Waarom? Waarom nou?
Waarom moeten die mensen nou ALTIJD zo kolereveel herrie maken in een trein coupe? het valt me godverdorie elke keer op.
gister ook weer. de trein was hendig vol. dus ik naar de voorste coupe die is meestal wat minder vol. magoed ik had mn plekje gevonden. blijkt er achter mij 8 tot 10 allochtonen te zitten... aaarghh HEL!
Ik en 2 andere nederlanders keken elkaar aan en gaven een diepe zucht. eentje fluisterde zelfs nog.
daar gaan we weer
ik knikte bevestigend
en ja hoor. nog voordat de trein plankgas gaf
![]()
begon het hoor.. Alsof er 3 grote kippenhokken losbraken.
Een gegobbel van niks en een lawaai van jewelste.. zo snel en je verstaat er geen hoer van.
Kleine kut koters rennen door de coupe naar andere coupe's (kinderen van 4 naar schatting) door die deuren om naar andere coupes te gaan. iedereen wordt schijtziek van die mensen in de coupe,
Toen stopte de trein ineens. en door de speakers kwam een bericht wat het moest verklaren waarom we gestopt waren. maar nee hoor iedereen maar door baggeren over hoe je hoofddoekjes breidt ofzo.
En we konden dus niks horen. dus iemand uit de coupe schreeuwen van en ik citeer: "HOUD JULLIE HARSES NOU EENS GODVERDOMME MET JE GEKIPPEKUT! LEER NEDERLANDS!" (allemaal frustratie na 15 minuten in het hol van de hoofddoek zitten denk ik) En toen waren ze ineens stil voor een minuut of 2. dus ze verstaan het wel... spreek het dan ook.
uiteindelijk stopte de trein. weer niet voor het perron... dus konden we nog 10 minuten wachten voordat we eindelijk uit die pleurishete trein konden stappen. weg van de hoofddoek!
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work.