quote:Het muZIEum is een ervaringsmuseum. De bezoeker ervaart wat de essentie van zien is, neemt een kijkje in het oog, en wordt gefopt door optische illusies.
Het museum bezit ook het grootste tot nu toe gemaakt hologram. Om dit hologram goed te kunnen bekijken moet de bezoeker met moed het benaderen over een visuele kloof, boven een optisch oneindige diepte.
Ook een beetje eng, maar wel leerzaam.
Ja, ze vallen jou constant lastig ofzo? Belt een museum bij Maikuuul aan: "kom je hendig sjiek buitenspelen? Ik fijne endig sjieke artifacten voor je bij, misschien kunnen we er hendig sjiek bovenop slippen?"quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:09 schreef Maikuuul het volgende:
Museadie dingen kunnen ze ook betere in brand stekeren
Ja.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:22 schreef Pony-Lover het volgende:
Naar het Muiziejum, is dat leuk dan?
Ga hollandia bier drinken en met Jannes meebrullen, smerige proleetquote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:09 schreef Maikuuul het volgende:
Artifcaten ? Wtf hebben ze daar aan in een museum, artifacts krijg je als je vid kaart te heet is.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:14 schreef achlicia het volgende:
[..]
Ja, ze vallen jou constant lastig ofzo? Belt een museum bij Maikuuul aan: "kom je hendig sjiek buitenspelen? Ik fijne endig sjieke artifacten voor je bij, misschien kunnen we er hendig sjiek bovenop slippen?"
ik wist dat croupouque goeie kloons kon maken, maar dit moet wel iemands meesterwerkje zijn hoorquote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:09 schreef Maikuuul het volgende:
Maar je wordt constant gedwongen ernaar toe te gaan dan? Iemand heeft het dan toch nog goed met je voor. Ik gok zomaar dat het niet je moeder is...quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:33 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Artifcaten ? Wtf hebben ze daar aan in een museum, artifacts krijg je als je vid kaart te heet is.
Ik drink Jupiler gek
Museums zijn zo boring
Haha jij bent boos dat ik niet naar gare musea gaquote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:41 schreef achlicia het volgende:
[..]
Maar je wordt constant gedwongen ernaar toe te gaan dan? Iemand heeft het dan toch nog goed met je voor. Ik gok zomaar dat het niet je moeder is...
Ja, werkelijk, ik kook van woede...quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:42 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Haha jij bent boos dat ik niet naar gare musea ga
Maikuuul ik lurk nu al een tijdje hier op Fok! en ik moet zeggen, ik moet zeggen ik moet altijd wel lachen om je capriolen.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:09 schreef Maikuuul het volgende:
Jij mag ook wel verast wordenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:09 schreef Maikuuul het volgende:
Hollandia is goed. Een museum ook.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:32 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ga hollandia bier drinken en met Jannes meebrullen, smerige proleet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |