Erger nog... te lui om FF op te startenquote:Op zondag 2 juli 2006 16:25 schreef Bupatih het volgende:
Jeez, ben je te lui om even uit en in te loggen ofzo?
Als je dat te vaak doet dan bestaat de kans dat je helemaal geen letters meer post voor een tijdjequote:
Verkapt-zie-mij-eens-een-FOK!ker-als-vriendje-hebben!quote:
Whehe.quote:Op zondag 2 juli 2006 16:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Verkapt-zie-mij-eens-een-FOK!ker-als-vriendje-hebben!![]()
:R!1111
ne!!:r11! : Re!!!!
Ach ja. Komt dat door Zhendar.quote:Op zondag 2 juli 2006 16:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als je dat te vaak doet dan bestaat de kans dat je helemaal geen letters meer post voor een tijdje.
De kleur is ook best mooiquote:Op zondag 2 juli 2006 16:29 schreef Re het volgende:
Ik vind de letters niet zo irritant trouwens.
ZO DAN???!!quote:Op zondag 2 juli 2006 16:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Verkapt-zie-mij-eens-een-FOK!ker-als-vriendje-hebben!![]()
:R!1111
ne!!:r11! : Re!!!!
Nog niet, maar dat worden ze natuurlijk wel als Z nog vaker onder zijn Ody profiel gaat posten.quote:Op zondag 2 juli 2006 16:29 schreef Re het volgende:
Ik vind de letters niet zo irritant trouwens.
t'is wel erg roze hè?, filtertje gebruiktquote:Op zondag 2 juli 2006 16:34 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Nog niet, maar dat worden ze natuurlijk wel als Z nog vaker onder zijn Ody profiel gaat posten.![]()
Vergeet niet dat minstens de helft van de ShowChatters mod powers hebbenquote:Op zondag 2 juli 2006 16:34 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Nog niet, maar dat worden ze natuurlijk wel als Z nog vaker onder zijn Ody profiel gaat posten.![]()
quote:Op zondag 2 juli 2006 17:08 schreef Dizer het volgende:
Vergeet niet dat minstens de helft van de ShowChatters mod powers hebben heeft![]()
![]()
I'm a horny male model.quote:Op zondag 2 juli 2006 17:30 schreef liefie_ het volgende:
waar zijn de geile modellen trouwens?
daar kwam ik eigenlijk even voor langs
hier ben ik alquote:Op zondag 2 juli 2006 17:30 schreef liefie_ het volgende:
waar zijn de geile modellen trouwens?
daar kwam ik eigenlijk even voor langs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |