ik stem gewoon op de mooiste naam dus degene met dezelfde naam als mijquote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:41 schreef kree het volgende:
Iedereen die kan/wil stemmen zou zich er enigsinds in moeten verdiepen.
Stem anders maar gewoon lekker niet...
Yep, beter dan je er niet in verdiepen, stemmen op "het lekkere kontje van Bos" of nog erger: niet stemmen en achteraf wel het hardste zeiken van iedereen.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:41 schreef kree het volgende:
Iedereen die kan/wil stemmen zou zich er enigsinds in moeten verdiepen.
Stem anders maar gewoon lekker niet...
of niet echt zo interessant doenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:43 schreef skiczukie het volgende:
En meedoen aan het jongerenlagerhuis enzo.
Dat is idd wel heel erg irri jaquote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:43 schreef skiczukie het volgende:
Ja, dat is dan wel weer vreselijk, net als gewoon lagerhuis overigens. Zulke vreselijke, vreselijke mensenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:43 schreef skiczukie het volgende:
Wat nuttigs met je jeugd doen houdt in: dingen doen die jij leuk vindt en niet de rest achterna lopen. En zo te zien aan je avatar doe jij dat laatste meer dan de gemiddelde jonge persoon die iets met politiek heeft dat doet.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:44 schreef 2609 het volgende:
[..]
of niet echt zo interessant doenlaat lekkere oude mensen discusseren over dat soort zaken doe wat nuttigs met je jeugd denk ik dan
![]()
Ik heb het weleens zitten kijken, maar een aflevering van 2 vandaag is spannenderquote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:46 schreef DFDuo het volgende:
[..]
Ja, dat is dan wel weer vreselijk, net als gewoon lagerhuis overigens. Zulke vreselijke, vreselijke mensen![]()
Het gemiddelde IQ van alles wat je ziet in een 2-Vandaag aflevering inclusief meubilair en decor, ligt nog hoger dan het IQ van gemiddelde deelnemers van het lagerhuis bij elkaar opgeteld.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:48 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik heb het weleens zitten kijken, maar een aflevering van 2 vandaag is spannender![]()
Kan het slechter jaquote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:52 schreef Croupouque het volgende:
Ik dacht dat de slechte topics aan je originele account waren toebedeeld.
En jij wil nu op het eerste de beste snertpubertje lijken dat overal op zeikt simpelweg omdat de rest van de wereld er niet op zeikt?quote:
sluit jij je zelf maar lekker opquote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:12 schreef Maikuuul het volgende:
Wannabe rel topic was mislukt dus daarom gooi ik deze op slot
'quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:52 schreef DFDuo het volgende:
[..]
Het gemiddelde IQ van alles wat je ziet in een 2-Vandaag aflevering inclusief meubilair en decor, ligt nog hoger dan het IQ van gemiddelde deelnemers van het lagerhuis bij elkaar opgeteld.
Nou Maikuuul, doe je bestquote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:12 schreef Maikuuul het volgende:
Wannabe rel topic was mislukt dus daarom gooi ik deze op slot
Van die standvastige kakkers..quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:46 schreef DFDuo het volgende:
[..]
Ja, dat is dan wel weer vreselijk, net als gewoon lagerhuis overigens. Zulke vreselijke, vreselijke mensen![]()
pssss Terminator, doe em nu op slotquote:
jah en dan geilen ze op de vvd enzoquote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:39 schreef 2609 het volgende:
omg politiek is echt zoiets voor auwe mensenen dan gaan jongeren het erover hebben met elkaar enzo, ze willen zeker volwassen lijken ofzo
![]()
noemen ze elke pvda stemmer werkeloos en paupers en schelden ze hen uit voor domquote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:39 schreef 2609 het volgende:
omg politiek is echt zoiets voor auwe mensenen dan gaan jongeren het erover hebben met elkaar enzo, ze willen zeker volwassen lijken ofzo
![]()
Als ik heel eerlijk moet zijn vind ik dit topic niet echt slotwaardigquote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:50 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
pssss Terminator, doe em nu op slot
Zo dies dicht
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |