Ik tel 1 schaamhaar en een erectie gepland voor over 4 jaar.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:02 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
[afbeelding]
ja kijk maar efef ge0ed wij sijn n00it TE breken
[afbeelding]
timm me sgatjeeee me liefe mattiej
Die zijn nog veel te jong om breezah te zijnquote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:02 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
In ee flits dacht ik even dat hij in de schooltuintjes stondquote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:02 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
schrijf er een boek overquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:21 schreef AffenStrudel het volgende:
Fascinerend, dit volk uit de bodemlagen van de maatschapij.
Wat een paupers.
WTF!!!!!!quote:
Ze beginnen tegenwoordig wel heel erg vroeg hequote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:02 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Omdat het eerst over een Denise gaat, en daarna over een Askim?quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:56 schreef Timis.ro het volgende:
[..]
Wat niet, behalve het bedroevende taalgebruik???
Nou in het br33z@h circuit is dan bijvoorbeeld zo, dat Askim in het bezit van zowel Nimo als Denise is...quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:17 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Omdat het eerst over een Denise gaat, en daarna over een Askim?
Askim --> Askhim --> Ask him --> ask him --> vraag het hemquote:Op woensdag 12 juli 2006 22:17 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
je bent er bekend meequote:Op donderdag 13 juli 2006 07:24 schreef appelsap het volgende:
Askim is toch turks voor schatje? (oid)
'k zie het probleem nie...Denise is haar beste vriendin, en Askim op wie ze verliefd is....quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:17 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
www.superdudes.nl*MAINquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:57 schreef Zwavel-Zuur het volgende:
url]www.superdudes.nl*MAIN[/url]
Is gemaakt door een vriend van me.
Hij is die gast niet btw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |