Welquote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:51 schreef H.Flick het volgende:
Als dat baggerfrankrijk nou vanavond ook nog wint kijk ik niet meer. Kuttoernooi.
Zou tijd wordenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:54 schreef Asskicker14 het volgende:
Het is einde carriere Ronaldo bij Manchester United!
Zal je zien dat ze nog wereldkampioen worden ookquote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel
ik wil de ondergang van portugal zien
en alle portugezen erbijquote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:55 schreef the_undertaker het volgende:
Hoop nu dat de Engelsen de stad daar afbreken![]()
![]()
![]()
![]()
Hij is bespeeld door de Portugezen, was net bij de Beeb te zienquote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:55 schreef scanman01 het volgende:
Ik weet nog steeds niet wat Rooney deed. Die trap in de zak was het niet, aangezien de scheids toen nog helemaal geen aanstalten maakte om ook maar een kaart te geven. Volgens mij heeft de scheids dat dus niet gezien. Ik denk dat er later nog iets is gebeurd ofzo.
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:54 schreef Asskicker14 het volgende:
Het is einde carriere Ronaldo bij Manchester United!
Had de scheids een oortje in? Zoja, dan heeft een assistent hem er misschien opgewezen. Zo neen, dan weet ik het ook niet.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:55 schreef scanman01 het volgende:
Ik weet nog steeds niet wat Rooney deed. Die trap in de zak was het niet, aangezien de scheids toen nog helemaal geen aanstalten maakte om ook maar een kaart te geven. Volgens mij heeft de scheids dat dus niet gezien. Ik denk dat er later nog iets is gebeurd ofzo.
Die hoeft zijn zeepje niet te laten vallen want dan wordt ie verscheurdquote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:55 schreef Bruce117 het volgende:
.
Ronaldo kan het nog wel eens moeilijk krijgen als hij terug gaat naar Manchester
Portugal heeft gezien het toernooi verdiend gewonnen, Engeland was misschien wel "leuk" vandaag, maar hebben zeker niet verdiend om zelfs de kwart-finale te halen.quote:
dat idee had ik ook, maar die assistent kon het ook niet zien want die stond te ver weg... ik zeg je dat de Portugezen hem even hebben ingelichtquote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:56 schreef Heero87 het volgende:
De trap op zich was natuurlijk donkerrood, maar het leek me idd ook dat ie het niet gezien had.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |