quote:Op zondag 2 juli 2006 00:16 schreef Paul_NL het volgende:
Deze spelers zullen waarschijnlijk nooit meer een WK spelen:
Cafu
Ronaldo
Pauleta
Figo
Zidane
Thuram
Makalele
Ayala
Cocu
Beckham
Van der Sar
Roberto Carlos
Emerson
Raul
Canavaro
Veel spelers die de laatste 10 jaar het mondiale voetbal mede bepaald hebben zullen er in 2010 niet meer bij zijn waarschijnlijk
vd Sar hoort er echt wel bij, wat een koning!quote:Op zondag 2 juli 2006 00:30 schreef sampoo het volgende:
Grappig dat je v/d Sar erbij zet. Niemand buiten Nederland zal die naam op het oog hebben maar hij zo best nog 1 WK mee kunnen. Als Cocu dit WK kan meedoen dan kan een keeper dan ook mits hij de beste van het land is.
Ook nog Nestaquote:Op zondag 2 juli 2006 00:27 schreef Ricky_ het volgende:
Fabien Barthez. Allesandro del Piero. Ruud van Nistelrooy. Pavel Nedved.
Maar niet ieder WK stoppen spelers die een decennium lang bepalend waren in de voetballerij (Zidane bijvoorbeeld).quote:
Ben ik niet met je eens ik denk dat als je teruggaat in de geschiedenis dat er vergelijkbare namen waren.quote:Op maandag 3 juli 2006 03:19 schreef cultheld het volgende:
[..]
Maar niet ieder WK stoppen spelers die een decennium lang bepalend waren in de voetballerij (Zidane bijvoorbeeld).
Wie in 2002 dan?quote:Op maandag 3 juli 2006 03:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens ik denk dat als je teruggaat in de geschiedenis dat er vergelijkbare namen waren.
Zou het zo niet weten.quote:
Keepers worden maar steeds beter als ze ouder worden.quote:Op maandag 3 juli 2006 03:28 schreef cultheld het volgende:
WK, he golfer? Dan is Sar 40 of zo? Ik denk dat ie dan beter als keeperstrainer mee kan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |