quote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:30 schreef Intergalactrick het volgende:
Nouuuu, jullie zijn ook niet aardig zeg. Het is waarschijnlijk 30 graden op m'n werk en ik kan de hele dag naar buiten kijken waar iedereen in zijn zomerkledij loopt. Ik moet waarschijnlijk nog een lange broek aan ook.
wat voor werk?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:30 schreef Intergalactrick het volgende:
Nouuuu, jullie zijn ook niet aardig zeg. Het is waarschijnlijk 30 graden op m'n werk en ik kan de hele dag naar buiten kijken waar iedereen in zijn zomerkledij loopt. Ik moet waarschijnlijk nog een lange broek aan ook.
quote:
Ik sta gewoon in een winkel. Ben geen verkoper ofzo, gewoon allemaal klusjes doen. Kan prima in een driekwartsbroek.quote:
Al dat zand wat overal tussen gaat zitten... *rilquote:
Ja en dan lekker op het gras met al die mieren, oww je bedoelde binnenzwembad..quote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:43 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Al dat zand wat overal tussen gaat zitten... *ril
Doe mij dan maar gewoon het zwembad.
Buiten natuurlijk.... En mieren doen niets.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:50 schreef Chou het volgende:
[..]
Ja en dan lekker op het gras met al die mieren, oww je bedoelde binnenzwembad..![]()
Strand is leuk hoor! Ik baal er nog steeds van. En heb nog hoofdpijn van gisteravond ook.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:55 schreef rena het volgende:
Het strand![]()
Ik ga lekker op mijnbalkon
liggen
![]()
Neem een asperine..quote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:59 schreef Intergalactrick het volgende:
[..]
Strand is leuk hoor! Ik baal er nog steeds van. En heb nog hoofdpijn van gisteravond ook.![]()
Je bent in de war met de zee.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:26 schreef Camplo het volgende:
Strand? Met water van 17 graden?
Me lul vriest er af dan... mij niet gezien. Strand in Nederland.
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:27 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Je bent in de war met de zee.
Het strand, dat zijn die warme korreltjes zand die je bijna niet kunt zien doordat er zoveel handdoekjes op liggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |