of juist wel. om naar de medewerker van 0900-tuig te roepen "HIER ZIJN ZE!!! PAK ZE!!!!!"quote:Op zaterdag 1 juli 2006 07:23 schreef Xilantof het volgende:
Nouja, als je ze dat hoort schreeuwen weet je iig dat je zelf de politie niet meer hoeft te bellen
Of zeggen: " ja ik weet dat jullie al gebeld zijn... maar zijn jullie ook al onderweg?"quote:Op zaterdag 1 juli 2006 07:29 schreef 7th_wave het volgende:
[..]
of juist wel. om naar de medewerker van 0900-tuig te roepen "HIER ZIJN ZE!!! PAK ZE!!!!!"
ja dat gebeurt hier ook wel eens. maar dit was anders. dit was echt tuig.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 07:42 schreef Quickie_Butt het volgende:
Ik ken het. Hier ook elk weekend raak. Paupers die uit de stad komen en VOOR ons huis nog even een leuk gesprek gaan zitten voeren. Of idd al gillend en schreeuwend aan komen lopen
Dat is een betere vraag. Want misschien hebben ze wel wat anders te doen.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 07:35 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Of zeggen: " ja ik weet dat jullie al gebeld zijn... maar zijn jullie ook al onderweg?"
Zeg maar gerust buitenlanders hoor! Beessie bij z'n naam noemen is niks mis mee.quote:medelanders
beter als die kut turken en marokanenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:08 schreef Devrim_ het volgende:
Hier heb je altijd van die verkankerde kut lonsdalers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |