Da's de ontlading van de stress van je werk.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:37 schreef PrinceLu het volgende:
Eerste dag van m'n vakantie, 30 graden buiten, en ik heb griep. Bijna 40 graden, en een heel naar gevoel als ik adem of m'n ogen open houd.
Het is niet eerlijk! Ik word ALTIJD ziek als ik vakantie heb. Da's toch debiel?
Scheelt dat?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:40 schreef Tha_T het volgende:
Een ding scheelt, je hebt het iig wel warmer als dat het buiten is. Dus dat scheelt
Heb je geen tuin?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:47 schreef PrinceLu het volgende:
Das toch niet leuk flugel? Zo word een mens toch nooit mooi bruin?
Je mag nu in ieder geval niet in de zon komen... En ook niet te warm in bad.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:47 schreef PrinceLu het volgende:
Das toch niet leuk flugel? Zo word een mens toch nooit mooi bruin?
Oh dan raak je oververhit zeker.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:50 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Je mag nu in ieder geval niet in de zon komen... En ook niet te warm in bad.
Gewoon ff uitzieken, iets anders zit er niet op. En leuk is idd anders.
ziek FOK!kenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:52 schreef -skippybal- het volgende:
Kun je gaaf de hele dag Fokken in plaats van naar buiten gebruik maken van je leven![]()
Volgens m'n moeder wel in ieder geval. Eigenlijk mag je ook niet onder de dekens gaan liggen, maar dat zal geen probleem zijn met dit weer...quote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:50 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Oh dan raak je oververhit zeker.
Wat een ellende.
FOK!ken is FOK!kenquote:
Een biertje wil weleens helpen.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:57 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
FOK!ken is FOK!ken![]()
En de TS is een huillie![]()
Slok wodkaquote:
zelfs de koeien zwalkten door de wei.quote:
Ah dus dat scheelt wel?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |