'ik rijdt?'. Ik ook, overigens. Maar geen Espacequote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:43 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ik vindt de Espace (hoe spreek je het in godesnaam uit?) niet echt lelijk.![]()
Maarja, ik rijdt dan ook zelf Renault. (tot volle tevredenheid trouwens)
Bedankt! Laat je tante dit lezen, en zeg er vooral bij dat ik d'r een kakteef vind!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:43 schreef D-Y het volgende:
Ik herken dit meteen![]()
Mijn tante is ook zo'n kaksnol die loopt te pimpen met haar meuk. Heeft ze er zo'n opgewerkte boerenlul bij gevonden die bij elk bedrijf weggewerkt wordt. Met zijn zakenrelatiesieder bedrijf kotst hem uit met een zak geld.. maar o o o wat hebben ze het goed. Veel beter dan het klootjesvolk. Decadente kinderen erbij, gelukkig zijn hun kinderen veel lelijker dan mij
![]()
En lekker patserig doen met één of ander kutbootje met hun stink polo's![]()
Mensen die status uit dure spullen proberen te halen =![]()
Mensen die pimpen met een renault =![]()
Toffe vrienden met een lelijke kutauto =![]()
Ik geef de schuld aan Grolsch in combinatie met vermoeidheid.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:44 schreef veldmuis het volgende:
[..]
'ik rijdt?'. Ik ook, overigens. Maar geen Espace.
Foto? Of moeten we je maar op je woord geloven?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:43 schreef D-Y het volgende:
Decadente kinderen erbij, gelukkig zijn hun kinderen veel lelijker dan ik![]()
Ik zie haar nooit want ze vind mij uitschot ofzo.. of ze weet hoe ik over haar denk, of misschien omdat haar broer (mijn vader) ook een hekel aan haar heeft. Hoe dan ook een flink gezwel zou haar niet misstaan.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:45 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Bedankt! Laat je tante dit lezen, en zeg er vooral bij dat ik d'r een kakteef vind!
Ik zal zo even mijzelf in mijn fotoboek droppen en dan moet je zelf maar beoordelen of die mogelijkheid bestaat.. en ik bedoel.. ze zijn echt lelijk.. mijn neef met zijn kutbrilquote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:47 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Foto? Of moeten we je maar op je woord geloven?
Die vond ik te makkelijk. Wel een uiterst lelijke bak voor debielen, vooral omdat er in koeienletters 'MULTIPLA" achterop het geval staat. \quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:28 schreef ehqo het volgende:
Multipla.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |