quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:27 schreef Bupatih het volgende:
Pfff, familie.
Ik heb daar een broertje aan dood.
Nee, dan de kinderen van mijn oom.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:27 schreef Bupatih het volgende:
Pfff, familie.
Ik heb daar een broertje aan dood.
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, dan de kinderen van mijn oom.
Stelletje nichten.
zal ik haar verbeteren, of ze voor deze keer met rust latenquote:We hopen dat jullie net zo hebben genoten als ons
Link?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:30 schreef babette21 het volgende:
van m'n zus d'r site:
[..]
zal ik haar verbeteren, of ze voor deze keer met rust laten
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:31 schreef Bupatih het volgende:
En sorry dat ik het zeg, maar ik vind mezelf blij vlagen echt geniaal.
Je hebt je momenten, zo nu en af en toe dan.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:31 schreef Bupatih het volgende:
Ja, en terecht.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:31 schreef Bupatih het volgende:
-edit- Je bent al gekomenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je hebt je momenten, zo nu en af en toe dan.
nee, doe maar nietquote:
mja dan kom ik weer over als de smart ass.... dat bewaar ik wel voor hierquote:En gewoon zeggen! Het is je zus! Moet kunnen.
Ja, ik weet het. Het is zo verdomd arrogant! Maar ik kan er niks aan doen, rena!quote:
Nee hoor, ik vond dat je gelijk hadquote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, ik weet het. Het is zo verdomd arrogant! Maar ik kan er niks aan doen, rena!Het is sterker dan ik.
Ja, en?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:33 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee, doe maar niet
[..]
mja dan kom ik weer over als de smart ass.... dat bewaar ik wel voor hier
quote:
Ik vertrouw dit niet.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:35 schreef rena het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vond dat je gelijk hadIk vind je geniaal en geweldig en super tof te cool gek gaaf
![]()
![]()
quote:
dat hoeft niet bevestigd te worden, da's al jarenlang bekendquote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:35 schreef Bupatih het volgende:
Ja, en?Heerlijk gevoel toch?
Gewoon laten zien wie er de slimste is in de familie.
Ik heb besloten om mijn klote-gevoel om te zetten naar happy thoughts.quote:
--> TRUquote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En waar slaat dát op? [afbeelding]
[/paranoïde]
Ja, dus dan verwachten ze ook dat je ze wijst op hun fouten.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:37 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat hoeft niet bevestigd te worden, da's al jarenlang bekend![]()
sneeuwruimertjequote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik herken het. En dan heb je zelf eens iets waar je over wilt praten, en dan walsen ze er overheen met hun eigen drama.
Goed zo.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb besloten om mijn klote-gevoel om te zetten naar happy thoughts.
quote:
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:39 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
--> TRU
--> R&P
Daar zullen ze vast een antwoord klaar hebben staan.
Neuh. Het kan me niet vaak genoeg gebeuren.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je bent bang dat je met al die veren in je reet doodgekieteld wordt?![]()
Ik heb het niet gekeken, zie het GA topic, het schijnt dat er grote spoilers in zatenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:40 schreef babette21 het volgende:
rena, heb jij nog Oprah gekeken??
ik wilde nu gaan kijken, maar het lijkt idd één grote spoiler.... ben nu ernstig in dubio....
Het is een grooote spoiler.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:40 schreef babette21 het volgende:
rena, heb jij nog Oprah gekeken??
ik wilde nu gaan kijken, maar het lijkt idd één grote spoiler.... ben nu ernstig in dubio....
Ik vertrouw dit niet.quote:
Inderdaad, Brazilië moet winnen!quote:
mja nu GA even niet op de buis is, zit ik ook niet in dat topic...quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:41 schreef rena het volgende:
Ik heb het niet gekeken, zie het GA topic, het schijnt dat er grote spoilers in zaten![]()
Nee! Na de uitschakeling van mijn favorieten, betekent dat namelijk dat de favorieten van bijna iedereen in mijn voetbalpool eruit liggen!quote:
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:41 schreef rena het volgende:
[..]
Ik heb het niet gekeken, zie het GA topic, het schijnt dat er grote spoilers in zaten![]()
Haaibaaike.quote:
Jij bent toch helemaal geen mod?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:43 schreef babette21 het volgende:
[..]
mja nu GA even niet op de buis is, zit ik ook niet in dat topic...
er zijn daar van die enge fanatici, daar word ik altijd onpasselijk van....
ik denk dat ik even 'n slotje op de opname zet, en dan na de cliff - in 't najaar ofzo - alsnog kijk
Die Oprah uitzending heeft echt groooooottteeeeeeeee spoilers. Echt.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:43 schreef babette21 het volgende:
[..]
mja nu GA even niet op de buis is, zit ik ook niet in dat topic...
er zijn daar van die enge fanatici, daar word ik altijd onpasselijk van....
ik denk dat ik even 'n slotje op de opname zet, en dan na de cliff - in 't najaar ofzo - alsnog kijk
Wat ijl je? Mag ik niet aardig doen of zoquote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:46 schreef Bupatih het volgende:!
Hebben jullie via MSN afgesproken dat jullie je nu gaan gedragen als Haaibaaike en dat jullie mij gaan complimenteren ofzo?
jawel... ik ben mod van mijn eigen levenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:44 schreef Bupatih het volgende:
Jij bent toch helemaal geen mod? [afbeelding]
Doe niet zo achterdochtig en ontvang alle lofuitingen gewoon. Enjoy it while it lasts.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:46 schreef Bupatih het volgende:!
Hebben jullie via MSN afgesproken dat jullie je nu gaan gedragen als Haaibaaike en dat jullie mij gaan complimenteren ofzo?
ja, dat zei je alquote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Die Oprah uitzending heeft echt groooooottteeeeeeeee spoilers. Echt.
Ja man, ik lees daar net in spoilertags dat de butler het heeft gedaan met een fles Chateau Migraine in de keuken van het tuinhuis!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die Oprah uitzending heeft echt groooooottteeeeeeeee spoilers. Echt.
Geil!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:47 schreef babette21 het volgende:
[..]
jawel... ik ben mod van mijn eigen leven![]()
Whaha, je zei dat de butler het heeft gedaan met een fles!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja man, ik lees daar net in spoilertags dat de butler het heeft gedaan met een fles Chateau Migraine in de keuken van het tuinhuis!
Oh, ik wist niet dat je mijn post gelezen hadquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |