Omdat het één keer goed gaat moeten we de andere tientallen keren maar gewoon vergeten?quote:Op zondag 2 juli 2006 11:52 schreef At_Fundum het volgende:
Markus Merk gaf tijdens Nederland-Servië gewoon een gele kaart aan Koroman toen die een kaart stond te vragen terwijl Heitinga hem had moeten krijgen. Johnny werd gespaard dankzij de actie van de joegoslaaf, zijn we dat nu alweer vergeten?
Dan zou dat moeten bevestigd worden, of ontkracht via tv-beelden. Anders zie ik niet waarom een coach dat zou kunnen aanvechtenquote:Op zondag 2 juli 2006 11:56 schreef H.Flick het volgende:
Ik vond trouwens dat Youri Mulder gisteren wel een goed punt had toen hij pleitte voor de mogelijkheid dat een coach 1 of 2 keer per wedstrijd een beslissing van de scheidsrechter kan aanvechten. Net als in het American Football dus. Zo kun je schwalbes en echte overtredingen beter bestraffen en het is natuurlijk ook handig bij onterecht afgekeurde goals of onterecht gegeven penalties.ß
Ja, dat was ook het idee. De coaches kunnen een aantal keer per helft of wedstrijd een beslissing aanvechten en dan gaat de scheids naar TV beelden kijken. Volgens mj doen ze dat ook zo bij American Football.quote:Op zondag 2 juli 2006 12:00 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dan zou dat moeten bevestigd worden, of ontkracht via tv-beelden. Anders zie ik niet waarom een coach dat zou kunnen aanvechten
Met als gevolg nu dat Rooney nooit meer met Ronaldo in één team wil spelenquote:Op zondag 2 juli 2006 12:23 schreef Coheed het volgende:
Ook leuk detail. Ronaldo die Rooney's actie nog even uitlicht bij de scheids. en je ziet rooney zo kijken van "WTF spelen wij niet samen bij united?"
Dit zijn precies de 3 zaken waaraan ik me kapot erger dit WK.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:00 schreef popolon het volgende:
Ik krijg van Amerikanen vaak te horen waarom er eigenlijk niks tegen gedaan wordt en ik blijf het antwoord schuldig.
Ze verafschuwen zulk gedrag, net zoals het tijdrekken en duikelen.
Het voetbal is verrot zolang er niks tegen gedaan wordt. Helaas.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |