Waarom, dan heb je weer een lijk voor je deur liggen. Zie dat maar met een emmertje water weg te spoelenquote:Op zondag 2 juli 2006 04:41 schreef MrSASO het volgende:
Eigenlijk moeten ze zulke mensen ophangen.
Dan kan ik tenminste de politie bellen, wie moet ik nou bellen dat is dus gewoon een emmer water erover heen gooien en dan hopen dat het weg is.quote:Op zondag 2 juli 2006 04:42 schreef Playdoh het volgende:
[..]
Waarom, dan heb je weer een lijk voor je deur liggen. Zie dat maar met een emmertje water weg te spoelen
Je kan ook die polite bellen als er voor je deur gekots is, of zo ervoor komen is een ander verhaalquote:Op zondag 2 juli 2006 04:48 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Dan kan ik tenminste de politie bellen, wie moet ik nou bellen dat is dus gewoon een emmer water erover heen gooien en dan hopen dat het weg is.
Lolbroekquote:Op zondag 2 juli 2006 04:51 schreef Playdoh het volgende:
[..]
Je kan ook die polite bellen als er voor je deur gekots is, of zo ervoor komen is een ander verhaal
quote:Op zondag 2 juli 2006 04:51 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb altijd een beetje medelijden met de kotsende mens, dat zijn meestal echt van die kansloze figuren die EN hun grenzen niet kennen en meestal eerst super tof lopen te doen.
Fietstassen zijn pas ideaalquote:Op zondag 2 juli 2006 06:16 schreef hardstylesage het volgende:
In de brievenbus urineren is veel leuker
Stinkt het zo bij jou voor de deur, dat mensen spontaan naar hun schoenen gan brullen als ze langs je voordeur lopen?quote:
Ik ben nu pas wakker en kijk uit het raam, ik denk dat de buurvrouw zo vriendelijk is geweest.quote:Op zondag 2 juli 2006 10:35 schreef El_Rolando het volgende:
Heb je het al schoongemaakt?
schoonmaken is voor schoonmakers. die verdienen daar ook een fijne cent mee. zelf doen is broodroof.quote:Op zondag 2 juli 2006 10:35 schreef El_Rolando het volgende:
Heb je het al schoongemaakt?
Expres kotsen daarintegen is wel vetquote:Op zondag 2 juli 2006 04:51 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb altijd een beetje medelijden met de kotsende mens, dat zijn meestal echt van die kansloze figuren die EN hun grenzen niet kennen en meestal eerst super tof lopen te doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |