Nee... Ik ben op de gezond-toer, tegenwoordig:quote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Dubbele portie kip zitten wegkluiven?
Toen die film uitkwam was das wicht op de foto al ver in de vijftig.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:07 schreef Treinhomo het volgende:
Dat wicht uit 'I know what you did last summer' ?
Nope, Bo Drek is het ook niet.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:09 schreef Tokay het volgende:
Bo Drek?
Dat was dus mijn éérste ingeving.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:09 schreef Tokay het volgende:
Bo Drek?
Nee, dus...quote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:10 schreef Treinhomo het volgende:
Sarah Michelle Gellar, dus...
O, ben ik de tweede e vergeten?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:09 schreef wyccie het volgende:
Is dat een typefout?
Daar staat gewoon 'On tour'.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:11 schreef wyccie het volgende:
Is dat haar handtekening, daar op haar tiet?
Huuuuu, nou word ik echt bang!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:10 schreef Treinhomo het volgende:
Dat was dus mijn éérste ingeving.
Wee je gebeente als je 't goed hebt...![]()
Denk het welquote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:11 schreef wyccie het volgende:
Is dat haar handtekening, daar op haar tiet?
Dat is de nieuwe opgave. Catherine Deneuve is al geradenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:25 schreef wyccie het volgende:
Zijn dat hints? Ik snap ze niet.
Deneuve is een artiestennaam, ze heet eigenlijk Catherine Dorleac. Klopt de handtekening dan beter?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:28 schreef wyccie het volgende:
Ow. Hmm.
Die handtekening van haar klopt niet.
Dat ik dat niet eens kon bedenken, de bekendste Franse Catherine![]()
Nope. Het is de schoonvader van Treinhomo.quote:Nieuwe: Roodbaard?
Nee, er staat Ckull. Of CkuRquote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Deneuve is een artiestennaam, ze heet eigenlijk Catherine Dorleac. Klopt de handtekening dan beter?
Hij is nooit getrouwd geweest.quote:Nope. Het is de schoonvader van Treinhomo.
Nu nog de naamquote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:33 schreef Tony_Montana het volgende:
Vader van wicky de viking
Wie heet er nou Ckull of CkuR?quote:
Toekomstig schoonvader danquote:[..]
Hij is nooit getrouwd geweest.
Zij zou graag zo willen heten aan de handtekening te zienquote:
Er wordt niet getrouwd.quote:Toekomstig schoonvader dan![]()
Wa's da nou weer voor kudt-naam: 'Halvar-Margar'.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Met Margar denk ik.
Je hebt toch niet naar het antwoord ge-google-d mag ik hopen?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:38 schreef Tony_Montana het volgende:
Wikipedia:
He lives with his parents Halvar and Ylva in the small medieval Viking village Flake
Het waren hun voornamen hoorquote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:42 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Wa's da nou weer voor kudt-naam: 'Halvar-Margar'.
Niet naar halvar, wel naar de naam van moeders die wist ik niet meerquote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je hebt toch niet naar het antwoord ge-google-d mag ik hopen?
Okayquote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:45 schreef Tony_Montana het volgende:
[..]
Niet naar halvar, wel naar de naam van moeders die wist ik niet meer![]()
We zien je plaatje niet. We zien alleen de ImageShack-kikker. ImageShack werkt niet (meer) op Fok!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:52 schreef Tony_Montana het volgende:
Lijkt nergens naar, nu al tijd voor hints?
Patser.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:51 schreef wyccie het volgende:
Genetisch gemanipuleerde Xenopus Laevis.
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:01 schreef Scrutinizer het volgende:
De vader van Johnny Bravo?
neuh... was niet uitgenodigdquote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Hey Bwennie
Ook op Treinhomo's feestje?
Suggereer jij dat BwennieBren een snol is ?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Hey Bwennie
Ook op Treinhomo's feestje?
Nooit van gehoordquote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:23 schreef Tony_Montana het volgende:
Jullie weten m niet?
Helaas, ga ff drankje doen ergens, dus bij deze het antwoord:
Ben van t spel Full Throttle.... heeellll bekend![]()
En ik gedraag me hier juist altijd!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:24 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Suggereer jij dat BwennieBren een snol is ? [afbeelding]
Zie je wel?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:24 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Suggereer jij dat BwennieBren een snol is ? [afbeelding]
Ik lees ook altijd niet goed of te laat en ben de laatste tijd ook langzaam van begrip. Zal wel komen doordat mij hersens teveel zuurstof krijgen...quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij denkt waarschijnlijk dat je geen snol bent![]()
Mea culpa, ik had m'n post snel ge-editquote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:29 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ik lees ook altijd niet goed of te laat en ben de laatste tijd ook langzaam van begrip. Zal wel komen doordat mij hersens teveel zuurstof krijgen...
Er is hier op Fok! juist een subforum, speciaal voor mensen wier hersenen te weinig zuurstof krijgen.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:29 schreef BwennieBren het volgende:
Ik lees ook altijd niet goed of te laat en ben de laatste tijd ook langzaam van begrip. Zal wel komen doordat mij hersens teveel zuurstof krijgen...
Die heb ik alquote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:34 schreef wyccie het volgende:
Hee BB, wanneer zou je nou een pruik krijgen?
Daar kan ik nu niet aankomen, wordt ik zo weggelult natuurlijk! Ik zit liever in jouw topicquote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:34 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Er is hier op Fok! juist een subforum, speciaal voor mensen wier hersenen te weinig zuurstof krijgen.
Mijn topic ?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:37 schreef BwennieBren het volgende:
Daar kan ik nu niet aankomen, wordt ik zo weggelult natuurlijk! Ik zit liever in jouw topic
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:41 schreef Treinhomo het volgende:
Die hoer van Loos ?
Oh, ik dacht dat je alleen nog maar je haar had kort geknipt om te wennen. Geleidelijk afbouwen...quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:36 schreef BwennieBren het volgende:
Die heb ik alHaar viel zo uit en liet een spoor van haar achter overal dat ik het maar heb afgeschoren.
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:41 schreef Treinhomo het volgende:
Mijn topic ? [afbeelding]
'k kan me niet heugen dat de TT luidt 'Raad je plaatje voor onweerstaanbare adonissen van nét geen 18 meer'.
Hoe oud was je op die foto van jou die pyl vandaag plaatste?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:41 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Mijn topic ? [afbeelding]
'k kan me niet heugen dat de TT luidt 'Raad je plaatje voor onweerstaanbare adonissen van nét geen 18 meer'.
Dat was ik helegaar niet...quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Hoe oud was je op die foto van jou die pyl vandaag plaatste?
Had ik ook gedaan afgelopen maandag maar dat heeft helaas niet lang mogen duren, 2 dagen precies, en toen werd het echt te gek, overal lag haar en toen dacht ik hop eraf ermee! Is toch alleen maar uitstel van executie. Wel jammer want dat korte haar stond echt leuk vond ik, maar ja het is niet anders...dus nu loop ik thuis met zo'n doek op me hoofd (kan zo naar het Kwakoe festival) en als ik uitga doe ik de pruik op.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je alleen nog maar je haar had kort geknipt om te wennen. Geleidelijk afbouwen...
Ook zonde van de moeite die de kapper voor je had gedaan, en zonde van je geld. Twee hele dagenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:49 schreef BwennieBren het volgende:
Had ik ook gedaan afgelopen maandag maar dat heeft helaas niet lang mogen duren, 2 dagen precies, en toen werd het echt te gek, overal lag haar en toen dacht ik hop eraf ermee! Is toch alleen maar uitstel van executie. Wel jammer want dat korte haar stond echt leuk vond ik, maar ja het is niet anders...dus nu loop ik thuis met zo'n doek op me hoofd (kan zo naar het Kwakoe festival) en als ik uitga doe ik de pruik op.
Of doe als Baduquote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:49 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Had ik ook gedaan afgelopen maandag maar dat heeft helaas niet lang mogen duren, 2 dagen precies, en toen werd het echt te gek, overal lag haar en toen dacht ik hop eraf ermee! Is toch alleen maar uitstel van executie. Wel jammer want dat korte haar stond echt leuk vond ik, maar ja het is niet anders...dus nu loop ik thuis met zo'n doek op me hoofd (kan zo naar het Kwakoe festival) en als ik uitga doe ik de pruik op.
nee joh, mijn vriendin heeft t geknipt dus kostte me niets maar zonde was t wel inderdaad.... 2 hele dagen van genotenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ook zonde van de moeite die de kapper voor je had gedaan, en zonde van je geld. Twee hele dagen![]()
Maar hoe zit de pruik? Met dit tropische weer![]()
Heb je al foto's?
Die tulband is te ingewikkeld!quote:
Nee. De meneer op het plaatje ook niet.quote:
Nee, deze meneer leeft nog en eigenlijk ook weer nietquote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:54 schreef wyccie het volgende:
Michael Hutchence?
'Hang me d'r niet aan op.' Moet je dan zeggen.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:54 schreef wyccie het volgende:
Michael Hutchence?
Hier nog als Yaran Cohenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:55 schreef Tokay het volgende:
Dat is die kerel die als vrouw het Songfestival heeft gewonnen.
Dana International.![]()
En bij een plaatje van Jezus hoor je te zeggen 'Pin me er niet op vast'.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:57 schreef tong80 het volgende:
'Hang me d'r niet aan op.' Moet je dan zeggen.
Inderdaad.quote:
Ik zag haar laatst in een reklame voor haar seks-telefoonlijn (?).quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Kelly van der Veer, wat je noemt een enórme snol.
Eg welquote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:14 schreef wyccie het volgende:
Dat zijn de Übersnollen Lil Kim en Paris Hilton.
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:10 schreef Z het volgende:
DankWe moeten er ook wel van genieten, het is onze laatste vakantie met z'n twee-en
Nee dank je, ik ga zo slapen.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben voorlopig even door m'n snollen heen. Iemand anders nog een snol?
Yup, we oefenen zat, alleen wil het helaas bij ons nog niet lukkenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Blijven jullie ook je best doen P&D?
Jazekerquote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Blijven jullie ook je best doen P&D?
Niet opgeven, dan komt het vanzelf goedquote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jazekermaar helaas gaat het niet helemaal naar wens... door een kleine complicatie bij mij.
![]()
We geven ook nog niet op hoorquote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Niet opgeven, dan komt het vanzelf goed![]()
Trusten Tokay
Je bent nog hartstikke jong toch?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
We geven ook nog niet op hoor![]()
we zijn nog maar net begonnen wat medicijnen betreft... Wij hebben er ook wel vertrouwen in dat het ooit goedkomt. De ene keer wat meer dan de andere.
Klopt... ik ben nog hartstikke jongquote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je bent nog hartstikke jong toch?
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In een pak zie je er wel ouder uit hoor
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je bent nog hartstikke jong toch?
Wiil je niet zo over Diaan sprekenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:40 schreef wyccie het volgende:
De snol van Diaan is nog niet geraden!
Yepquote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:45 schreef NoSigar het volgende:
Die van Diaan is volgens mij Sabrina?
Jij mag best meneer zeggen, maar niet tegen mijquote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:45 schreef Diaan73 het volgende:
Denk internationaler jongens
Het was een verborgen hint Scrutquote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij mag best meneer zeggen, maar niet tegen mij![]()
Man ik ruk nog op die ene tepelquote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:48 schreef NoSigar het volgende:
Ach, wat heb ik het daar warm van gehad vroeger.
Een naam die vooral in een Utrechtse volkswijk heel goed zou klinken, Sàbrinoh!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:49 schreef wyccie het volgende:
't Is ook nog eens een snollennaam. Vind ik.
Zeker hiervan:quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:48 schreef NoSigar het volgende:
Ach, wat heb ik het daar warm van gehad vroeger.
En waarom plaats je dan een gewone foto?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zeker hiervan: [afbeelding] Het zijn trouwens bijna allemaal erotische foto's die van haar te vinden zijn... ow ja ik vind het ook een snollennaam...
Lekker geil poesje!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:56 schreef Diaan73 het volgende:
Als je op snollen zoekt in Google afbeeldingen krijg je het meest van dit soort plaatjes:
[afbeelding]
Tja gewoon niet...quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
En waarom plaats je dan een gewone foto?![]()
Ja, zoiets ja. Ik was nog erg jong en had meer hormonen dan verstand zullen we maar zeggen aangezien mijn verstand zei dat dit heel erg goedkope rommel was en zeer slechte muziek die zeker nooit in de Britse indie-charts zou komen. Ach, sommige mensen sluit je desondanks in je hart.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zeker hiervan: [afbeelding] Het zijn trouwens bijna allemaal erotische foto's die van haar te vinden zijn... ow ja ik vind het ook een snollennaam...
Zit jouw hart zo laag?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:58 schreef NoSigar het volgende:
[..]
Ja, zoiets ja. Ik was nog erg jong en had meer hormonen dan verstand zullen we maar zeggen aangezien mijn verstand zei dat dit heel erg goedkope rommel was en zeer slechte muziek die zeker nooit in de Britse indie-charts zou komen. Ach, sommige mensen sluit je desondanks in je hart.
Ik zat ook te google-en naar een plaatje van Sabrinaquote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:56 schreef Diaan73 het volgende:
Als je op snollen zoekt in Google afbeeldingen krijg je het meest van dit soort plaatjes:
[afbeelding]
Dat waren toch de beursberichten ?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:06 schreef wyccie het volgende:
Pagina 3 toch?
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:05 schreef peaceman het volgende:
samantha fox
quote:
quote:The Page Three girl was introduced in 1969 when Rupert Murdoch relaunched The Sun after buying it. The Page Three girl was topless for the first time on November 17, 1970, when editor Larry Lamb unveiled the change while Murdoch was out of the country. The first topless model was Stephanie Rahn. The change was credited for a subsequent increase in sales, which rose 40% to 2.1 million copies within a year.
Deze moet het van haar stem hebben, Kut ik ben slecht in zangeressenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:08 schreef NoSigar het volgende:
[afbeelding]
Ik kon helaas geen snol vinden.
Waarom ken ik haar niet ?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:10 schreef wyccie het volgende:
Dat is Jordan, bekend van haar dikke tieten.
Billen hebben toch geen ogen joh.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:16 schreef tong80 het volgende:
Ik hou van billenvet maar dan moeten ze wel een boek lezen.
Sommige billen blijkbaar welquote:
Jordan deed het wel met Ralf, de broer van Michael (Schumacher) Hij wilde de buitenwereld overtuigen dat-ie geen homo was en zij was in de buurt.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:17 schreef tong80 het volgende:
Neuk je de snol en roep je :
' Michael ik koooooom.'
Had peaceman het goed? Heet die mevrouw Cellulitis?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:21 schreef wyccie het volgende:
Peace, het is Cellulitis.
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Had peaceman het goed? Heet die mevrouw Cellulitis?
Je hebt gelijk.. ben geen expert zo blijkt....quote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:21 schreef wyccie het volgende:
Peace, het is Cellulitis.
quote:Heb ik ook, maar ik loop niet in het openbaar rond in een snoepstring.![]()
quote:Dit is ook een leuke:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Had peaceman het goed? Heet die mevrouw Cellulitis?
Op wat voor manier?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:23 schreef NoSigar het volgende:
... die hier zomaar alle mannenhoofden op hol breng?
Maar dat zal vast geen verrassing zijn.quote:is best known for working as a topless model and as a Page Three girl.
Ik denk dat Dr. Schoemacher er op de tweede foto iets bij heeft geplaatst. Enorme bakstenen of zo.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Waar heeft ze die linkertiet gelaten op de eerste foto?
Je hebt gelijk, zulke witte tanden zijn ook wel een beetje ordiquote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:27 schreef wyccie het volgende:
Maar ik zie iets (of eigenlijk nét niet), wat veel storender is.
En het trieste is; ze is heel erg intelligent. Blijkbaar gaat dat niet gepaard met enig besef van fatsoen.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:28 schreef peaceman het volgende:
Als ik dit soort foto's zie, krijg ik toch meer begrip voor de keuze van homo's...
intelligent of intelectueel?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
En het trieste is; ze is heel erg intelligent. Blijkbaar gaat dat niet gepaard met enig besef van fatsoen.
Volgens mij zitten dat soort vrouwen allemaal aan de coke, en dan niet de cola.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
En het trieste is; ze is heel erg intelligent. Blijkbaar gaat dat niet gepaard met enig besef van fatsoen.
Ik begreep daarom ook al niet hoe het met haar tetten zat.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:32 schreef NoSigar het volgende:
Ik heb even gezocht en ik kende haar dus niet, maar mijn God, op foto 1 lijkt het toch alsof ze 45 is?
Met zulke jopen zal haar intelligentie menig man worst wezen.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
Intelligent.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:33 schreef peaceman het volgende:
intelligent of intelectueel?
Intellectuelen lopen niet in snoepondergoed rond, maar in nette rokken en hoog dichtgeknoopte bloesjes, met een leesbrilletje.quote:She left school with 9 GCSEs (all A and B grades). She also has 3 A-levels.
As part of a task in the house,had to take an unofficial IQ test. Davina told her in the interview that she had scored 136, higher than average under normal circumstances.
Verzin je dat zelf?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:36 schreef NoSigar het volgende:
“Ik heb veel meer stijl dan Jordan. Ik ga niet stappen in mijn ondergoed en ik kleed me niet als een snolletje”, aldus XXX
Ik zeg nog steeds: intellectueel!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Intelligent.
[..]
Intellectuelen lopen niet in snoepondergoed rond, maar in nette rokken en hoog dichtgeknoopte bloesjes, met een leesbrilletje.
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:38 schreef wyccie het volgende:
Intellectuelen lopen niet in snoepondergoed rond, maar in nette rokken en hoog dichtgeknoopte bloesjes, met een leesbrilletje.
Iemand die intelligent is, loopt er niet zo bij als zij... bovendien geven de cijfers van haar op school geen uitsluitsel over haar denken.quote:
Je haalt intelligent en intellectuel door elkaar denk ik.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:44 schreef peaceman het volgende:
Iemand die intelligent is, loopt er niet zo bij als zij... bovendien geven de cijfers van haar op school geen uitsluitsel over haar denken.
Ik mag geen geheimen verklappen.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Dus Gellius is die decent en truttig geklede travestiet die hier in de buurt rondloopt?
Die zijn niet naturel.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:36 schreef sooty het volgende:
Met zulke jopen zal haar intelligentie menig man worst wezen.
Weet je heel zeker dat ik ze door elkaar haal?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je haalt intelligent en intellectuel door elkaar denk ik.
Welterusten
a) Het is geen cavia maar een (soort) muis.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:45 schreef peaceman het volgende:
Mijn hemel, waar zit die Cavia in?
Ah oke... ik dacht het zal wel een cavia zijn, omdat jij de cavia-moeder bent toch?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:48 schreef Tokay het volgende:
[..]
a) Het is geen cavia maar een (soort) muis.
Gezien de titel van het topic had het ook iets anders kunnen voorstellenquote:b) Het lijkt me een vestzak.
Goedemorgenquote:c) Ook goedemorgen, peaceman!![]()
Die zijn het allerleukst, inderdaad.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:51 schreef peaceman het volgende:
Ah oke... ik dacht het zal wel een cavia zijn, omdat jij de cavia-moeder bent toch?
Jij dacht aan een decolletée?quote:Gezien de titel van het topic had het ook iets anders kunnen voorstellen![]()
Viespeuk?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:05 schreef Tokay het volgende:
[..]
Nee hè, peaceman.Viespeuk!
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:20 schreef Treinhomo het volgende:
Mevrouw Beckham wederom ?
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:28 schreef Treinhomo het volgende:
Patty Brard.
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Warm hè?
Blöfquote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:13 schreef Tokay het volgende:
[..]Maar ik vertrek zo naar mijn zus. Die woont aan de kust.
![]()
Ik heb (nog steeds) vakantie. Mij maakt het niet uitquote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:14 schreef Diaan73 het volgende:
30 graden is wel erg warm hoor... bah...en dan dinsdag drukkend...
Erg hè? Ik heb er één cd van, Blauwe Ruis.quote:
Neem de cd mee naar het strand, misschien kun je er mee frisbee-en,quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:20 schreef Tokay het volgende:
[..]
Erg hè? Ik heb er één cd van, Blauwe Ruis.
Daar schaam ik mij best wel voor.
Ik ging er gemakshalve maar vanuit dat je naar de "Zeeuwse Kust" gaat.quote:Denk jij bij 'de kust' meteen aan die Zeeuwse blufpoëten? Dat is best erg.![]()
Gelukkig ben ik maandag en dinsdag ook vrij, maar ik moet wel Twan heen en weer brengen naar school. In totaal moet ik dan 8x fietsen van ong. 10 minuten.. dat is niet fijn in deze hitte. Vanmiddag maar een badje kopen voor Twan.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb (nog steeds) vakantie. Mij maakt het niet uit![]()
Dat berust op een misverstand.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:21 schreef peaceman het volgende:
ze hebben toch best een paar leuke liedjes?
Ik vond er nooit een fuck aan.quote:alleen is er tegenwoordig een stemming van 'Die mag je niet meer goed vinden!',
Ik ken de naam, daarmee is alles gezegd.quote:zoals die stemming er ook is bij Racoon..
Nou, van dat soort stellingen trek ik me anders weinig aan, peaceman.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:21 schreef peaceman het volgende:
alleen is er tegenwoordig een stemming van 'Die mag je niet meer goed vinden!',
zoals die stemming er ook is bij Racoon..
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:47 schreef Gellius het volgende:
Da's Bettie. Bettie is okay.
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:23 schreef Diaan73 het volgende:
Vanmiddag maar een badje kopen voor Twan.
In Miracle Planet is het vast lekker koelquote:Ow en maandagavond ook nog naar een concert in deze hitte... pfff.
Kwestie van smaak... Mooie dag is een fraai liedje vind ik.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat berust op een misverstand.
[..]
Dat kan..en mag! Maar bij men lag dat toch anders...quote:Ik vond er nooit een fuck aan.
[..]
Je kent echt wel liedjes van ze..quote:Ik ken de naam, daarmee is alles gezegd.
Ik vind 't gewoon tamme kutzooi. En of de goegemeente dat met me eens is of niet zal me jeuken.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:21 schreef peaceman het volgende:
alleen is er tegenwoordig een stemming van 'Die mag je niet meer goed vinden!',
zoals die stemming er ook is bij Racoon..
Hij doet al een poosje dienst als onderzetter.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Neem de cd mee naar het strand, misschien kun je er mee frisbee-en,
Ook Zuid-Holland heeft stranden. Ken uw topografie!quote:Ik ging er gemakshalve maar vanuit dat je naar de "Zeeuwse Kust" gaat.![]()
Goed zo!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:26 schreef Tokay het volgende:
[..]
Nou, van dat soort stellingen trek ik me anders weinig aan, peaceman.
En terecht!quote:Ik hou bijvoorbeeld van R&B, en als je dat op het Forum durft te zeggen, word je zowat gegeseld.![]()
Zeeland is toch ook het zuiden van Holland?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:28 schreef Tokay het volgende:
Ook Zuid-Holland heeft stranden. Ken uw topografie!
"Er is niets waar ik op wacht". Prima, maar val mij er niet mee lastig.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
Kwestie van smaak... Mooie dag is een fraai liedje vind ik.
Men heeft geen verstand van muziek. Single-tjes worden bijna alleen door kinderen gekocht die net K3 en Kabouter Plop ontgroeid zijn.quote:[..]
Dat kan..en mag! Maar bij men lag dat toch anders...
[..]
Echt nietquote:Je kent echt wel liedjes van ze..
R.Kelly & Beyoncé.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:30 schreef Treinhomo het volgende:
R&B = Racoon en Blöf ?
Ey !!!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Men heeft geen verstand van muziek. Single-tjes worden bijna alleen door kinderen gekocht die net K3 en Kabouter Plop ontgroeid zijn.
Huh?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:34 schreef Treinhomo het volgende:
R. Kelly is trouwens dood, wist je dat al ?
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
"Er is niets waar ik op wacht". Prima, maar val mij er niet mee lastig.
[..]
En door mensen van de lagere klassequote:Men heeft geen verstand van muziek. Single-tjes worden bijna alleen door kinderen gekocht die net K3 en Kabouter Plop ontgroeid zijn.
Van K3 zeker?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:33 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ey !!!
Ik heb hier ook een kleine 750 CD-singles in de kast staan hoor...![]()
Heet ik Gert Verhulst ?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Van K3 zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |