Ja. TS is een mietje.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:50 schreef PICHT het volgende:
Geen woorden maar daden!
Moet je maar niet in een achterstandswijk gaan wonen.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:52 schreef angel008 het volgende:
ow my god...
ze hebben uitgevogeld hoe de toeter van dat ding werkt hoor..
nu gaan ze all rondjes rijdend nog een toeterend ook nog...
gelukkig zijn ze dr nog niet achter dat je een normale toeter ook kan vervangen voor een 7 toon toeter.. anders was het helemaal kut
edit:
jammer genoeg hebben ze dr blijkbaar ook een ''audio'' installatie in gebouwd..
ze proberen nu mn overbuurmeisje te versieren met een of ander techno nummer![]()
paupers..![]()
angel008 woont in bergen nh en voor zover die weet rijden en nog steeds geregeld ferrari's en porsche's alsof het boodschappen auto's zijn rond..quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:57 schreef plumbum het volgende:
[..]
Moet je maar niet in een achterstandswijk gaan wonen.![]()
mwa mn geluidssetje van mn pc overstemt het wel maar ik wilde net ff van mn rust genieten na een uurtje lekker gecruisd te hebben met de auto...quote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:00 schreef Sebasser het volgende:
Koop goeie oordopjes ?
Cruisen met je autoquote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:01 schreef angel008 het volgende:
[..]
mwa mn geluidssetje van mn pc overstemt het wel maar ik wilde net ff van mn rust genieten na een uurtje lekker gecruisd te hebben met de auto...![]()
![]()
luchte wel op om ff te klagen![]()
nu moet ik er eigenlijk alleen maar om lachen hoe die idioten bezig zijn
Dat is dus geen creatieve oplossing he.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Politie bellen en zeggen dat er jeugd zonder helm keihard door de straat scheurd kan helpen soms
hey het is snikheet hiero mag ikquote:
zat erover na te denken maar ze staan nu alleen maar muziek te luisteren en dat vind ik nogal lamequote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:03 schreef plumbum het volgende:
[..]
Dat is dus geen creatieve oplossing he.![]()
de hoe ?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:07 schreef Captain_Chaos het volgende:
Het is op zichzelf wel mooi om de therorie van Darwin in volle glorie te aanschouwen.
Misschien valt er als toegift wel één op zijn hoofd !
draadloze camera's komen maandag pas binnequote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:11 schreef TheMaestro het volgende:
Film het ook meteen ff dan, vooral leuk als je je ruitenwissers moet gebruiken om de stukken van je raam te moeten vegen.
tja de een is dr buurjongen daar wilt ze niets mee de ander is dr ex en nog eentje is veelste jong voor dr dus of ze kans maken..quote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:20 schreef Captain_Chaos het volgende:
[..]
De stoerste krijgt het vrouwtje natuurlijk !
[[url=http://www.iwrc-online.org/interviews/images/Silverback.jpg[img]
Daar gaat-ie
[img]http://www.allthehitsq100.com/bertshow/crashwedding/dscf0044a.jpg]afbeelding[/url]]
co2 walter p90 check !!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:59 schreef DiabloSam het volgende:
Dit kun je alleen doen als je goed kunt mikken, maar het is wel leuk. Pak je luchtbux ofzo en ga onopvallend bij je open raam zitten. Eenmaal als ze weer langs rijden schiet je em op z'n kop. Zo schrikt ie en valt van de scooter af, scooter valt en geen vrienden mogen meer rijden...
Ideale oplossing![]()
ik heb in mijn ''brommertijdperk'' een yamaha tzr gehad dus nee ik kwam niets tekortquote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:01 schreef Maikuuul het volgende:
Je bent gewoon jaloers dat jij niet op dat ding mag rijden wat kenkerhard blaast, maar omdat je altijd binnen zit ben je geen vrienden met hem dus mag je der ook niet op rijde
neequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |