Oh ik dacht dat de tijdrit moest, maar niet dusquote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:01 schreef dndiek het volgende:
Waarvoor?
quote:
Er staan bij deze keren heel wat mensen op het podium, dus wees blij dat je niet hoeft te worstelen om er niet van af te vallen.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:12 schreef MiLalaa het volgende:
Wow dat is even knap. Overal onderaan geeindigd. Tis duidelijk niet mijn Tour..
ohja ik sta lekker in de luwtequote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:17 schreef Wackyduck het volgende:
Er staan bij deze keren heel wat mensen op het podium, dus wees blij dat je niet hoeft te worstelen om er niet van af te vallen.![]()
Klim er maar bij hoor, lekker gezellig.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:20 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ohja ik sta lekker in de luwteOf zeg je dit alleen maar omdat je niet met mij op een podium wil
![]()
Nou goed, nu even heel goed nadenken voor de laatste prono..
Je gaat voor de rode trui van de tourquote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:12 schreef MiLalaa het volgende:
Wow dat is even knap. Overal onderaan geeindigd. Tis duidelijk niet mijn Tour..
Ik heb je erbij gezet, helaas met 0 punten.quote:Op zondag 23 juli 2006 04:46 schreef Ambrosius het volgende:
Waarom sta ik niet in de stand van de etappe naar Valkenburg
ik had ook nog twee punten.quote:Op maandag 10 juli 2006 23:56 schreef placebeau het volgende:
Het tellen zal voor na mijn vakantie zijn, sorry.
Indien je nioet kan wachten mag je het gerust zelf tellen.
mijn voorspelling voor 18/07
1. Moreau
2. Landis
3. Evans
4. Simoni
5. Popovych
Ik zeg maar wat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |