Jammer ik dacht dat er iets aan het opbloeien was tussen ons........quote:Op maandag 3 juli 2006 15:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik ken je verder niet, dus ach.. of ik er slechter van zal slapen dat betwijfel ik ten zeerste
Ja, sorry danquote:Op maandag 3 juli 2006 15:28 schreef ChechFrits het volgende:
[..]
Jammer ik dacht dat er iets aan het opbloeien was tussen ons........
Ik ken je verder ook niet, soms zie ik je naam eens.. dus op zich zegt dat niet zoveel.quote:Op maandag 3 juli 2006 15:29 schreef Biogarde het volgende:
Die hele gast, zegt me niks. Zullen dan wel goede posts zijn![]()
![]()
Maar met 1600 posts op 1 fucking dag (quote:Op maandag 3 juli 2006 15:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik ken je verder ook niet, soms zie ik je naam eens.. dus op zich zegt dat niet zoveel.
Heb je daar lang over na moeten denken?quote:Op maandag 3 juli 2006 15:37 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
hij komt je straks, als je ff pauze hebt, wel aftrekken
Ik had er pas geleden ook 916, WK én noodweer op 1 dag. Dan zit ik ook maar in 3 reeksen te posten.. dus ja..quote:Op maandag 3 juli 2006 15:31 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Maar met 1600 posts op 1 fucking dag () zou je allround herkend moeten worden
nee, hij mag eerst bij mijquote:Op maandag 3 juli 2006 15:37 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
hij komt je straks, als je ff pauze hebt, wel aftrekken
je bent wel echt een zielige zuurpreut he.quote:Op maandag 3 juli 2006 15:41 schreef ChechFrits het volgende:
[..]
Heb je daar lang over na moeten denken?
Ga maar weer terug in je mols hoopje./.......
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 3 juli 2006 15:51 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
je bent wel echt een zielige zuurpreut he.
zit daar op zijn werk in de kou, terwijl hij veel liever op t strand zou liggen.
alleen al het idee aan het strand doet zijn blik vertroebelen.
bovendien heeft hij meteen weer door waarom hij hier op fok zo makkelijk vrienden maakt.
wellicht tijden lang vooral gelurkt en toch maar eens de moed opgevat om wat te posten. afzeiken kan zo moeilijk niet zijn he.
je hebt snel de lachers op je hand en bent snel de toffe gozer. zo ging het op het schoolplein ook al met hem.
alleen was hij toen het slachtofferJe kent mij dus van vroeger.........SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was jij degene die we altijd nat spoten met het water pistool....Pis pistool
mijn nieuwe carriere.quote:Op maandag 3 juli 2006 15:54 schreef Bupatih het volgende:
d_h de huispsycholoog.
Er is niks ergs aan.quote:Op maandag 3 juli 2006 12:40 schreef dolle_hond het volgende:
wat is hier zo erg aan?
Misschien moet je eens wat vaker op Fok! lezen wat ik allemaal post.quote:Op maandag 3 juli 2006 13:50 schreef Kieran het volgende:
En sinds jij uit de crew bent, of eigenlijk altijd al, kun je alleen maar negatief doen en overal op zeiken. Je weet het allemaal zo goed, maar bent een verbitterd persoon die zichzelf fantastisch vind. Je bent bijna van het niveau Static, die ook alleen nog maar dom kan lopen zeiken
calvobbes,quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:34 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Misschien moet je eens wat vaker op Fok! lezen wat ik allemaal post.
Als er iemand dom loopt te zeiken ben jij het wel
Noem ze nog even voor het gemak.quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:11 schreef calvobbes het volgende:
Ach, er staan van mij ook wat vragen open die geen antwoord krijgen
Als ik daar antwoord op krijg, dan zal ik misschien wel antwoord geven op jullie vraag
Dus als ik het goed begrijp krijg ik geen antwoord omdat allerlei andere users jou geen antwoord geven.quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:11 schreef calvobbes het volgende:
Ach, er staan van mij ook wat vragen open die geen antwoord krijgen
Als ik daar antwoord op krijg, dan zal ik misschien wel antwoord geven op jullie vraag
quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:34 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp krijg ik geen antwoord omdat allerlei andere users jou geen antwoord geven.
Als ik je nou geen antwoord zou geven, dan kon ik het nog begrijpen, maar dit is natuurlijk redelijke onzin.![]()
Ja.quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:34 schreef Bruce117 het volgende:
maar dit is natuurlijk redelijke onzin.
Ik maak me toch helemaal niet druk, ik vroeg me gewoon af of je er een bijzondere reden voor had.quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:52 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ja.
Maar het is dan ook redelijk onzin dat mensen zich druk maken waarom ik op een bepaalde manier post
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |