Morwenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 02:50 schreef Morwen het volgende:
Ik krijg de vliegende (<<<) zenuwen van een klamboe, een soort claustrofobie
Dan hoor ik ook mijn wekker niet (goed) meerquote:Op zaterdag 1 juli 2006 02:52 schreef SeaOfLove het volgende:
OORDOPJES!!!!!
Jawel hoor, dat gaat prima.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 02:53 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dan hoor ik ook mijn wekker niet (goed) meer
Hmm....misschien toch maar eens proberen al lijkt het me niet echt een prettig gevoel om oordopjes in te hebben, ook een soort onveilig omdat je niet alles meer kan waarnemen (mocht er iets aan de hand zijn)quote:
Dan is je wekker blijkbaar een beetje kapotquote:Op zaterdag 1 juli 2006 02:53 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dan hoor ik ook mijn wekker niet (goed) meer
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 02:52 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Morwen![]()
Mja, tis wat krap maar daar heb ik gelukkig geen last van, ik moet tenminste iets doen tegen die nare wezens (de mug) maargoed, volgende week maar horren aanschaffen en op maat snijden
Ja die heb ik ook!!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 02:58 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Ik ben volledig gehorred en het is een zegen, voorheen liep ik met zo'n electrisch tennisracket door de kamer te vloeken![]()
Ik voel een nieuw topic komen: mannen die met zo 'n idioot electrisch ding vliegen achterna hupppelenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 02:58 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Ik ben volledig gehorred en het is een zegen, voorheen liep ik met zo'n electrisch tennisracket door de kamer te vloeken![]()
Je kan nog wel bijvoorbeeld mensen horen praten, maar je neemt geluiden gedempt waar. Het gezoem van een mug hoor je helemaal niet meer, snurken van een partner wel maar het wordt zo gedempt dat je er niet wakker van wordt.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 02:56 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hmm....misschien toch maar eens proberen al lijkt het me niet echt een prettig gevoel om oordopjes in te hebben, ook een soort onveilig omdat je niet alles meer kan waarnemen (mocht er iets aan de hand zijn)
Hmm....klinkt wel handig wat dat betreftquote:Op zaterdag 1 juli 2006 03:09 schreef Xennia het volgende:
[..]
Je kan nog wel bijvoorbeeld mensen horen praten, maar je neemt geluiden gedempt waar. Het gezoem van een mug hoor je helemaal niet meer, snurken van een partner wel maar het wordt zo gedempt dat je er niet wakker van wordt.
En hoe werkt dat kneden dan precies?quote:Ik heb oordopjes van wax en die kun je helemaal kneden naar je oor, zit prima. Te koop bij iedere drogist, voor een paar euro heb je een doosje met een stuk of 10 bolletjes
Door de warmte van je handen kun je er balletjes van draaien, in je oor proppen en dan kun je het balletje helemaal uitsmeren over je gehooringangquote:Op zaterdag 1 juli 2006 03:15 schreef BONG4002 het volgende:
En hoe werkt dat kneden dan precies?Klinkt wel interessant
Hmmm...lijkt me wat irriterend zitten maar misschien valt het in de praktijk erg mee.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 03:23 schreef Xennia het volgende:
[..]
Door de warmte van je handen kun je er balletjes van draaien, in je oor proppen en dan kun je het balletje helemaal uitsmeren over je gehooringang
Dat klinkt toch ook niet echt gezond, ik ga liever voor de natuurlijke weg en verkies dan dus de hor boven zo'n stopkontakt dingquote:Op zaterdag 1 juli 2006 04:20 schreef Doderok het volgende:
Ik heb zo'n gifgasverspreider in het stopcontact steken, dat werkt uitstekend. Geen last van gezoem, geen klamboe of hor nodig, en geen zorgen over muggen die zich nog ergens verstoppen.![]()
Ach, heb hier nogal wat rotzooi staan, dat ding is waarschijnljik het enige waar ik me geen zorgen over moet maken.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 04:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat klinkt toch ook niet echt gezond, ik ga liever voor de natuurlijke weg en verkies dan dus de hor boven zo'n stopkontakt ding
Zo eentje die zoemt of met een chemische vulling?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 06:48 schreef devzero het volgende:
Ik heb een electrische muggenverdrijver, maar dat ding werkt voor geen meter. Misschien toch maar aan de slag met "muggengaas"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |