abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 1 juli 2006 @ 14:02:16 #51
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_39422003
Your point being
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
pi_39422095
Jij dacht dat jij aan sex toe was en hij dacht aan zijn eigen plezier. Voortaan toch betere keuzes maken kwa partner of veel glijmiddel gebruiken.
Er zijn genoeg kerels die wel rekening houden met hun partner dus het is gewoon je eigen schuld.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
  zaterdag 1 juli 2006 @ 14:07:57 #53
150776 Chou
Anti Kabinet
pi_39422131
Wat moet ik hier uit opmaken?
Dat met dat AZC..
  zaterdag 1 juli 2006 @ 14:09:05 #54
150152 Queen_Bee
pi_39422165
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 14:06 schreef longinus het volgende:
Jij dacht dat jij aan sex toe was en hij dacht aan zijn eigen plezier. Voortaan toch betere keuzes maken kwa partner of veel glijmiddel gebruiken.
Er zijn genoeg kerels die wel rekening houden met hun partner dus het is gewoon je eigen schuld.
Ja natuurlijk, ik had zn lul eraf moeten bijten om te laten merken dat het menens is Silly me, denken dat meerdemalen nee zeggen genoeg is. Nee idd,'t is compleet mijn schuld
Wat dacht ik wel niet!
I'm super sonic man
pi_39422188
Bij ons in huis komt er een kamer vrij.
  zaterdag 1 juli 2006 @ 14:11:59 #56
148655 Robocock
Geile doerak! Ja, jij ja!
pi_39422229
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 13:58 schreef Queen_Bee het volgende:
Ja ik had al een half jaar geen seks, en ik kende hem al langer, dus dacht kan wel voor een keer.
Maar, ik blijf nu toch maar bij m'n "alleen seks met de vriend policy"

En daarbij, hormonen mogen mannen toch niet het recht geven zich zo te gedragen?
Kan verdomme nog niet plassen

De volgende keer (hopelijk niet) ga ik idd echt maar gewoon hysterisch doen lol.
Snap het van mezelf ook niet
Toen hier eerder nog een AZC was, en die kerels vonden dat ze zich aan elk meisje konden vergrijpen, nou geloof me dat deden ze geen 2e keer bij mijEn nee ik zeg nu niet dat alle asielzoekers zo zijn

En dan nog iets. Bij een one night stand denk ik idd niet dat alles lief en teer en geweldig is en men daar de tijd voor neemt.. Maar dit heeft daar toch niks mee te maken
Ik zeg meerdere malen dat het pijn doet en dat ik t dus niet wil
Met bloed, zweet en tranen, jeweets
  zaterdag 1 juli 2006 @ 14:13:12 #57
150152 Queen_Bee
pi_39422249
Heb m'n bericht al aangepast
I'm super sonic man
  zaterdag 1 juli 2006 @ 14:14:06 #58
150152 Queen_Bee
pi_39422265
Whehe doh
I'm super sonic man
  zaterdag 1 juli 2006 @ 14:14:12 #59
92521 Nordic_Blue
van gogh los
pi_39422266
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 14:09 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Ja natuurlijk, ik had zn lul eraf moeten bijten om te laten merken dat het menens is Silly me, denken dat meerdemalen nee zeggen genoeg is. Nee idd,'t is compleet mijn schuld
Wat dacht ik wel niet!
Heb je het wel veilig gedaan, of had die botte lul daar ook geen zin in?
  zaterdag 1 juli 2006 @ 14:16:01 #60
150152 Queen_Bee
pi_39422294
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 14:14 schreef Nordic_Blue het volgende:

[..]

Heb je het wel veilig gedaan, of had die botte lul daar ook geen zin in?
Als hij daar geen zin in had was ie gelijk alweer weg geweest. Geen behoefte aan een ziekte
I'm super sonic man
  zaterdag 1 juli 2006 @ 14:18:31 #61
92521 Nordic_Blue
van gogh los
pi_39422341
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 14:16 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Als hij daar geen zin in had was ie gelijk alweer weg geweest. Geen behoefte aan een ziekte
oke

en over dat hij door bleef gaan, beetje aso.

Persoonlijk vind ik er niks aan als een vrouw er geen zin in heeft, ook al ben ik bezopen.
  zaterdag 1 juli 2006 @ 14:21:21 #62
150152 Queen_Bee
pi_39422400
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 14:18 schreef Nordic_Blue het volgende:

[..]

oke

en over dat hij door bleef gaan, beetje aso.

Persoonlijk vind ik er niks aan als een vrouw er geen zin in heeft, ook al ben ik bezopen.
Dat leek mij dus ook
Snap niet wat de lol daarvan is.
I'm super sonic man
  Moderator zaterdag 1 juli 2006 @ 14:27:14 #63
5428 crew  miss_sly
pi_39422537
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 14:06 schreef longinus het volgende:
Dat ze toevallig pech had een klootzak mee naar huis te nemen, wil neit zeggen dath et haar eigen schuld is ofzo. Hij is een klootzak en wat hij deed hoort gewoon niet, einde verhaal.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_39422565
Ik snap hem niet helemaal, jij was geil en nam een bekende mee naar huis.
De daad viel tegen omdat het pijnlijk was, en je geeft kwa lichaamstaal en in woorden aan NEE!
Hij gaat toch door....
(Persoonlijk had ik hem van me afgetrapt, al ben ik wel een man)
Hoeveel respect heeft hij dan voor jou, hoe goed is die bekende dan van jou?
Hoe erg dronken was die, en jij?
Heb je hem er al op aangesproken?

En in mijn ogen, Nee is Nee, dit neigt naar verkrachting
  zaterdag 1 juli 2006 @ 14:31:16 #65
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_39422611
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 14:16 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Het was dus al de 2de ronde en hij had al een vers condoom om??

Maar, wie niet luisteren wil moet maar voelen, en nee is nee.........
Dus als ie toch doordouwt, ff zorgen dat je nageltjes op zijn ballen komen te staan en gewoon even spontaan een ongecontroleerde reflexbeweging in je vingers krijgen....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_39423150
Het lijkt mij echt niet normaal dat hij zo doet. Het is geen excuus natuurlijk maar als hij ook erg zat was, vervagen de grenzen vrij makkelijk natuurlijk. Les voor de volgende keer: als je dronken bent geen one night stand doen want daar komt alleen herrie van. Ik vind het te ver gaan om het verkrachting noemen maar nee is gewoon nee.
  zaterdag 1 juli 2006 @ 14:58:47 #67
27026 xstatic1975
No pain no gain
pi_39423202
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 05:39 schreef Queen_Bee het volgende:
ben al een half jaar vrijgezel en dacht dus bij mezelf "Okay, ik ga nu gewoon seksen voor een keer, what the hell"
Goedkope snol... Je moet je ook niet meteen de eerste avond aanbieden aan de eerste de beste loser die je niet kent.
Nee blijft natuurlijk nee, daar ben ik het wel mee eens, maar zelf was je ook niet erg slim bezig.

[ Bericht 11% gewijzigd door xstatic1975 op 01-07-2006 15:46:11 ]
pi_39423224
Het is uiteraard niet je eigen schuld. Wél naief en oppervlakkig om voor 1x seks zoveel moeite te doen. Het was niet eens relaxed, kan je je niet wat langer inhouden?
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_39423263
Je bent gewoon een lompe boer tegengekomen. Je had hem eraf moeten kicken.
pi_39423394
Lompe hoer met een lompe boer dus. Theoretisch zou het goed moeten gaan.
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_39423707
Je kan wel leuk grappig het probleem bij haar neerleggen maar da's toch mooi de omgekeerde wereld. Ook bij een neukertje is het gewoon over is over. Geen gezeik of discussie mogelijk.
Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
If you shake my hand better count your fingers ...
pi_39424248
ja vind ik ook. kijk dat het niet slim is geweest begrijpt ze denk ik inmiddels zelf ook wel, maar om nou te zeggen dat het haar eigen schuld is....

waarschijnlijk zijn dat ook van die kereltjes die zich niet kunnen beheersen. Misschien maar nooit een vaste relatie aangaan dan? Is beter voor de eventuele partner, want dan word die partner ook slachtoffer van de verplichting.....
meet me myself and my wife ghegheghe
  zaterdag 1 juli 2006 @ 15:55:44 #73
150152 Queen_Bee
pi_39424264
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 15:23 schreef Atrimar het volgende:
Je kan wel leuk grappig het probleem bij haar neerleggen maar da's toch mooi de omgekeerde wereld. Ook bij een neukertje is het gewoon over is over. Geen gezeik of discussie mogelijk.
Dat vind ik dus ook., nee = nee.

En voor die anderen, om me gelijk slet te noemen omdat ik een keer seks, doe normaal. Slaat werkelijk nergens op.
I'm super sonic man
  zaterdag 1 juli 2006 @ 15:57:48 #74
150152 Queen_Bee
pi_39424295
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 15:54 schreef runfokkerrun het volgende:
ja vind ik ook. kijk dat het niet slim is geweest begrijpt ze denk ik inmiddels zelf ook wel, maar om nou te zeggen dat het haar eigen schuld is....

waarschijnlijk zijn dat ook van die kereltjes die zich niet kunnen beheersen. Misschien maar nooit een vaste relatie aangaan dan? Is beter voor de eventuele partner, want dan word die partner ook slachtoffer van de verplichting.....
Ja ik weet donders goed dat het niet slim was. Maar ik leg de schuld niet bij mijzelf. Ik heb meerdere malen nee gezegd. En omdat ik een one night stand had mag ik zo hard nee roepen als ik wil, maar 't is een one night stand dus hij mag doen wat ie wil? Kom op zeg.
I'm super sonic man
pi_39424454
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 15:57 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Ja ik weet donders goed dat het niet slim was. Maar ik leg de schuld niet bij mijzelf. Ik heb meerdere malen nee gezegd. En omdat ik een one night stand had mag ik zo hard nee roepen als ik wil, maar 't is een one night stand dus hij mag doen wat ie wil? Kom op zeg.
vind ik dus ook niet. ennuh tis dat het niet mag van de vrouw anders kwam ik je wel even troosten
meet me myself and my wife ghegheghe
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')