Met hoeveel waren ze nou ?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:06 schreef Pakspul het volgende:
Nadat we vorige week ruzie hadden met een groep gabbers hebben drie van die XTC slikkers gisteren nacht een kameraad in elkaar geslagen met z'n 5en. ECHT STOER HOOR!![]()
Das wel waar, maar het blijft triestquote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:16 schreef LudoSanders het volgende:
Zo'n deal opzichtig verpesten voor een stel gabbers is natuurlijk ook vragen om problemen..
teveel duhquote:
Wij staan in ieder geval op voor deze maatschappij. De meesten laten snuiven en slikken onder hun neus nog toe en zo steken wij niet in elkaarquote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:16 schreef LudoSanders het volgende:
Zo'n deal opzichtig verpesten voor een stel gabbers is natuurlijk ook vragen om problemen..
Ja en nu is je kameraadje gepwnt door wat kapotte gabbers roflz.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:32 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Wij staan in ieder geval op voor deze maatschappij. De meesten laten snuiven en slikken onder hun neus nog toe en zo steken wij niet in elkaar
Heb jij er last van ?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:32 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Wij staan in ieder geval op voor deze maatschappij. De meesten laten snuiven en slikken onder hun neus nog toe en zo steken wij niet in elkaar
communistquote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:06 schreef Pakspul het volgende:
XTC slikkers gisteren nacht een kameraad in elkaar geslagen met..
Die tiefuslijers krijgen het nog wel terug en dat weten ze zelf ook wel.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:47 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ja en nu is je kameraadje gepwnt door wat kapotte gabbers roflz.
Ja ik heb er last van. Elke keer als je beetje gezelligheid hebt in een disco heb je 99% kans dat het verpest wordt door z'n drugs gebruiker die daar een beetje stoer staat te doen en ruzie zoekt. Dat irriteerd mij gewoon en wij zullen als eerste ook wel laten merken dat ze op moeten tiefen.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:49 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Heb jij er last van ?
Nee loop gewoon lekker door en bedenk je: yes zij gaan lekker jong dood
De mensen waarmee ik om ga gebruiken geen drugs, enige "drugs" die ze gebruiken is zware drank, maar dat valt met XTC dus nog reuze mee.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:59 schreef Misanthropist het volgende:
gewoon niet met foute mensen omgaan, gebeuren je dit soort dingen ook niet
sterkte iig!
Zochten ze ruzie dan ?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:02 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Die tiefuslijers krijgen het nog wel terug en dat weten ze zelf ook wel.
[..]
Ja ik heb er last van. Elke keer als je beetje gezelligheid hebt in een disco heb je 99% kans dat het verpest wordt door z'n drugs gebruiker die daar een beetje stoer staat te doen en ruzie zoekt. Dat irriteerd mij gewoon en wij zullen als eerste ook wel laten merken dat ze op moeten tiefen.
Volgens mij ben je echt zo'n mannetje wat heel dapper loopt te doen op een forum (oke probeert te doen). En probeer je in het dagelijkse leven aansluiting te vinden bij gabbers alleen moeten ze je nietquote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:02 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Die tiefuslijers krijgen het nog wel terug en dat weten ze zelf ook wel.
[..]
Ja ik heb er last van. Elke keer als je beetje gezelligheid hebt in een disco heb je 99% kans dat het verpest wordt door z'n drugs gebruiker die daar een beetje stoer staat te doen en ruzie zoekt. Dat irriteerd mij gewoon en wij zullen als eerste ook wel laten merken dat ze op moeten tiefen.
Jij hebt duidelijk geen idee wat XTC voor effecten heeft..quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:06 schreef Pakspul het volgende:
... drie van die XTC slikkers ...
Jij bent dus gewoon z'n persoon die zulke mensen alle vrijheid gunt om met drugs aan de haal te gaanquote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:02 schreef Ordinair het volgende:
Je wilt zelf zeggen dat je een engeltje bent? Zoals Maikuuul zegt, jij hebt er denk ik geen last van.. laat ze dan gewoon ga. Ik zit wekelijks tussen dit soort gasten maar ik stoor me er niet aan.
Iedereen met coke in hun neus of een pil op hun lip zoekt al problemenquote:
ohja... invoerveld?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:05 schreef Ordinair het volgende:
Oja.. Hoe oud was je?
* Ordinair kijkt nog eens fotoboek
Ohja wat je niet weet mag je niet over pratenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:06 schreef Syndicate het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk geen idee wat XTC voor effecten heeft..
Dude ben je nou echt zo achterlijk ?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:06 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Jij bent dus gewoon z'n persoon die zulke mensen alle vrijheid gunt om met drugs aan de haal te gaansta er tegen op en zeg er gewoon wat van. Ik zie hier wel vooruit gang, maar baal gewoon dat die teringlijers aan onze kant slachtoffers maken.
[..]
Iedereen met coke in hun neus of een pil op hun lip zoekt al problemen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |