Nee hoor, zoveel heb ik nou ook weer niet gedronkenquote:
Waarom zeg je eigenlijk wat? Nobody cares.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:09 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Hmm...
Subtielquote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:56 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Waarom zeg je eigenlijk wat? Nobody cares.
en nog geneukt?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:53 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee hoor, zoveel heb ik nou ook weer niet gedronken.
Ik had alleen gisteren ineens last van migraine, dus ik ben halfziek naar huis gegaan vanuit de kroeg. Gelukkig heeft nixxx me heel goed geholpen
.
ik bedoelde jij en nixxx en sex helpt tegen hoofdpijn en misschien hadden jullie nog geneukt voor het naar de kroeg gaan of tijdens het naar de kroeg gaanquote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:07 schreef Christine het volgende:
[..]
Met migraine zeker.
Er zaten wel leuke italianen in de kroeg trouwens.
Oja, we lagen midden in de kroeg op zo'n tafeltje... en die italianen maar schreeuwen dat we voor het scherm lagen enzo en dat ze de doelpunten niet konden zienquote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:10 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik bedoelde jij en nixxx en sex helpt tegen hoofdpijn en misschien hadden jullie nog geneukt voor het naar de kroeg gaan of tijdens het naar de kroeg gaan
Daarom ! Het maakt me dan ook totaal niet uit of 'anybody cares' of niet!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:56 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Waarom zeg je eigenlijk wat? Nobody cares.
je o werkt weer?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:12 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Daarom ! Het maakt me dan ook totaal niet uit of 'anybody cares' of niet!
als het maar lekker was!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:11 schreef Christine het volgende:
[..]
Oja, we lagen midden in de kroeg op zo'n tafeltje... en die italianen maar schreeuwen dat we voor het scherm lagen enzo en dat ze de doelpunten niet konden zien.
En trust me, seks helpt niet tegen migraine..
Dus je nutteloze leven vul je nog nuttelozer in, enkel uit eigenwijsheid?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:12 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Daarom ! Het maakt me dan ook totaal niet uit of 'anybody cares' of niet!
ooit van cynisme gehoord?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:13 schreef liefie_ het volgende:
[..]
als het maar lekker was!
stomme italianen
Haha!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:13 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Dus je nutteloze leven vul je nog nuttelozer in, enkel uit eigenwijsheid?
ik plaag je maarquote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:14 schreef Christine het volgende:
[..]
ooit van cynisme gehoord?
dat dus..
ooooh je bent jaloers!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:18 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik plaag je maarmaar ik was te lui om smileys te gebruiken haha
Nouja, ik zie dat je af en toe DnB luistert, dus ik vergeef je nutteloze posts.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:16 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Haha!Typisch dat iemand als jij meteen verwacht dat ik een nutteloos leven heb
Gelukkig weet ik zelf wel beter dan dat
En eigenwijs...ja dat ben ik
(zo af en toe)
Gelukkig hebben we jou om ons te verlichten met jouw altijd even zinvolle posts.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:20 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Nouja, ik zie dat je af en toe DnB luistert, dus ik vergeef je nutteloze posts.
Altijd nog zinvoller dan enkel: 'hmmm'quote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:38 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we jou om ons te verlichten met jouw altijd even zinvolle posts.
Ik moet idd toegeven dat het lezen van 'hmmm' niet mijn grootste hobby is.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:40 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Altijd nog zinvoller dan enkel: 'hmmm'
ja ik zit al maanden achter nixxx aan en in een avond verpest jij allesquote:
sorry maar je kan niet alles hebben.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:44 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja ik zit al maanden achter nixxx aan en in een avond verpest jij alles
owja en onze relatie dan he? betekende die niks voor je?'
dubbel gebroken hartje *snik*
ja maar nu heb ik niksquote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:45 schreef Christine het volgende:
[..]
sorry maar je kan niet alles hebben..
oh, je mag mijn ex wel hebben hoorquote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:47 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja maar nu heb ik niks
das ook niet helemaal de bedoeling natuurlijk
en als het dan nog nixxx was maar het is gewoon niks....
welke is dat?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:50 schreef Christine het volgende:
[..]
oh, je mag mijn ex wel hebben hoor.
mits je hem los kan plukken van zijn nieuwe vriendin.
Volgens mij zit daar een héle dikke plaklaag tussen..
oja, jij kon het van beide walletjes hequote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:51 schreef liefie_ het volgende:
[..]
welke is dat?
en is de vriendin leuk want dan hoeft ze natuurlijk niet zo nodig los
hoe kon je dat nou vergeten!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:52 schreef Christine het volgende:
[..]
oja, jij kon het van beide walletjes he.
Volgens mij weten de mannen niet beterquote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:58 schreef liefie_ het volgende:
[..]
hoe kon je dat nou vergeten!
zelfs na al mijn geweldige versierpogingen richting de dames hier!
en welke ben jij en welke is nixxx?quote:
Alsof een tongpiercing zoveel bepaaldquote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:24 schreef liefie_ het volgende:
oeh dat wist ik niet dat nixxx een tongpiercing had!!
damn sexy!
laat je maar eens oraal bevredigen met en daarna zonderquote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:26 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Alsof een tongpiercing zoveel bepaald![]()
Makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk, je maakt me wel nieuwsgierigquote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:30 schreef liefie_ het volgende:
[..]
laat je maar eens oraal bevredigen met en daarna zonder
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:37 schreef Christine het volgende:
[..]
Shhhhhhhht, dat denkt ie zelf ook nog altijd.
Dat gaat inderdaad niet werken dan, als iemand verloofd is is het helemaal overquote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:38 schreef WeirdMicky het volgende:
Had met een vriendin een tijd terug afgesproken dat ik met haar een keer zou zoenen - als ze weer single was - vanwege dr tongpiercing.
Nu is ze verloofd, dus moet ik een andere manier vinden.
Helpt om sneller te zoenen of zodat je het niet doorheeft dat degene een tongpiercing heeftquote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:39 schreef liefie_ het volgende:
ik heb een keer met iemand gezoent die een tongpiercing had maar ik had t niet door..
maja ik was dronken dat helpt
Oraal zal het verschil probably ook niet intens zijn, stukje metaal erbij is vast overrated.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:39 schreef liefie_ het volgende:
ik heb een keer met iemand gezoent die een tongpiercing had maar ik had t niet door..
maja ik was dronken dat helpt
of ik moet een keer niet dronken zijnquote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:42 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Oraal zal het verschil probably ook niet intens zijn, stukje metaal erbij is vast overrated.
dat vermoed ik dus ook, natuurlijk denk je wel van; gheil! Maar blijkt 't juist tegen te vallen, dan is het alleen maar een afknapperquote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:42 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Oraal zal het verschil probably ook niet intens zijn, stukje metaal erbij is vast overrated.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |