Volgende week naar Black... Hoop dat het véél beter wordt....quote:Op zondag 2 juli 2006 06:15 schreef hardstylesage het volgende:
60 euro voor dit
Qunix, bezoeker van grote feesten of meer een bedroom-fan?
Zo nee, nog wat op de planning?
Ken ik ook welquote:Op zondag 2 juli 2006 06:24 schreef hardstylesage het volgende:
[..]
Ben bang dat Black ook niet echt veel soeps gaat worden maarja, ben er zelf denk ik op uitgekeken. Akira en drokz.. mwah, je zou eens naar Unexist, Hamunaptra en Tieum moeten luisteren![]()
Toevallig draaien die op Decibel Outdoors![]()
![]()
Ben bang dat Black ook niet echt veel soeps gaat worden maarja, ben er zelf denk ik op uitgekeken. Akira en drokz.. mwah, je zou eens naar Unexist, Hamunaptra en Tieum moeten luisterenquote:Op zondag 2 juli 2006 06:16 schreef Qunix het volgende:
[..]
Volgende week naar Black... Hoop dat het véél beter wordt....
Ik kom dan voor de DJ's: Zany, Showtek, Catscan en Kai is ook wel OK....
Ik hoor wel graag hele harde beukende beats in darkcore van akira en drokz enzo maar niet om te feesten.
Toch nog zoveelquote:
Los??????quote:Op zondag 2 juli 2006 06:24 schreef hardstylesage het volgende:
[..]
Toch nog zoveel
heb moeite met voorstellen dat ik nu helemaal los zou gaan in de ArenA na een avond...hakken dansen bewegen![]()
![]()
quote:Op zondag 2 juli 2006 06:39 schreef hardstylesage het volgende:
AHAHAHHAHA
"come on turn it up"
!!11!!
ergste is nog gewoon dat die MC n00b net wakker is.. dus hij heeft nog geneens meegeluisterd.. pfffffquote:
Denk iedereen.... muziek keuze van mji zal al het beste zijn van wat ik gehoort heb op sensationquote:Op zondag 2 juli 2006 06:48 schreef Steijn het volgende:
Ik kan nog beter en harder draaien dan op Sensation.
Die van 2002 was wel goed hoor.quote:Op zondag 2 juli 2006 06:50 schreef Qunix het volgende:
[..]
Denk iedereen.... muziek keuze van mji zal al het beste zijn van wat ik gehoort heb op sensation
True... So true!quote:Op zondag 2 juli 2006 06:51 schreef hardstylesage het volgende:
Woohoo! Wat een slot nummer! Zo hard! Zo knallend!! WAS IK ER MAAR BIJ!!!!!!!!![]()
![]()
..
..
.. Not..![]()
Mja.quote:Op zondag 2 juli 2006 06:54 schreef Steijn het volgende:
Ik kan er niet bij.ID&T was zooooo goed in de jaren 90 en dan hier naar toe afzakken.
Ietsje levendiger dan die Sensation rommel, nietwaar?quote:Ow dit is beter
Ben bang dat er dit jaar en corelatie is tussen Black en Whitequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |