Best leuk bij de Postbank dus?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:50 schreef raptorix het volgende:
[...] doodleuk [...] doodleuk [...] doodleuk [...] doodleuk [...] doodleuk [...] doodleuk
quote:bovendien vraag ik de medewerker waarom hij geen contact meer met me heeft opgenomen. Hij meld dat ie een paar dagen vrij is geweest, en dat er om die reden geen contact met me opgenomen is.
Allemaal mooi en aardig, maar het is toch niet zonder reden dat je adres op onbekend is gezet. Het kan een anti-fraude maatregel zijn, of er is post onbestelbaar terug gekomen. Als ze daar niets aan hadden gedaan en er was wel iets gebeurd dan had je nog veel harder geschreeuwd.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:50 schreef raptorix het volgende:
Kortom NIKS is mogelijk bij de postbank, men zit helemaal vastgeketend in procedures die onlogisch en bureaucratief zijn.
In principe wel maar die wordt dan ofwel op de normale manier opgestuurd, ofwel als spoedcheque verwerkt met extra kosten. Die laatste optie zorgt er echter voor dat er op z'n vroegst maandagmiddag iets op de rekening staat. En het kan op zaterdag ook niet bij alle postkantoren.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:50 schreef raptorix het volgende:
Vanavond bedacht ik me dat ik misschien morgen op het postkantoor een overschrijvingsformulier kan invullen, om geld van me eigen rekening naar de gezamelijke rekening over te maken, maar ik weet niet of dit kan zonder pinpas. In ieder geval ga ik weg bij deze idiote organisatie.
Het punt is dus dat ik inderdaad keer problemen had met een verhuisbericht, maar heb dat later door gefaxt en sindsdien komt alle postbank post probleemloos aan, heb zelfs keer eerder pinpas afhaalbericht daar laten bezorgen.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:31 schreef 700MB het volgende:
[..]
Allemaal mooi en aardig, maar het is toch niet zonder reden dat je adres op onbekend is gezet. Het kan een anti-fraude maatregel zijn, of er is post onbestelbaar terug gekomen. Als ze daar niets aan hadden gedaan en er was wel iets gebeurd dan had je nog veel harder geschreeuwd.
[..]
In principe wel maar die wordt dan ofwel op de normale manier opgestuurd, ofwel als spoedcheque verwerkt met extra kosten. Die laatste optie zorgt er echter voor dat er op z'n vroegst maandagmiddag iets op de rekening staat. En het kan op zaterdag ook niet bij alle postkantoren.
Neem hem altijd mee, eigenlijk omdat ik me portemonee ook nooit kwijt raak, wat ik wel meestal doe is me pinpas en me geld gescheiden houden, maar ben hem nu waarschijnlijk verloren toen ik uit taxi kwam.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:39 schreef Tha_Killer het volgende:
wat doe je met je pinpas op zaerdagavond ? Die kan je toch beter thuis laten (neem aan dat je ging stappen)
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:23 schreef H-blast het volgende:
moraal van het verhaal?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |