Ja, mogen die ook eens een vrije dag hebben?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:52 schreef sirrom het volgende:
Is het niet belachelijk dat de Postbank website in het weekend geen mutaties aangeeft?
Stort ik gisteren op mijn rekening, zal dat pas Maandag zichtbaar zijn, aldus een of andere PB employee vd maand. Net alsof computers op zaterdag en zondag figuurlijk gesproken stilstaan...
Rabo internet bankieren is klote dat je je pas steeds in zo'n apparaat moet doenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:54 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja, mogen die ook eens een vrije dag hebben?![]()
De Postbank.
Ja, ik zit er ook nog steeds, was gratis voor studenten enzo, maar ik zit er steeds vaker aan te denken om naar de Rabo over te stappen.
Alles wentquote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:05 schreef Robbiej het volgende:
[..]
Rabo internet bankieren is klote dat je je pas steeds in zo'n apperaat moet doen
Als je 'apparaat' nog niet eens kunt spellen kan ik me er iets bij voorstellen dat je dat lastig zult vindenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:05 schreef Robbiej het volgende:
[..]
Rabo internet bankieren is klote dat je je pas steeds in zo'n apperaat moet doen
Oepsquote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:08 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Als je 'apparaat' nog niet eens kunt spellen kan ik me er iets bij voorstellen dat je dat lastig zult vinden.
die je toch altijd bij je hebtquote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:10 schreef Biancavia het volgende:
Bij de postbank moet je je telefoon pakken.
Nee die zit altijd in mijn tas en mijn tas hangt in de gang.quote:
Hoeft niet, je kan het ook met een lijst doen.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:10 schreef Biancavia het volgende:
Bij de postbank moet je je telefoon pakken.
en als je op vakantie bent? en als je op je werk bent? en als je waar dan ook bent? ik heb mijn telefoon altijd bij me, zo'n apparaatje zou ik nooit meenemen. al doet mn vriendin dat wel, die heeft hem in dr handtas zitten. maar ja, ik heb geen handtas.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:17 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Nee die zit altijd in mijn tas en mijn tas hangt in de gang.
Dat Rabo-apparaatje ligt hier gewoon bij de computer.
Edit:
Maar ja, voor de Rabo moet je je pasje trouwens weer pakken, bedenk ik me net.
En mijn pasje zit in mijn portemonnee en die zit ook in man tas die in de gang aan de kapstok hangt.
Dus maakt het nog niets uit.
Behalve als je alleen je saldo wilt checken, want dan hoef je bij de Postbank alleen maar in te loggen en heb je geen telefoon, pasje of apparaatje nodig.
Ja maar ik hoef op vakantie of op mijn werk toch geen privé boekingen te gaan doen?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:22 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
en als je op vakantie bent? en als je op je werk bent? en als je waar dan ook bent? ik heb mijn telefoon altijd bij me, zo'n apparaatje zou ik nooit meenemen. al doet mn vriendin dat wel, die heeft hem in dr handtas zitten. maar ja, ik heb geen handtas.
en idd, als alternatief kun je altijd nog de lijst met codes bij je computer leggen. hoef je je telefoon niet uit je handtas te halen
Daar noem je ook wat! ABN!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
Postbank loopt zo hopeloos achter. Bij ABN Internet Bankieren zie je tenminste direct de mutaties op je rekening.
Als je bij de Postbank een bedrag van je internetspaarrekening naar je girorekening overmaakt dan is dat bedrag gewoon twee dagen 'kwijt'.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
Postbank loopt zo hopeloos achter. Bij ABN Internet Bankieren zie je tenminste direct de mutaties op je rekening.
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
en dat is bij de rabobank bijna meteen op de rekening....quote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:26 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Als je bij de Postbank een bedrag van je internetspaarrekening naar je girorekening overmaakt dan is dat bedrag gewoon twee dagen 'kwijt'.
er zal een verschil in voorwaarden zijn. De rabo bijvoorbeeld zal ongetwijfeld ergens anders winst uit proberen te halen.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:33 schreef gateway het volgende:
[..]
en dat is bij de rabobank bijna meteen op de rekening....
Kwijt??Als je bedoelt dat het pas na twee dagen op je rekening staat is dat bij andere banken ook zo....Staat ook vaak bij de voorwaarden....quote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:26 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Als je bij de Postbank een bedrag van je internetspaarrekening naar je girorekening overmaakt dan is dat bedrag gewoon twee dagen 'kwijt'.
Ik bedoel dat het dan al wel is afgeschreven van je spaarrekening, maar nog niet op de girorekening staat.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:34 schreef LowJoe het volgende:
[..]
Kwijt??Als je bedoelt dat het pas na twee dagen op je rekening staat is dat bij andere banken ook zo....Staat ook vaak bij de voorwaarden....
Van wie moet dat?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:48 schreef Robbiej het volgende:
Daarom moet je ook een Plus spaarrekening nemen bij de Postbank.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |