Gisteren had ik een verjaardag, dus daar gingen we gezellig naar toe in de avond. Het is daar gezellig enzo, iedereen blij, bier, bitterballen enz. enz. Er waren ook een paar kleinere kinderen (jongens) van een jaar of 8-10. Mijn neefje houdt wel van een potje voetballen, dus gingen we met hem en die jochies voetballen. Onderweg naar het pleintje vond ik ze al een beetje vaag, maar toen we op het pleintje kwamen werd het gewoon echt gestoord. Ik loop voor die jochies, en opeens hoor ik uit het niets "kankerzooi". Wtf denk ik, wie zei dat?
![]()
Is het dus de 10 jarige kamper. Daarna kregen zijn "vriendjes" nog een paar keer "kankermongool" naar hun hoofd geworpen, hij vond het maar een "kankerschool" enz. enz. Dus ik spreek hem er op aan, hij weet dat hij het teveel zegt, maar toch
![]()
Daarna schold hij mij vast nog wel een paar keer uit, maar dat mompelde die
![]()
Om even een beeld te geven, hij had een typisch kamper hoofd, met zijn witte petje dat half op het hoofd staat en komt uit Alkmaar
![]()
Al met al was het wel een leuke verjaardag, maar volgende keer hoef ik dat gedrocht daar niet meer tegen te komen