Ongelooflijk dat ze zelfs voor de 1-0 niet meer aanzetten. Als ze gewoon op de aanval waren gegaan dan hadden ze de Duitse verdediging weg kunnen spelen
Moet je kijken wat een fouten die verdedigers maakten onder druk.
En als je 1 ding niet moet doen tegen Duitsers als je voorkomt dan is het wel de 1-0 proberen vast te houden met verdedigende wissels. Duitsers die achter staan en weer in het spel worden gelaten zijn bijna altijd dodelijk. Sowieso hadden ze met Messi gewoon op de aanval moeten en blijven gaan. t Is jammer dat je eigenlijk niets zag van de genialiteit van die ploeg.
Oh, en wat zei die gast bij BVD ook alweer over de wedstrijd NL-ARG? ARG speelde op 50%
Als ik deze wedstrijd zo zag dan viel me op dat de Argentijnen precies zo speelden als tegen de Nederlanders, allemaal bullshit dus.
Toch kan ik me nog steeds niet voorstellen dat ITA dezelfde fout maakt als ARG. t Is behoorlijk irritant als je in mijn stad Enschede toeterende Duitsers hoort dus ik zou zeggen; pak ze Italie en ga onderuit in de finale tegen Brazilie.
Eeuwig zonde dat NL zich niet verder wist te plaatsen, het niveau van dit WK is eigenlijk in vergelijk met 2002 helemaal niet zoveel beter.