Je hebt de TS d'r verjaardag verneukt.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:08 schreef tonks het volgende:
Hoe eenzaam ben je als je je eigen verjaardag topic opent en dan ook nog een website over cavia's hebt
Ik wou hetzelfde zeggenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:08 schreef tonks het volgende:
Hoe eenzaam ben je als je je eigen verjaardag topic opent en dan ook nog een website over cavia's hebt
Triest dat je je eigen verjaardagstopic moet openen.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:56 schreef RiesAmaris het volgende:
..want morgen word ik 22![]()
En volgens de videoles tijdens biologie zijn wij vrouwen tijdens ons 22e jaar op ons seksuele hoogtepunt en is onze paringsdrift het grootst, dus mijn vriend loopt hier met een grijns op zijn gezicht![]()
![]()
Hebben de andere vrouwelijke Fok! kers die deze leeftijd bereikt hebben hier ook last van gehad?![]()
Ben benieuwd
Ja, ik denk ook echt dat ze serieus dacht dat het zo is.quote:Op zondag 2 juli 2006 00:38 schreef Shirley het volgende:
[..]
Triest dat je je eigen verjaardagstopic moet openen.Maar hoe intelligent zijn jij en je vriend als je denkt dat je nu ineens volop meer gaat neuken omdat dat in een biologielesje is gezegd? Ik ben al maanden 22 en mijn paringsdrift is geen steek veranderd. Naief kind.
misschien wel bij haar... ze is alweer twee uur niet geweest...quote:Op zondag 2 juli 2006 00:45 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
Ja, ik denk ook echt dat ze serieus dacht dat het zo is.
Nou, D'r vraag in de OP komt op mij toch behoorlijk serieus over.quote:Op zondag 2 juli 2006 00:45 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
Ja, ik denk ook echt dat ze serieus dacht dat het zo is.
Gezien het feit dat NJ hem hier naar toe schopte ga ik er van uit dat dit topic in ONZ stond.quote:Op zondag 2 juli 2006 00:47 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nou, D'r vraag in de OP komt op mij toch behoorlijk serieus over.
En ik neem aan dat als dit topic onzin was geweest, dat hij hem dan wel daar had laten staan hé.quote:Op zondag 2 juli 2006 00:51 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
Gezien het feit dat NJ hem hier naar toe schopte ga ik er van uit dat dit topic in ONZ stond.
misschien stond ie in R&Pquote:Op zondag 2 juli 2006 01:01 schreef Shirley het volgende:
[..]
En ik neem aan dat als dit topic onzin was geweest, dat hij hem dan wel daar had laten staan hé.
Dan weet ik het ook niet. Punt blijft...als dit een serieus topic is, lach ik d'r hard uit.quote:Op zondag 2 juli 2006 01:02 schreef Frutsel het volgende:
[..]
nee want dat hadden ze juist te weinig zo te lezen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |