abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 30 juni 2006 @ 18:04:40 #1
16454 eNaSnI
Zie signature
pi_39398359
AAARRGGHHH!!!! Ik rijd nu een maand lang dagelijks de route A12/A50/A28/A32 en v.v., welke voor een groot deel voorzien is van deze fantastische, zeer lege spitsstroken. Mooie, groene pijlen erboven, dynamische bordjes als hij open is, je zou zeggen 'dat kun je niet missen'. Het is echt niet te begrijpen wat al die automobilisten op de middelste baan doen!! (en deze extra kilometers asfalt voor de verandering niet links maar lekker rechts laten liggen )

Stelletje duikelaars , leer de regels, lees af en toe eens wat op rijkswaterstaat.nl en gedraag je zoals de weginrichter het bedoelt heeft!!! Kilometers lang een vrije spitsstrook helemaal voor mijzelf en je dan raar aankijken als je er rechts voorbij rijdt (met eigenlijk vandaag alweer een verzameling van ca. ¤ 1.300,- aan rechtsinhalen-bekeuringen geriskeerd door die grafmongolen die met meer dan twee rijstroken ineens extreem veel moeite lijken te hebben om de meest rechter, vrije strook te vinden )
Hoe moelijk kan het wezen, zeker als er zo hier en daar sporadisch een verdwaalde Leon rondzoeft en er toch wel wat vrachtverkeer achter mekaar aanhobbelt om het goede voorbeeld te geven

Zo, dat moest ik even kwijt! Lees je dit en ben je er ook zo één die extreem veel moeite heeft met de richtingsaanwijzer naar rechts, voel je dan onzettend aangesproken door het voorgaande!!!!
<a href="http://www.google.nl/search?q=utfs" rel="nofollow" target="_blank">UTFS!!</a>
pi_39398465
Ach linkplakken mag ook niet dus die mensen hebben eerder kans op een boete. Maar terecht hoor, ik rij er ook rechts langs.
  vrijdag 30 juni 2006 @ 21:13:20 #3
16454 eNaSnI
Zie signature
pi_39406047
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 18:06 schreef Tommeh het volgende:
Ach linkplakken mag ook niet dus die mensen hebben eerder kans op een boete. Maar terecht hoor, ik rij er ook rechts langs.
Maar dat linksplakken kost maar de helft van wat rechts inhalen kost
<a href="http://www.google.nl/search?q=utfs" rel="nofollow" target="_blank">UTFS!!</a>
pi_39406197
Nederlanders zijn doorgaans doodsbang van de rechterbaan op de snelweg, dat weet je toch..
pi_39408619
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 21:17 schreef LoggedIn het volgende:
Nederlanders zijn doorgaans doodsbang van de rechterbaan op de snelweg, dat weet je toch..
Ja man, als je rechts rijdt ben je niet cool ofzo.
  vrijdag 30 juni 2006 @ 23:13:36 #6
109577 2609
Paris (L)
pi_39409878
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 22:27 schreef GioStyle het volgende:

[..]

Ja man, als je rechts rijdt ben je niet cool ofzo.
ben ik het wel mee eens jah daarom rij ik ook altijd uiterst links tenzij ik moet afslaan natuurlijk anders kom je nooit van de snelweg af
  zaterdag 1 juli 2006 @ 00:08:44 #7
16454 eNaSnI
Zie signature
pi_39411523
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 21:17 schreef LoggedIn het volgende:
Dat ik het weet, maakt het niet minder irriant, helaas Het is tijd voor een algeheel herexamen bij het CBR voor alle weggebruikers
  zaterdag 1 juli 2006 @ 00:12:17 #8
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_39411631
Spitsstroken wtf hebje daaraan als je een brommer hebt
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  zaterdag 1 juli 2006 @ 00:15:42 #9
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_39411762
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 00:12 schreef Maikuuul het volgende:
Moet jij niet in je ROFFELPANTOFFEL bed liggen?
  zaterdag 1 juli 2006 @ 00:18:22 #10
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_39411851
Morgen niet werken
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_39412038
Achja, onnodig links rijden staat bij mij ook hoog op de irritatielijst. En jou er dan niet langs laten als je bijna boven op ze zit omdat ze 120 rijden en ja je mag niet harder .
  zaterdag 1 juli 2006 @ 10:29:18 #12
16454 eNaSnI
Zie signature
pi_39417734
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 00:24 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Achja, onnodig links rijden staat bij mij ook hoog op de irritatielijst. En jou er dan niet langs laten als je bijna boven op ze zit omdat ze 120 rijden en ja je mag niet harder .
Ik denk dat de crux met name in het 'onnodig' zit. Als ik iemand inhaal met al meer dan de maximum snelheid en je komt er aangeblazen alsof de politie je op de hielen zit, maak je jezelf niet populair en roep je dit gedrag juist over jezelf af. Dan ben ik iig ineens, om zeer raadselachtige reden, een stuk minder geneigd om een zijwaartse move in te zetten

Gelukkig komt dat zelden voor, maar het aantal lijers die 'netjes in het midden' blijven rijden moeten ze allemaal van de weg halen. Heeft niemand toevallig het emailadres van Koos Spee? Misschien helpt een verzoek om eens wat meer de plaats op de weg te controleren bij trajecten waar spitsstroken beschibaar zijn
  zaterdag 1 juli 2006 @ 10:31:21 #13
16454 eNaSnI
Zie signature
pi_39417761
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 00:12 schreef Maikuuul het volgende:
Als je alleen een brommer hebt, bar weinig Gelukkig gaat de tijd vanzelf en zal dat ooit nog weleens veranderen
  zaterdag 1 juli 2006 @ 10:32:10 #14
17864 Ablaze
Is niet meer te houwe!
pi_39417776
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 18:04 schreef eNaSnI het volgende:
AAARRGGHHH!!!! Ik rijd nu een maand lang dagelijks de route A12/A50/A28/A32 en v.v., welke voor een groot deel voorzien is van deze fantastische, zeer lege spitsstroken. Mooie, groene pijlen erboven, dynamische bordjes als hij open is, je zou zeggen 'dat kun je niet missen'. Het is echt niet te begrijpen wat al die automobilisten op de middelste baan doen!! (en deze extra kilometers asfalt voor de verandering niet links maar lekker rechts laten liggen )

Stelletje duikelaars , leer de regels, lees af en toe eens wat op rijkswaterstaat.nl en gedraag je zoals de weginrichter het bedoelt heeft!!! Kilometers lang een vrije spitsstrook helemaal voor mijzelf en je dan raar aankijken als je er rechts voorbij rijdt (met eigenlijk vandaag alweer een verzameling van ca. ¤ 1.300,- aan rechtsinhalen-bekeuringen geriskeerd door die grafmongolen die met meer dan twee rijstroken ineens extreem veel moeite lijken te hebben om de meest rechter, vrije strook te vinden )
Hoe moelijk kan het wezen, zeker als er zo hier en daar sporadisch een verdwaalde Leon rondzoeft en er toch wel wat vrachtverkeer achter mekaar aanhobbelt om het goede voorbeeld te geven

Zo, dat moest ik even kwijt! Lees je dit en ben je er ook zo één die extreem veel moeite heeft met de richtingsaanwijzer naar rechts, voel je dan onzettend aangesproken door het voorgaande!!!!
Mee eens, die zijn ongelooflijk irritant. Vooral als je ze op de 'legale' manier in wilt halen. Dan moet je eerst twee banen naar links en vervolgens twee banen naar rechts.
Ga doorrrrrr!
  zondag 2 juli 2006 @ 12:46:16 #15
16454 eNaSnI
Zie signature
pi_39446383
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 10:32 schreef Ablaze het volgende:

[..]

Mee eens, die zijn ongelooflijk irritant. Vooral als je ze op de 'legale' manier in wilt halen. Dan moet je eerst twee banen naar links en vervolgens twee banen naar rechts.
Ja, dat gebeurt ook nog weleens. Over een onrustig verkeersbeeld gesproken..... Maar ja, schijnbaar is minder verantwoord om rechts in te halen dan in het midden te blijven rijden, gezien de hoogte van de sancties die hierop staan (rechts inhalen ¤ 130,- en niet rechtshouden op de weg ¤ 75,-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')