Oja die. Tja. Wel vergelijkbaar met deze Braziliaan dan.quote:Op zondag 2 juli 2006 01:08 schreef manny het volgende:
[..]
we kregen een tegengoal uit een corner / vrije trap, volgens mij op het EK in Portugal en ook nog tegen Portugal. Davids staat tegen de paal te leunen alsof ie op de bus staat te wachten
Oke toegegeven dat het een goede speler was. Ik roem hem vooral om de Juventus periode.quote:Op zondag 2 juli 2006 01:12 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Zeg, klets niet zo. Davids was een van de beste middenvelders van de afgelopen 10 jaar. Technisch geweldig en onvermoeibaar. Vraag maar aan Zidane en Nedved, met wie hij geweldige koppels vormde.
Maar dat is offtopic![]()
Op de BBC hebben ze die slapzwans geïdentificeerd: het was Roberto Carlos!quote:Op zondag 2 juli 2006 00:37 schreef Soul79 het volgende:
Trouwens, wie was die Braziliaan die bij de goal op de rand van het strafschopgebied bleef hangen en niet doorliep met Henry? Daardoor kon Henry vrij inschieten.
Nog vreemder: het leek alsof-ie in eerste instantie wél rood ging geven.quote:Op zondag 2 juli 2006 10:30 schreef placebeau het volgende:
Wat me opviel. De scheidsrechter die Yuan geen rood gaf was dezelfde die Materazzi wel rood gaf. Vreemd, verdacht vreemd zelfs.
Tot hij in zijn oortje iets hoorde van de fifa-official waarschijnlijk.quote:Op zondag 2 juli 2006 10:38 schreef Noorman het volgende:
[..]
Nog vreemder: het leek alsof-ie in eerste instantie wél rood ging geven.![]()
Dat was ook onze theorie. En het erge is, zo vergezocht is het niet eens.quote:Op zondag 2 juli 2006 10:39 schreef placebeau het volgende:
[..]
Tot hij in zijn oortje iets hoorde van de fifa-official waarschijnlijk.
Maar die is gelukkig alleen maar jouw bescheiden mening....quote:Op zondag 2 juli 2006 11:13 schreef magnifor het volgende:
Sterker nog, ik heb ronaldinho nooit bijzonder gevonden....
Wat heeft hij laten zien dit WK?quote:Op zondag 2 juli 2006 11:22 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Maar die is gelukkig alleen maar jouw bescheiden mening....
Gelukkig baseer ik mijn mening niet op een mislukt WK als dezequote:Op zondag 2 juli 2006 11:27 schreef placebeau het volgende:
[..]
Wat heeft hij laten zien dit WK?
In de halve en hele finale van de Champions league was hij ook nooit zo bijzonder. Buiten een keer één goede pass of één goede actie op 90 minuten.
Nee, Kaka is de man van Brazilië. Maar zelfs de trainer had dat blijkbaar niet door.
Kuttrainer trouwens, een werkende spits als Adriano op de bank laten en de verdediging wat rust gunnen door Ronaldo op te stellen.
Bij barcelona is hij alleen succesvol omdat die ander spelers daar goed zijn. Echt, ik heb echt geen flauw idee wat de hele wereld in ziet in ronaldinho...quote:Op zondag 2 juli 2006 11:22 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Maar die is gelukkig alleen maar jouw bescheiden mening....
Bij Brazilië zijn de andere spelers ook wel goed hoor, veel beter zelfs!quote:Op zondag 2 juli 2006 11:31 schreef magnifor het volgende:
[..]
Bij barcelona is hij alleen succesvol omdat die ander spelers daar goed zijn. Echt, ik heb echt geen flauw idee wat de hele wereld in ziet in ronaldinho...
En wie vind jij dan zo goed? Welke speler heeft geen goede medespelers nodig?quote:Op zondag 2 juli 2006 11:31 schreef magnifor het volgende:
[..]
Bij barcelona is hij alleen succesvol omdat die ander spelers daar goed zijn. Echt, ik heb echt geen flauw idee wat de hele wereld in ziet in ronaldinho...
imo niet. Alleen Kaka is de man. Rest is poep. Allemaal overschat.quote:Op zondag 2 juli 2006 11:34 schreef placebeau het volgende:
[..]
Bij Brazilië zijn de andere spelers ook wel goed hoor, veel beter zelfs!
Dida is wel niet de echte naam van de keeper, Brazilianen spelen met een bijnaam, hè. Eigenlijk is het Nelson de Jesus Silvaquote:Op zondag 2 juli 2006 11:47 schreef scanman01 het volgende:
Als fan van Big Brother moest ik gisteren even aan iets denken....
Wat als BB deelneemster Dido trouwt met de keeper van Brazilie.
Dan wordt haar naam Dido Dida ... tja...... Slaat nergens op, maar het schoot me even te binnen.
Waarom is dat zo eigenlijk? Vind het maar dom, gewoon met je achternaam op je shirt, zoals het hoortquote:Op zondag 2 juli 2006 11:51 schreef placebeau het volgende:
[..]
Dida is wel niet de echte naam van de keeper, Brazilianen spelen met een bijnaam, hè. Eigenlijk is het Nelson de Jesus Silva
Omdat de meesten teveel achternamen hebben om uit te kiezen.quote:Op zondag 2 juli 2006 11:53 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Waarom is dat zo eigenlijk? Vind het maar dom, gewoon met je achternaam op je shirt, zoals het hoort.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |