Wrijf het er nog maar even in biatchquote:Op zondag 2 juli 2006 12:06 schreef Airelle het volgende:
Moeten jullie niet in de zon zitten ofzo?
quote:
Dat is een donderdagquote:Op zondag 2 juli 2006 12:07 schreef babette21 het volgende:
[..]
[afbeelding]
zeg, even wat anders... ik heb even gecheckt en ik kan 20/7 in A'dam blijven tukken!
misschien kunnen we dan even gezellig een terrasje pakken en foto's kijken enzo?!![]()
Ik ben verbrand, maar ik ga zo. Wij hebben de zon in ons tuin van 's ochtends tot een uur of 5 a 6 in de middagquote:Op zondag 2 juli 2006 12:06 schreef Airelle het volgende:
Ik ga zo naar het strand, wat is jouw excuus?quote:Op zondag 2 juli 2006 12:06 schreef Airelle het volgende:
MB's foto's afkraken was inderdaad een goede zet om hier vriendschappelijk behandeld te wordenquote:
mja ik heb net bedacht dat ik zo wel even LOPEND - jaja, ik word nog 's sportiefquote:Op zondag 2 juli 2006 12:06 schreef Airelle het volgende:
Dat heb ik heel niet gedaan!quote:Op zondag 2 juli 2006 12:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
MB's foto's afkraken was inderdaad een goede zet om hier vriendschappelijk behandeld te worden.
is goedquote:Op zondag 2 juli 2006 12:09 schreef Dizer het volgende:
Dat is een donderdag
Ik kan je morgen antwoord geven. Want soms moet ik de koopavond draaien
Pff, het is mij te warm in de zon. In huis ook, dus eigenlijk zit ik een soort dilemma nu.quote:Op zondag 2 juli 2006 12:06 schreef Airelle het volgende:
Voor de mensen die de zzzz tjes aan het einde van Odysseuzzzz(Zhendar) zijn naar niet tellen. Ik zet mijn computer net aan.quote:Op zondag 2 juli 2006 11:43 schreef Odysseuzzzz het volgende:
[..]
Ik ben in ieder geval niet zo'n attention whore als jullie van ShowChat allemaal zijn!![]()
Ja, dat wat de hele nacht niet duidelijk.quote:Op zondag 2 juli 2006 11:44 schreef Dizer het volgende:
Om welke foto gaat het eigenlijk?
Wat is dat voor vreemde zin?quote:Op zondag 2 juli 2006 15:08 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Voor de mensen die de zzzz tjes aan het einde van Odysseuzzzz(Zhendar) zijn naar niet tellen. Ik zet mijn computer net aan.![]()
Whud?quote:Op zondag 2 juli 2006 11:42 schreef babette21 het volgende:
300 posts over één foto.... wat een kút-rel
goeiemorgen allemaal
Erger nog... te lui om FF op te startenquote:Op zondag 2 juli 2006 16:25 schreef Bupatih het volgende:
Jeez, ben je te lui om even uit en in te loggen ofzo?
Als je dat te vaak doet dan bestaat de kans dat je helemaal geen letters meer post voor een tijdjequote:
Verkapt-zie-mij-eens-een-FOK!ker-als-vriendje-hebben!quote:
Whehe.quote:Op zondag 2 juli 2006 16:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Verkapt-zie-mij-eens-een-FOK!ker-als-vriendje-hebben!![]()
:R!1111
ne!!:r11! : Re!!!!
Ach ja. Komt dat door Zhendar.quote:Op zondag 2 juli 2006 16:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als je dat te vaak doet dan bestaat de kans dat je helemaal geen letters meer post voor een tijdje.
De kleur is ook best mooiquote:Op zondag 2 juli 2006 16:29 schreef Re het volgende:
Ik vind de letters niet zo irritant trouwens.
ZO DAN???!!quote:Op zondag 2 juli 2006 16:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Verkapt-zie-mij-eens-een-FOK!ker-als-vriendje-hebben!![]()
:R!1111
ne!!:r11! : Re!!!!
Nog niet, maar dat worden ze natuurlijk wel als Z nog vaker onder zijn Ody profiel gaat posten.quote:Op zondag 2 juli 2006 16:29 schreef Re het volgende:
Ik vind de letters niet zo irritant trouwens.
t'is wel erg roze hè?, filtertje gebruiktquote:Op zondag 2 juli 2006 16:34 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Nog niet, maar dat worden ze natuurlijk wel als Z nog vaker onder zijn Ody profiel gaat posten.![]()
Vergeet niet dat minstens de helft van de ShowChatters mod powers hebbenquote:Op zondag 2 juli 2006 16:34 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Nog niet, maar dat worden ze natuurlijk wel als Z nog vaker onder zijn Ody profiel gaat posten.![]()
quote:Op zondag 2 juli 2006 17:08 schreef Dizer het volgende:
Vergeet niet dat minstens de helft van de ShowChatters mod powers hebben heeft![]()
![]()
I'm a horny male model.quote:Op zondag 2 juli 2006 17:30 schreef liefie_ het volgende:
waar zijn de geile modellen trouwens?
daar kwam ik eigenlijk even voor langs
hier ben ik alquote:Op zondag 2 juli 2006 17:30 schreef liefie_ het volgende:
waar zijn de geile modellen trouwens?
daar kwam ik eigenlijk even voor langs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |