Doodeng.quote:Op zondag 2 juli 2006 11:37 schreef Q. het volgende:
En eng.
*uitprint en boven bed hangt.quote:Op zondag 2 juli 2006 12:11 schreef Chowi het volgende:
Ik heb een tekening voor jullie gemaakt. Alsjeblieft..
[afbeelding]
Koel.quote:
Dan moet je hierheen komen! Hier is het echt heel koel.quote:Op zondag 2 juli 2006 12:20 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nee, het is plakkerig warm op mijn kamer momenteel
*wegvlucht van gasten.quote:Op zondag 2 juli 2006 12:20 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dan moet je hierheen komen! Hier is het echt heel koel..
Nee, neem die gasten dan gelijk mee.quote:
Oh, nou, het hóéft niet, natuurlijk.quote:
Gezellig, zeg.quote:Op zondag 2 juli 2006 13:15 schreef Treinkopper het volgende:
[[url=http://picserver.org/i/H0ZF01O4L731/256/p.jpeg]afbeelding][/url]
Ik moest deze ook posten
ja en géén PI, IE enzo!
Dondersgezellig mén.quote:Op zondag 2 juli 2006 13:09 schreef Treinkopper het volgende:
[[url=http://picserver.org/i/V2495OP2NGLK/256/p.jpeg]afbeelding][/url]
[[url=http://picserver.org/i/7W5E5K1V6SQ0/256/p.jpeg]afbeelding][/url]
Grt. mcD.
My thoughts exactly.quote:
Die kop van rpp! Hadden jullie z'n snoep afgepakt ofzo?quote:Op zondag 2 juli 2006 13:09 schreef Treinkopper het volgende:
[[url=http://picserver.org/i/V2495OP2NGLK/256/p.jpeg]afbeelding][/url]
[[url=http://picserver.org/i/7W5E5K1V6SQ0/256/p.jpeg]afbeelding][/url]
Grt. mcD.
Ik vind het net een aap.quote:Op zondag 2 juli 2006 14:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
DIe kop van rpp! Hadden jullie z'n snoep afgepakt ofzo?
Ik heb het topic keihard vermoord, het spijt me.quote:Op zondag 2 juli 2006 15:28 schreef ehqo het volgende:
Hallo?
En dan gewoon nog een keer doen.quote:Op zondag 2 juli 2006 15:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb het topic keihard vermoord, het spijt me.
quote:Op zondag 2 juli 2006 14:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Die kop van rpp! Hadden jullie z'n snoep afgepakt ofzo?
Ik heb een hekel aan kwartetten, dat weet je toch?quote:Op zondag 2 juli 2006 17:33 schreef Chowi het volgende:
Nog één en dan is het een kwartet, David.
Verjaardag was in een kroeg.quote:
Het biertje was super.quote:Op zondag 2 juli 2006 18:48 schreef JDude het volgende:
[..]
Verjaardag was in een kroeg.
Die feauteaux zijn midden des nachts gemaakt (zie Oudhollandsche klok) bij Hans thuis.
Iedereen was toen al kats kapot van de gratis drank en het meeblèren op foute muziek.
Hm, Hans en ik staan er niet echt florissant opquote:Op zondag 2 juli 2006 18:48 schreef JDude het volgende:
Verjaardag was in een kroeg.
Die feauteaux zijn midden des nachts gemaakt (zie Oudhollandsche klok) bij Hans thuis.
Iedereen was toen al kats kapot van de gratis drank en het meeblèren op foute muziek.
Guinness is zwaar okay.quote:Op zondag 2 juli 2006 18:49 schreef Neenetje het volgende:
Het biertje was super.![]()
Nee, geen bier, Guinness...
Hm. Ehm. Dribbel, jou, Chowi, en we twijfelden nog of we Janet zouden bellen. Maar we waren bang dat zo'n internationaal gesprek haar ook nogal wat geld zou kostenquote:Op zondag 2 juli 2006 19:00 schreef clumsy_clown het volgende:
Wie hebben jullie eigenlijk allemaal afgebeld?
Jullie klonken allemaal heerlijk nuchter.quote:Op zondag 2 juli 2006 19:03 schreef JDude het volgende:
[..]
Hm. Ehm. Dribbel, jou, Chowi, en we twijfelden nog of we Janet zouden bellen. Maar we waren bang dat zo'n internationaal gesprek haar ook nogal wat geld zou kosten.
Wáren we ook.quote:Op zondag 2 juli 2006 19:04 schreef clumsy_clown het volgende:
Jullie klonken allemaal heerlijk nuchter.
Was je nou echt zo lam, of doe je alsóf je niet meer weet dat Frank daadwerkelijk Janet aan de lijn had?quote:Op zondag 2 juli 2006 19:03 schreef JDude het volgende:
[..]
Hm. Ehm. Dribbel, jou, Chowi, en we twijfelden nog of we Janet zouden bellen. Maar we waren bang dat zo'n internationaal gesprek haar ook nogal wat geld zou kosten.
quote:Op zondag 2 juli 2006 19:58 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Was je nou echt zo lam, of doe je alsóf je niet meer weet dat Frank daadwerkelijk Janet aan de lijn had?
Dat eerste. Nu herinner ik het me weer.quote:Op zondag 2 juli 2006 19:58 schreef mcDavid het volgende:
Was je nou echt zo lam, of doe je alsóf je niet meer weet dat Frank daadwerkelijk Janet aan de lijn had?
Boefje!quote:Op zondag 2 juli 2006 20:32 schreef mcDavid het volgende:
Ik moet trouwens bekennen, dat ik zojuist een warme chocomel met slagroom genuttigd heb op een terrasje!
Voorafgegaan door een lekkere hap van de Daily Wok, met een heerlijk koude HJ, dat wel!![]()
![]()
Ik ging ook direct naar huis. Maar om 5 over 6, toen de C1000 dus net 5 minuten dicht was, bedacht ik me dat ik nog moest eten. En promt werd ik door iemand gemsnd met het idee samen een Daily Wok te halen en die te nuttigen in de zon voor de Locus!quote:Op zondag 2 juli 2006 20:34 schreef JDude het volgende:
[..]
Boefje!
Ik ben gelijk naar huis gegaan, ben kapot.
Kun je ze niet naar jezelf e-mailen?quote:Op zondag 2 juli 2006 20:42 schreef JDude het volgende:
M'n mobiel wil weer eens niet met m'n PC verbinden.
Hoe moet ik nou onze prachtige Japanse-mix-art uploaden?
Hm, dat duurt eeuwenquote:
ik vraag me af waarom de aarde nog bestaat!quote:Op zondag 2 juli 2006 21:11 schreef pc-fr34k het volgende:
Tof reekschnummer.
Wheheh,quote:Op zondag 2 juli 2006 21:16 schreef JDude het volgende:
Zouden Frank en Peet al eens in Enschede aangeland zijn?
Dat was toch morgen pas?quote:Op zondag 2 juli 2006 21:18 schreef mcDavid het volgende:
ik vraag me af waarom de aarde nog bestaat!!
In dit tempo is 'ie overmorgen ook nog wel open.quote:Op zondag 2 juli 2006 21:30 schreef mcDavid het volgende:
Ja maar 666!
als dit topic morgen nog open is, weet ik het zéker!
ja nou laten we daar wat aan doen dan!quote:Op zondag 2 juli 2006 21:34 schreef JDude het volgende:
[..]
In dit tempo is 'ie overmorgen ook nog wel open.
Dat is nog warmer lijkt me ja.quote:Op zondag 2 juli 2006 21:39 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik denk dat het een teken is dat de hel nabij is!
Zet er hier maar eentje neerquote:Op zondag 2 juli 2006 21:49 schreef Neenetje het volgende:
[afbeelding]
Hier, heel veel vaten Guiness.
Ben je naar een guiness-fabriek geweest ofzo?quote:Op zondag 2 juli 2006 21:49 schreef Neenetje het volgende:
[afbeelding]
Hier, heel veel vaten Guiness.
*Neerzetquote:
Jupquote:Op zondag 2 juli 2006 21:51 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ben je naar een guiness-fabriek geweest ofzo?
Waarom nam je het niet op de meet dan, om uit te proberen?quote:Op zondag 2 juli 2006 21:53 schreef mcDavid het volgende:
Ik heb nog nooit guiness gedronken!
Laat eens proeven!
Whehehe!quote:Op zondag 2 juli 2006 22:07 schreef JDude het volgende:
Goeienavond Rpp.
Ik laatst voor het eerst. Ik vond het "zozo".quote:Op zondag 2 juli 2006 21:53 schreef mcDavid het volgende:
Ik heb nog nooit guiness gedronken!
Laat eens proeven!
Ah, toch nog!quote:
Dat was een verjaardag. En sjah, niet aan gedacht. Ik zat zojuist ook bij de Locus Publicus, waar je altijd minstens 300+ verschillende biertjes kunt bestellen. Maar ik had even meer zin in een vertrouwde HJ.quote:Op zondag 2 juli 2006 22:10 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Waarom nam je het niet op de meet dan, om uit te proberen?
Ik bedoelde diegene waar ik ook bij was.quote:Op zondag 2 juli 2006 22:16 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dat was een verjaardag. En sjah, niet aan gedacht. Ik zat zojuist ook bij de Locus Publicus, waar je altijd minstens 300+ verschillende biertjes kunt bestellen. Maar ik had even meer zin in een vertrouwde HJ.
Naast vreetautomaten mogen er trouwens ook wel extra kaartautomaten op dat station van jullie.quote:
Oh ja, euhm, ja, euh, dat weet ik ook nog steeds niet!quote:Op zondag 2 juli 2006 22:23 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik bedoelde diegene waar ik ook bij was..
Subtiel!quote:Op zondag 2 juli 2006 22:38 schreef Neenetje het volgende:
Ik wil seks.
Of iets te eten.
En in beide gevallen niet met McD
Ik hou daar wel van, vrouwen die gewoon dúídelijk zijn!quote:Op zondag 2 juli 2006 22:44 schreef Neenetje het volgende:
Ja he, ik denk ik zeg het er maar vast bij.
Met mij dan?quote:Op zondag 2 juli 2006 22:38 schreef Neenetje het volgende:
Ik wil seks.
Of iets te eten.
En in beide gevallen niet met McD
Kan ik me hier als vrijwilliger aanmelden?quote:
Dan had je niet zo laat moeten gaan lopenquote:Op zondag 2 juli 2006 22:26 schreef JDude het volgende:
[..]
Naast vreetautomaten mogen er trouwens ook wel extra kaartautomaten op dat station van jullie.
Die arme Peet moest het hele station over rennen om nog een kaartje te kunnen scoren.
Ja maar we werden steeds opgehouden door Tal!quote:Op zondag 2 juli 2006 22:49 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dan had je niet zo laat moeten gaan lopen
Oh, dan wel eerst het etentje en dan, mits geslaagd, seks.quote:Op zondag 2 juli 2006 22:47 schreef JDude het volgende:
[..]
Kan ik me hier als vrijwilliger aanmelden?
Seems fair to me.quote:Op zondag 2 juli 2006 22:50 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh, dan wel eerst het etentje en dan, mits geslaagd, seks.
Post van het jaar.quote:Op zondag 2 juli 2006 22:51 schreef Stofje het volgende:
Tieten. Tepels. Rondingen. Jetsers. Kneiters. Inkijk. Prammen..
.
.
quote:
Kay.quote:
Check.quote:Op zondag 2 juli 2006 22:51 schreef Stofje het volgende:
.
.
Ja, de meeste daarvan heb ik ook ja.quote:Op zondag 2 juli 2006 22:51 schreef Stofje het volgende:
.
.
Bíjna OP-waardig!quote:Op zondag 2 juli 2006 22:51 schreef Stofje het volgende:
.
.
Nee. Er staat al zat seks in de OP.quote:Op zondag 2 juli 2006 22:53 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Bíjna OP-waardig!
of wat vinden jullie?
Godverdomme. Deze post windt me echt vreselijk op.quote:Op zondag 2 juli 2006 22:56 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Oh ik wou zeggen 'inkijk' maar ik herzie die mening..
Jij ook, zeikwijf.quote:Op zondag 2 juli 2006 22:55 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Kijk niet zo zielig! Jij hebt tenminste écht iets!
Ja hee, dat is natuurlijk ook geen beginnen aan!quote:Op zondag 2 juli 2006 22:55 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik sta er niet eens in. Terwijl eigenlijk ál mijn uitspraken gedenkwaardig zijn.
Jup, je bent raar.quote:Op zondag 2 juli 2006 22:57 schreef Stofje het volgende:
[..]
Godverdomme. Deze post windt me echt vreselijk op.
Hoi!quote:Op zondag 2 juli 2006 23:07 schreef Chowi het volgende:
Ik leef, ja, echt!
Dude.quote:
Wij zijn mallerds.quote:Op zondag 2 juli 2006 23:02 schreef Stofje het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik ben een hele normale, lieve jongen..
Mag ik mij aanmelden voor deze functie?quote:Op zondag 2 juli 2006 23:13 schreef Neenetje het volgende:
Wil er iemand met me trouwen.
niet McD, nofi uiteraard.
Ok, maar eerst sex.quote:Op zondag 2 juli 2006 23:13 schreef Neenetje het volgende:
Ja hoor. O, te laat alquote:Op zondag 2 juli 2006 23:13 schreef Neenetje het volgende:
Ik ben er net een half uur.quote:Op zondag 2 juli 2006 23:15 schreef Stofje het volgende:
[..]
Volgens mij waren er geen mods vanavon op ONZ.
Mof!quote:Op zondag 2 juli 2006 23:13 schreef Stofje het volgende:
Chowi!
quote:Op zondag 2 juli 2006 23:16 schreef clumsy_clown het volgende:
He Stof, ik moest je schoppen. Ik weet alleen niet meer waarom. Volgens mij had het iets met Litso en die Amnesty-foto te maken. Maar dat boeit niet, ik moest in ieder geval schoppen.
Gewoon, voor de lol.quote:
Ey, ik noteer iedereen gewoon behalve McD.. een mens trouwt toch niet maar eenmaal in zijn leven?quote:
Mannetjes zijn overrated, geloof me.quote:
quote:
Het zal je maar gezegd worden.quote:
quote:
*door knieën gaat.quote:Op zondag 2 juli 2006 23:13 schreef Neenetje het volgende:
Zo tactloos ben ik wel.quote:
Ik heb echt geen idee. Ik heb de foto's overigens wél, maar krijg ze niet op de pc omdat m'n USB-kabel moeilijk doet.quote:Op zondag 2 juli 2006 23:16 schreef Stofje het volgende:
[..]. Why? Ik heb die foto nog niet gezien, heb ik iets geks gedaan?
Sorrie, maar daar begin ik niet aan.quote:Op zondag 2 juli 2006 23:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
D'r biologische klok begint te tikken, ze wil kinderen.
Goedmaken?quote:
Ja..quote:Op zondag 2 juli 2006 23:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
D'r biologische klok begint te tikken, ze wil kinderen.
Banden plakken, de tuin doen, vuilnis buiten zetten en dat soort dingen.quote:Op zondag 2 juli 2006 23:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ze heeft wel gelijk. Op die piemel na hebben jullie niet echt heel veel nut.
Ik vind dat we dat moeten regelen. Eentje met onze genen. Dat moét gewoon een rétegaaf kind worden.quote:
Dat kan ik allemaal zelf wel heur.quote:Op zondag 2 juli 2006 23:20 schreef jogy het volgende:
[..]
Banden plakken, de tuin doen, vuilnis buiten zetten en dat soort dingen.
e., man van mijn hart.quote:Op zondag 2 juli 2006 23:20 schreef ehqo het volgende:
Ik lanterfant maar wat aan.
Mwoah, ze smaken wel goed op de barbecue.quote:Op zondag 2 juli 2006 23:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ze heeft wel gelijk. Op die piemel na hebben jullie niet echt heel veel nut.
Wordt jankend geboren met minderwaardigheidscomplex, groen-bruine ogen, bruin haar en een hoofddoek op.quote:Op zondag 2 juli 2006 23:21 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik vind dat we dat moeten regelen. Eentje met onze genen. Dat moét gewoon een rétegaaf kind worden.
Ik zeg ook niet dat je het niet zelf kan maar we nemen het graag over, op één of andere manier. Waarom weet ik ook niet.quote:
Ik tref altijd van die mietjes waardoor ik het alsnog zelf moet doen.quote:Op zondag 2 juli 2006 23:20 schreef jogy het volgende:
[..]
Banden plakken, de tuin doen, vuilnis buiten zetten en dat soort dingen.
Ja ok, maar dat argument kan je wel voor wel meer dingen gebruiken. Waar heb je domme mensen voor nodig? En negers? Juist, om de klusjes op te knappen die jij wel kan maar geen zin in hebtquote:
De tuin hoef je mij niet voor te vragen inderdaad, maar een band plakken kan iedere ventquote:Op zondag 2 juli 2006 23:22 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik tref altijd van die mietjes waardoor ik het alsnog zelf moet doen.
Vorige week stond ik in de tram wat te kletsen met een meisje dat ik net tegen was gekomen, breekt er een vechtpartij uit, zo'n halve meter verderop. Ik ging automatisch half voor haar staan en schermde haar af met m'n arm.quote:Op zondag 2 juli 2006 23:22 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je het niet zelf kan maar we nemen het graag over, op één of andere manier. Waarom weet ik ook niet.
Maar heeft wel humor. En is lief. En schattig.quote:Op zondag 2 juli 2006 23:22 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Wordt jankend geboren met minderwaardigheidscomplex, groen-bruine ogen, bruin haar en een hoofddoek op.
En hebben grotere piem0ls.quote:Op zondag 2 juli 2006 23:22 schreef Litso het volgende:
[..]
Ja ok, maar dat argument kan je wel voor wel meer dingen gebruiken. Waar heb je domme mensen voor nodig? En negers? Juist, om de klusjes op te knappen die jij wel kan maar geen zin in hebt
Stofje ook, dus het valt niet zo op.quote:
Gaarne.quote:
Dat, en onder de 10.quote:Op zondag 2 juli 2006 23:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Maar heeft wel humor. En is lief. En schattig.
En dan nog een paar van mijn eigenschappen dan.
quote:Op zondag 2 juli 2006 23:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Maar heeft wel humor. En is lief. En schattig.
En dan nog een paar van mijn eigenschappen dan.
Ik ben zelf erg tevreden. Ik vind dat ik er leuk op sta. Maar ik ben dan ook al tevreden, als ik er enigszins 'normaal' op sta.quote:
We werden gedwongen. PDL haalde een ijsje, c_c keek rond en Litso en ik liepen zó in de val.quote:Op zondag 2 juli 2006 23:26 schreef Neenetje het volgende:
En hou alsjeblieft op met Million Faces stuff![]()
*bang kijkt en in hoekje kruipt.
quote:Op zondag 2 juli 2006 23:28 schreef Stofje het volgende:
[..]
We werden gedwongen. PDL haalde een ijsje, c_c keek rond en Litso en ik liepen zó in de val.
Zo ongeveer, alleen anders.quote:Op zondag 2 juli 2006 23:23 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Vorige week stond ik in de tram wat te kletsen met een meisje dat ik net tegen was gekomen, breekt er een vechtpartij uit, zo'n halve meter verderop. Ik ging automatisch half voor haar staan en schermde haar af met m'n arm.
Ze was zo'n 3 koppen kleiner.
Ik denk dat dat zo ongeveer hetzelfde principe is.
Je vergeet te vermelden dat ik als een enthousiaste jonge pup naar dat bord rende zodat c_c een foto van ons kon maken, maar dat jij opeens aan begon te pappen met die meid van Amnestyquote:Op zondag 2 juli 2006 23:28 schreef Stofje het volgende:
[..]
We werden gedwongen. PDL haalde een ijsje, c_c keek rond en Litso en ik liepen zó in de val.
Jij brengt gewoon homo-erotische gevoelens bij me naar boven, kan er niets aan doen.quote:
Laat dat beest onmiddelijk met rust! Het is een dier. Met gevoel! Laat 'm vrij, de natuur in. Laat 'm op zoek gaan naar familie en vrienden. Mail Opsporing Verzocht, maar _vermoord_ 'm_ niet! Hoor je!?quote:Op zondag 2 juli 2006 23:30 schreef ehqo het volgende:
Een mug heeft zojuist door in mijn oor te zoemen zijn lot bezegeld.
Was ze mooi? Damned, I can't remember (A Tribe Called Quest)quote:Op zondag 2 juli 2006 23:31 schreef Litso het volgende:
[..]
Je vergeet te vermelden dat ik als een enthousiaste jonge pup naar dat bord rende zodat c_c een foto van ons kon maken, maar dat jij opeens aan begon te pappen met die meid van Amnesty
1,86 ofzo.quote:Op zondag 2 juli 2006 23:32 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Hoe lang ben jij jogy?
Zie je, mer, dat waren we nog vergeten geloof ik.
En ik maar rondkijken waar jullie gebleven zijn, staan jullie achter dat bord.quote:Op zondag 2 juli 2006 23:31 schreef Litso het volgende:
[..]
Je vergeet te vermelden dat ik als een enthousiaste jonge pup naar dat bord rende zodat c_c een foto van ons kon maken, maar dat jij opeens aan begon te pappen met die meid van Amnesty
Ik was gister even buiten, deden ze de voordeur vast op slotquote:Op zondag 2 juli 2006 23:34 schreef clumsy_clown het volgende:
En ik maar rondkijken waar jullie gebleven zijn, staan jullie achter dat bord.
"Ze"? Dit is wartaal, JDude.quote:Op zondag 2 juli 2006 23:35 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik was gister even buiten, deden ze de voordeur vast op slot
Stond ik daar tegen de nooduitgang te rammen, niemand die me hoorde.
Zou zijn familie hem nog herkennen met fragmenten darm op zijn vermorzelde gelaat?quote:Op zondag 2 juli 2006 23:32 schreef Stofje het volgende:
[..]
Laat dat beest onmiddelijk met rust! Het is een dier. Met gevoel! Laat 'm vrij, de natuur in. Laat 'm op zoek gaan naar familie en vrienden. Mail Opsporing Verzocht, maar _vermoord_ 'm_ niet! Hoor je!?
Whehehe.quote:Op zondag 2 juli 2006 23:35 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik was gister even buiten, deden ze de voordeur vast op slot
Stond ik daar tegen de nooduitgang te rammen, niemand die me hoorde.
Je bent een beest, ehqo. Een beest.quote:Op zondag 2 juli 2006 23:36 schreef ehqo het volgende:
[..]
Zou zijn familie hem nog herkennen met fragmenten darm op zijn vermorzelde gelaat?
Dat zeg ik. Msn.quote:Op zondag 2 juli 2006 23:41 schreef jogy het volgende:
Le Peuple De L'herbe
Dat is ronduit brijlant. Het wordt tijd voor een nieuw album. Live is het geweldig.quote:Op zondag 2 juli 2006 23:41 schreef jogy het volgende:
Le Peuple De L'herbe
Hihiquote:Op zondag 2 juli 2006 18:49 schreef JDude het volgende:
[..]
Guinness is zwaar okay.
Ik heb me met Tal ernstig bezat aan de safari-7up.
.
Hoezo jaloers?quote:Op zondag 2 juli 2006 23:52 schreef Neenetje het volgende:
Oh en c. je bent jaloers op me.
quote:Op maandag 3 juli 2006 00:08 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Ik ben naar de guinessbrouwerij geweest.
quote:Op maandag 3 juli 2006 00:08 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Ik ben naar de guinessbrouwerij geweest.
Of andersom, het is het waard om ervoor te smeken.quote:Op maandag 3 juli 2006 01:06 schreef Neenetje het volgende:
Guinness en Bitterballen.
GeB'etjes noemen we die.
Liever ijswater.quote:
IJskoud ijswater, dus nuallemaal uit volle borst: IJswater lest de dorst.quote:
quote:
De bis gepwned.quote:
En wat die vrouw dan zegt 'Verkrachting?quote:
Als ik die vrouw was, had ik het dan meegespeeld. Dan heeft iedereen medelijden met je terwijl je gewoon vreemdging.quote:Op maandag 3 juli 2006 10:21 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
En wat die vrouw dan zegt 'Verkrachting?'
.
Dat is het nu ook al.quote:Op maandag 3 juli 2006 10:26 schreef jogy het volgende:
Dat zou wel héél smerig zijn eigenlijk.
Zo ben ik.quote:Op maandag 3 juli 2006 10:26 schreef jogy het volgende:
Dat zou wel héél smerig zijn eigenlijk.
Klein, zo hoog viegen bliegtuigen niet.quote:Op maandag 3 juli 2006 10:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Hoe groot is de kans dat m'n moeders vliegtuig richting meteoriet vliegt?
Waarom verwijderd?quote:Op maandag 3 juli 2006 10:43 schreef Chowi het volgende:
Zo, even bijna 10 GB aan muziek verwijderd.
Schijf raakte vol.quote:
Ik ga zo op Schiphol rondrennen terwijl ik Arabische leuzen roep denk ik. Gewoon, voor de lol.quote:Op maandag 3 juli 2006 10:43 schreef jogy het volgende:
Doe gewoon een bom melding, c_c. Zit ze de komende x aantal jaren in guantanamo.
Hoe kun je?quote:Op maandag 3 juli 2006 10:43 schreef Chowi het volgende:
Zo, even bijna 10 GB aan muziek verwijderd.
Worry not, my friend. Alles wat ik verwijderd heb is kutmuziek die ik nooit meer luister.quote:
En de beveiliging: "Ah, goesjiegoesjiegoesjie, dat kleine lieve meisje brabbeltquote:Op maandag 3 juli 2006 10:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ga zo op Schiphol rondrennen terwijl ik Arabische leuzen roep denk ik. Gewoon, voor de lol.
Dan koop je toch een nieuwe schijf, zo duur zijn die dingen niet.quote:
Dat, en ik ben ook gewoon te lief om een bom onder m'n hoofddoek te hebben, dat zie je. Dus dat plan gaat niet werken.quote:Op maandag 3 juli 2006 10:49 schreef Stofje het volgende:
[..]
En de beveiliging: "Ah, goesjiegoesjiegoesjie, dat kleine lieve meisje brabbelt". Want zo is de beveiliging van Schiphol, hoor.
![]()
Trek een dikke jas aan!quote:Op maandag 3 juli 2006 10:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ga zo op Schiphol rondrennen terwijl ik Arabische leuzen roep denk ik. Gewoon, voor de lol.
Zorg je er wel voor dat iemand het opneemt, of zien we de beveiligingsbeelden vanzelf wel op het nieuws?quote:Op maandag 3 juli 2006 10:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee. Ik had toch niets aan de verwijderde muziek.quote:Op maandag 3 juli 2006 10:50 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dan koop je toch een nieuwe schijf, zo duur zijn die dingen niet.
Levend, oh wacht, dit is niet het woordenassociatiespel.quote:Op maandag 3 juli 2006 11:13 schreef clumsy_clown het volgende:
Dood.
*clear!*quote:Op maandag 3 juli 2006 11:17 schreef jogy het volgende:
defibrilleert.
Dus. Wanneer ga je mijn Ierse alterego verblijden met je piem aanwezigheid?quote:Op maandag 3 juli 2006 11:17 schreef jogy het volgende:
defibrilleert.
Je chanteert graag mensen, vooral users op Fok. Komt door je blauwe kleurtje. Dus je bent machtsgeil.quote:Op maandag 3 juli 2006 11:19 schreef Stofje het volgende:
Ik heb vannacht over FOK gedroomd. Ik haat dat, maar goed, het was zo. Ik droomde dat ik via de mail erg genante, privé informatie kreeg toegestuurd over een user. Deze user zat me dwars en ik gebruikte de informatie om deze user stil te krijgen. En het werd stil...
Waarom droom ik zoiets?
Wanneer komt (quote:Op maandag 3 juli 2006 11:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dus. Wanneer ga je mijn Ierse alterego verblijden met je piem aanwezigheid?
quote:Op maandag 3 juli 2006 11:21 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je chanteert graag mensen, vooral users op Fok. Komt door je blauwe kleurtje. Dus je bent machtsgeil.
Jaja, stiekem weet ik dat wel, maar ik gooide maar een balletje op. Het spijt me. Ik zal niet meer met ballen spelen.quote:
Ah, dan zit ik in Frankrijk auto's te kijken.quote:
Misschien heb je niets anders om over te dromen. Misschien ís Fok! je leven.quote:Op maandag 3 juli 2006 11:19 schreef Stofje het volgende:
Ik heb vannacht over FOK gedroomd. Ik haat dat, maar goed, het was zo. Ik droomde dat ik via de mail erg genante, privé informatie kreeg toegestuurd over een user. Deze user zat me dwars en ik gebruikte de informatie om deze user stil te krijgen. En het werd stil...
Waarom droom ik zoiets?
Ik ook.quote:Op maandag 3 juli 2006 11:41 schreef Chowi het volgende:
Ik mis mijn sigaretten.
Dan zal ik haar moeten vermaken.quote:Op maandag 3 juli 2006 11:37 schreef jogy het volgende:
[..]
Ah, dan zit ik in Frankrijk auto's te kijken.
Heus waar, vooral met dit weer, is het een regelrechte straf gestopt zijn met roken.quote:
quote:Op maandag 3 juli 2006 11:19 schreef Stofje het volgende:
Waarom droom ik zoiets?
Nee, ik heb een erg opwindend leven, waarbij FOK een miniscule rol speeltquote:Op maandag 3 juli 2006 11:38 schreef Chowi het volgende:
[..]
Misschien heb je niets anders om over te dromen. Misschien ís Fok! je leven.
Ik ben maar begonnen met bier. En soepstengels.quote:Op maandag 3 juli 2006 11:47 schreef jogy het volgende:
Maar voordeel is wel dat ik nu weer ben begonnen met sporten om mijn onverwerkte agressie en rookdrang te onderdrukken.
Spreek me niet tegen! Ik ben een dame! Ik heb tieten, en ik ben niet bang ze te gebruiken.quote:Op maandag 3 juli 2006 11:48 schreef Stofje het volgende:
[..]
Nee, ik heb een erg opwindend leven, waarbij FOK een miniscule rol speelt. Echt waar. Echt. Serieus. Ik meen dat. Het is zo. Ja, nee, echt.
Je gelooft me niet he, kuthoer!![]()
Als ik bier drink wil ik er een peuk bij, dus dat werkt ook niet.quote:Op maandag 3 juli 2006 11:48 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik ben maar begonnen met bier. En soepstengels.
En hasj?quote:Op maandag 3 juli 2006 11:48 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik ben maar begonnen met bier. En soepstengels.
Daar hoef je geen kuthoer voor te zijn hoor!quote:Op maandag 3 juli 2006 11:48 schreef Stofje het volgende:
[..]
Nee, ik heb een erg opwindend leven, waarbij FOK een miniscule rol speelt. Echt waar. Echt. Serieus. Ik meen dat. Het is zo. Ja, nee, echt.
Je gelooft me niet he, kuthoer!![]()
Ja, nee, vandaar de soepstengels. Dan ga je aan een soepstengel zitten hijsen in plaats van aan een sigaret.quote:Op maandag 3 juli 2006 11:49 schreef jogy het volgende:
[..]
Als ik bier drink wil ik er een peuk bij, dus dat werkt ook niet.
Ik heb een penis, waar een substantie uit komt, waarin moordende muggen kunnen verdrinken.quote:Op maandag 3 juli 2006 11:49 schreef Chowi het volgende:
[..]
Spreek me niet tegen! Ik ben een dame! Ik heb tieten, en ik ben niet bang ze te gebruiken.
Ik geloof je niet!quote:Op maandag 3 juli 2006 11:49 schreef Chowi het volgende:
[..]
Spreek me niet tegen! Ik ben een dame! Ik heb tieten, en ik ben niet bang ze te gebruiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |