quote:Op zondag 2 juli 2006 05:47 schreef Qunix het volgende:
Hij mag niet veel van ID&T.... Moest dance zijn... Sensation wert veel te tracncy
Vind meevallen... heb te veel gehoortquote:
Luister nog maar weinig trance, veel meer hardtechno en minimal techno, ik ben dus niet helemaal actueel meer.quote:Op zondag 2 juli 2006 05:57 schreef Qunix het volgende:
Vind meevallen... heb te veel gehoort
Ik snap het niet, mainstream heeft totaal geen uistraling en veel mainstream liefhebbers gingen toch juist naar Sensation om wat van de echte-top-dj's mee te pakken.quote:Op zondag 2 juli 2006 06:00 schreef hardstylesage het volgende:
Nee ik vond deze set helemaal niks... helaas. Het grootste dance event ter wereld is niets meer dan een mainstream hoop met bekende namen die zich moeten houden aan wat de organisatie wil en waar geen ruimte is voor creativiteit.
Zie dat Sensation Black Yoji Biomehanika ook mist... wat een gemis
Ondanks dat Yoji vorig jaar wel de pitch wat hoger mocht zetten was zn platen keuzen prima.en zorge het voor een extra dimensie, niet alleen maar hetzelfde heel de avond... helaasch helaasch
Dat is al jaren zo.quote:Op zondag 2 juli 2006 06:01 schreef Qunix het volgende:
BENNY BEGINT GOED![]()
Black wordt sowisow beter dan white.... white is gewoon kudt
En de echte-top-dj's zijn geen mainstream wil je zeggen?quote:Op zondag 2 juli 2006 06:03 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ik snap het niet, mainstream heeft totaal geen uistraling en veel mainstream liefhebbers gingen toch juist naar Sensation om wat van de echte-top-dj's mee te pakken.
Heb er nou maar vertrouwen in.quote:
De top loopt imo vooruit op de mainstream.quote:Op zondag 2 juli 2006 06:04 schreef hardstylesage het volgende:
[..]
En de echte-top-dj's zijn geen mainstream wil je zeggen?
Waarom denk je dat het echte-top-dj's zijn
Vicieuse cirkel
Ben ik niet met je eens, omdat iedereen zich vastklampt aan namen is er van "voorsprong" weinig sprake.. het is wel zo dat de rest (DJ's ) automatisch volgt natuurlijk aangezien hun de trend zetten.quote:Op zondag 2 juli 2006 06:05 schreef Steijn het volgende:
[..]
De top loopt imo vooruit op de mainstream.
Volgende week naar Black... Hoop dat het véél beter wordt....quote:Op zondag 2 juli 2006 06:15 schreef hardstylesage het volgende:
60 euro voor dit
Qunix, bezoeker van grote feesten of meer een bedroom-fan?
Zo nee, nog wat op de planning?
Ken ik ook welquote:Op zondag 2 juli 2006 06:24 schreef hardstylesage het volgende:
[..]
Ben bang dat Black ook niet echt veel soeps gaat worden maarja, ben er zelf denk ik op uitgekeken. Akira en drokz.. mwah, je zou eens naar Unexist, Hamunaptra en Tieum moeten luisteren![]()
Toevallig draaien die op Decibel Outdoors![]()
![]()
Ben bang dat Black ook niet echt veel soeps gaat worden maarja, ben er zelf denk ik op uitgekeken. Akira en drokz.. mwah, je zou eens naar Unexist, Hamunaptra en Tieum moeten luisterenquote:Op zondag 2 juli 2006 06:16 schreef Qunix het volgende:
[..]
Volgende week naar Black... Hoop dat het véél beter wordt....
Ik kom dan voor de DJ's: Zany, Showtek, Catscan en Kai is ook wel OK....
Ik hoor wel graag hele harde beukende beats in darkcore van akira en drokz enzo maar niet om te feesten.
Toch nog zoveelquote:
Los??????quote:Op zondag 2 juli 2006 06:24 schreef hardstylesage het volgende:
[..]
Toch nog zoveel
heb moeite met voorstellen dat ik nu helemaal los zou gaan in de ArenA na een avond...hakken dansen bewegen![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |