Dat is technisch gezien niet helemaal waar.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:35 schreef K.V. het volgende:
Je spoelt het letterlijk door de wc...
Haha, nou ja, zo ongeveer dan ok?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:37 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Dat is technisch gezien niet helemaal waar.![]()
Nee dat vreet je gewoon helemaal niet.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:40 schreef tonks het volgende:
En hollandse "nieuwe" koop je niet in een supermarkt
x 2.20371quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:44 schreef Little_Meanie het volgende:
hoeveel guldens is het dan?
Die kopen bij de Zulu Heijn maar Afrikaanse nieuwe ofzoquote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:56 schreef K.V. het volgende:
De hollandse nieuwe smaakte inderdaad niet geweldigmaar ja, wel helemaal opgegeten, want anders is het zo zonde he. Kindjes in Afrika bla bla bla
![]()
idd, voor een paar euro heb je op de markt zoveel fruit (en groente) dat je jezelf er misselijk van kunt vreten.quote:Op zondag 2 juli 2006 00:36 schreef Xebrozius het volgende:
Dat soort meuk haal je ook op een mark, mislukte viergranen hippie...
De teringkoters *nieuwe nederlanders* doen dat gewoon, lopen naar binnen, slurpen sloten koffie en gaan vervolgens weer wegquote:Op zondag 2 juli 2006 10:15 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja maar je kunt wel een gratis kopje koffie krijgen bij Appie![]()
Slappe bak, Super de Boer to tha bone.quote:Op zondag 2 juli 2006 10:15 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja maar je kunt wel een gratis kopje koffie krijgen bij Appie![]()
Agreed, de lucht alleen alquote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:42 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Nee dat vreet je gewoon helemaal niet.![]()
Welles.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:42 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Nee dat vreet je gewoon helemaal niet.![]()
nou hier nietquote:Op zondag 2 juli 2006 00:40 schreef opgebaarde het volgende:
ga naar de markt, heb je tenminste goed fruit
Vliegjesquote:Op zondag 2 juli 2006 13:16 schreef 7th_wave het volgende:
[..]
nou hier niet![]()
tenzij je die extra levensvormen die op je fruit zitten, en alle microorganismen natuurlijk ook als fruit wilt omschrijven.
Waar koop jij in godsnaam een krat Grolsch voor 6,50?quote:Op zondag 2 juli 2006 00:02 schreef Nosh het volgende:
- 3 x Plastic magnetron cheeseburgers ¤3.90
- 6 x Bapao kip/rund ¤1.80
- 3 x Big american's ¤6.nogiets
- 10 x Bullit ¤ 4.80
- Krat Grolsch ¤6.50
Wat nou duur
Mijn Turk kan alles voor me regelenquote:Op zondag 2 juli 2006 14:07 schreef Spacehamster het volgende:
Wie koopt er dan ook groentes en fruit bij de supermarkt?
Onrijp spul voor enorme prijzen...bah.
Turkse en Marokkaanse winkels die weten pas hoe groente en fruit (en feta en olijven en andere lekkernijen) verkocht moet worden.
Ik ga alleen naar de super voor dingen die "de turk" niet heeft.
hoe zit het met de voedselveiligheid bij een lokale turk? niet om af te zeiken. ik ben geinteresseerd. waar komen die spullen vandaan?quote:Op zondag 2 juli 2006 14:07 schreef Spacehamster het volgende:
Wie koopt er dan ook groentes en fruit bij de supermarkt?
Onrijp spul voor enorme prijzen...bah.
Turkse en Marokkaanse winkels die weten pas hoe groente en fruit (en feta en olijven en andere lekkernijen) verkocht moet worden.
Ik ga alleen naar de super voor dingen die "de turk" niet heeft.
Precies.. als TS iets verstandiger boodschappen gaat doen.. en wat verder zou kijken dan de supermarkt.. dan ben je veel goedkoper maar ook een stuk lekkerder uitquote:Op zondag 2 juli 2006 00:36 schreef Xebrozius het volgende:
Dat soort meuk haal je ook op een mark, mislukte viergranen hippie...
Supermarkt. Kwestie van even rondkijken, wekelijks kun je ergens wel een krat kopen voor 6-7 euro.quote:Op zondag 2 juli 2006 14:05 schreef Xebber het volgende:
[..]
Waar koop jij in godsnaam een krat Grolsch voor 6,50?
Het bordje heeft altijd gelijk (tenzij overduidelijk fout, blabla), had je even mee terug moeten gaanquote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:35 schreef K.V. het volgende:
Aardbeien: 2.99 (op het bordje stond 1.99...)
Feta haal ik altijd onder m'n "randje" vandaan!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:35 schreef K.V. het volgende:
Feta: 1.39
En als je bij een echte winkel dan inkopen doet, krijg je het product dan gratis mee.quote:Op zondag 2 juli 2006 14:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Het bordje heeft altijd gelijk (tenzij overduidelijk fout, blabla), had je even mee terug moeten gaan
quote:Op zondag 2 juli 2006 14:50 schreef nsfw het volgende:
[..]
Feta haal ik altijd onder m'n "randje" vandaan!
quote:Op zondag 2 juli 2006 14:50 schreef nsfw het volgende:
[..]
Feta haal ik altijd onder m'n "randje" vandaan!
Alsof je weet waar het spul uit de supermakrt vandaan komtquote:Op zondag 2 juli 2006 14:14 schreef 7th_wave het volgende:
[..]
hoe zit het met de voedselveiligheid bij een lokale turk? niet om af te zeiken. ik ben geinteresseerd. waar komen die spullen vandaan?
Precies. Als ze in de supermarkt een lap vlees laten vallen op de grond, dan gooien ze die echt niet weg. Ze vegen hem ff schoon en gooien hem zo weer in de verkoop!quote:Op zondag 2 juli 2006 23:02 schreef Urvin het volgende:
[..]
Alsof je weet waar het spul uit de supermakrt vandaan komt
Bij mij is de Turk trouwens echt niet goedkoper ofzo. Zelfs niet als ik er met mijn Turkse vriendin aan kom zetten. De groentes zijn even duur als bij de Appiequote:Op zondag 2 juli 2006 14:14 schreef 7th_wave het volgende:
[..]
hoe zit het met de voedselveiligheid bij een lokale turk? niet om af te zeiken. ik ben geinteresseerd. waar komen die spullen vandaan?
Tja, kwam er pas achter toen ik het bonnetje aan het overtypen was voor dit topicquote:Op zondag 2 juli 2006 14:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Het bordje heeft altijd gelijk (tenzij overduidelijk fout, blabla), had je even mee terug moeten gaan
Ik kan me dat dus echt niet voorstellen dat mensen dat echt doen. Wat is daar nou leuk aan behalve dat het gratis is.quote:Op zondag 2 juli 2006 13:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
De teringkoters *nieuwe nederlanders* doen dat gewoon, lopen naar binnen, slurpen sloten koffie en gaan vervolgens weer weg
En dat slootwater in de supermarkt is echt niet te zuipen. Kun je nog beter senseo kopen, om maar ff ontopic te blijvenquote:Op maandag 3 juli 2006 00:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan me dat dus echt niet voorstellen dat mensen dat echt doen. Wat is daar nou leuk aan behalve dat het gratis is.
Daar hebben ze dan toch groot gelijk in,quote:Op zondag 2 juli 2006 13:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
De teringkoters *nieuwe nederlanders* doen dat gewoon, lopen naar binnen, slurpen sloten koffie en gaan vervolgens weer weg
bedriegen mijn ogen mij, of doe jij echt een studie internationaal vrijetijdsmanagement?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:35 schreef K.V. het volgende:
Feta: 1.39
Wortelen: 1.79
Peterselie: 0.99
2 nectarines: 0.66
Wasa crackers: 0.99
Hollandse nieuwe: 2.99
Mango: 1.99
Aardbeien: 2.99 (op het bordje stond 1.99...)
2 tomatenpuree blikjes: 0.34 (student he)
Stokbrood: 1.36
Bosui: 0.79
2 Komkommer: 0.99 (1 gratis deze week)
Limes: 0.99
"Dat wordt dan ¤ 18.26 astublieft"
Ten eerste, zie ik er zo oud uit dat je (16 jarige jongen ofzo) me "u" noemt?
Ten tweede, jeetje wat een prijzen zeg![]()
Natuurlijk weet ik wel hoeveel de producten kosten voordat ik ze in mijn mandje doe en ik kan het ook wel betalen, maar het gaat om het idee...Je kan het maar 1 keer nuttigen en dan is het weg..
Je spoelt het letterlijk door de wc......Wat een geldverspilling..En toch maar elke keer weer dat mandje volladen met allerlei lekker spul he
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |