Ik weet het.quote:
Wil je soms even aan mijn worteltrekken?quote:
Eigenlijk totaal niet. Of ben ik nu weer eng?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wil je soms even aan mijn worteltrekken?![]()
![]()
!!!
!!!!!!
![]()
![]()
!! ROFLCOPTER!!! Ik ben zóó grappig!!
![]()
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:59 schreef Bupatih het volgende:
"de pruik op van een bok"
Creatief, dat dan weer wel.
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:00 schreef Airelle het volgende:
[..]
Neuh, bij nader inzien toch niet.
Ik was in de war met de Lorenz-curve.
Nou, wat heb ik me vermaakt zeg.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:41 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wtf?! Ik ben er nu toch, dus het is gezellig tot op het bot, ja?!![]()
![]()
Je hebt mijn dag helemaal geweldig gemaaktquote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik weet het.
Zo! Ik heb je niet meer genegeerd! Zo beter?
Aha, en ben je nu rechts geworden?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:04 schreef Airelle het volgende:
[..]
Die ken ik wel, nog een examen over gemaakt een maandje of anderhalf terug.
Aandachtsgeil?quote:
Ik ben niet rechts, ik was het niet en ik ben het ook niet geworden.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:06 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Aha, en ben je nu rechts geworden?![]()
![]()
Je ava B!![]()
Ik dacht al iets te herkennen.quote:
Omdat je lief en geweldig tof bentquote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:08 schreef Bupatih het volgende:
Waarom wil iedereen toch altijd aandacht van mij?![]()
(Ik weet het antwoord wel, hoor, rekels!![]()
)
Aha, want ik hoorde iemand zeggen dat als je economie snap dat je dan rechts wordt of bent.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:07 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik ben niet rechts, ik was het niet en ik ben het ook niet geworden.
Niet mij in ieder gevalquote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:09 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Aha, want ik hoorde iemand zeggen dat als je economie snap dat je dan rechts wordt of bent.![]()
ja, dit kan dus niet he.......quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:48 schreef Bupatih het volgende:
Een moedervlek op je tieten
Hee, ik vraag ook alleen maar naar de bekende weg lieverd.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:10 schreef Airelle het volgende:
[..]
Niet mij in ieder geval.
Al is het wel zo dat de meeste economen liberaal zijn. Maar dat is wat anders dan rechts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |