Nee.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:17 schreef Slayage het volgende:
Was dat geen buitenspel?
... maar ook zo ver weg.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:19 schreef dvdfreak het volgende:
zo dichtbij
We kennen het scenario allemaal. Italie komt voor. Verdedigt de 1-0 , Duitsland scoort in de laatste minuten tegen en wint op strafschoppen.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:20 schreef tong80 het volgende:
Italië - Duitsland wordt 4-4 met 7 doelpunten in de laatste 2 minuten.
Misschien ze speciaal voor deze westrijden een tien-minutenpartij in het leven roepen. De overige 80 minuten wordt zijn toch overbodig.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:21 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
We kennen het scenario allemaal. Italie komt voor. Verdedigt de 1-0 , Duitsland scoort in de laatste minuten tegen en wint op strafschoppen.![]()
Fiorentinaquote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:27 schreef Slayage het volgende:
Waar speelt die Toni eigenlijk?
Kom, dat kun je nu niet meer zeggen. Uitstekend positiespel, snelle uitbraken. Prima spel.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:26 schreef snellejelle het volgende:
maar gatverdamme. wat speelt italië weer saai
Fiorentina.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:27 schreef Slayage het volgende:
Waar speelt die Toni eigenlijk?
Dan moeten zij het maar doen jaquote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:27 schreef gitaarsnaar het volgende:
nou moeten die italianen die Duitsers pakken plz
Met dit voetbal? Nee dankjequote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:27 schreef gitaarsnaar het volgende:
nou moeten die italianen die Duitsers pakken plz
die "quote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kom, dat kun je nu niet meer zeggen. Uitstekend positiespel, snelle uitbraken. Prima spel.
alles beter dan duitsersquote:
Oh "quote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:29 schreef snellejelle het volgende:
[..]
die "" stond daar niet voor niets
Kijk even in het Oekraine topic in dit WK forumquote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:31 schreef Robocock het volgende:
Heeft iemand een filmpje van die pingel van Milevskiy? Die heb ik gemist.
Hehe tx, lekker balletjequote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kijk even in het Oekraine topic in dit WK forum
bij deze wedstrijd ook al? damn, ze nemen het net zo serieus als wij blijkbaarquote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:41 schreef pekel het volgende:
Het Ohne Holland klonk net weer.
Hopelijk pakken we ze ooit terug, en goed dan.
Ja, dramatische hequote:
Idd, had ik niet van ze verwacht.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:42 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
bij deze wedstrijd ook al? damn, ze nemen het net zo serieus als wij blijkbaar![]()
In blessure tijdquote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:46 schreef Type-R het volgende:
ik ga zappen want dit is echt stierlijk saai
dat vond ik ook iddquote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:27 schreef CrazyTaxi het volgende:
Geen verkeerd voetbal wat Italie speelt. Ze hebben best kwaliteit, had ik nog niet eerder zo gezien.
Das toch kattevoerquote:
Inderdaadquote:
De Duitsers gaan de Italianen een braadwurst laten ruikenquote:
dat zouden ze wel willen jaquote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:55 schreef Slayage het volgende:
[..]
De Duitsers gaan de Italianen een braadwurst laten ruiken![]()
3 maanden geleden heeft italie ook al met 4-1 van die duitsers gewonnenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:55 schreef Slayage het volgende:
[..]
De Duitsers gaan de Italianen een braadwurst laten ruiken![]()
3 maanden geleden won zowat iedereen van de Duistersquote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:08 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
3 maanden geleden heeft italie ook al met 4-1 van die duitsers gewonnen![]()
Valt wel mee....quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:10 schreef Slayage het volgende:
[..]
3 maanden geleden won zowat iedereen van de Duisters![]()
Lippi vond de strafschop tegen Australie terechtquote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:10 schreef Beschouw het volgende:
Ik mag die Lippi wel. Heeft net zo'n buikje als ik.
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |