Als jij jezelf typeert als dwaas, ben ik zeker superieur qua intelligentie. Wellicht is de dwaas een betere timmerman dan ik en kan hij bepaalde dingen veel beter. Politiek gezien is die echter onbekwaam.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:03 schreef ethiraseth het volgende:
Wat is iedereen in dit topic toch superieur aan de rest van Nederland. Al zaten jullie in de regering zou vast alles meteen goedkomen, want jullie vinden jezelf zó slim.![]()
Overigens getuigt deze zin op werkelijk alle manieren van dwaasheid. Ik heb het niet over mijn intelligentie gehad, slechts over het ontbreken van de intelligentie van de mensen die de voorbeelden schreven hebben. Verder geven we af op domme mensen, maar waar jij erbij komt dat 'iedereen' in dit topic het beter zou doen in de regering is maar de vraag.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:03 schreef ethiraseth het volgende:
Wat is iedereen in dit topic toch superieur aan de rest van Nederland. Al zaten jullie in de regering zou vast alles meteen goedkomen, want jullie vinden jezelf zó slim.![]()
wij houden gewoon van beargumenteren van meningen, een goed debat, die 40% van de mensen die maar zitten te schreeuwen die kan dat ook heus wel maar trappen liever met de idioten mee.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:03 schreef ethiraseth het volgende:
Definieer 'het' voor de grap eens?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:11 schreef Misanthropist het volgende:
kan jij het beter?
Wat ik veel genanter vind: mensen die 't over 'vieseloes', 'harry potter' of andere uiterlijkheden hebben, en dat blijkbaar als argument zien.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:13 schreef danos het volgende:
Wat heb je er aan als je duidelijk ff verteld wat je mening is en iemand dan zegt: 'ja uhh maar die balkenbende is toch ook zo'n sukkel'
re·ge·ren (ov.ww.)quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:13 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Definieer 'het' voor de grap eens?
Wat heeft regeren te maken met de dwaasheid van reacties op het vallen van het kabinet? Oftewel, je stelt een domme vraag.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:28 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
re·ge·ren (ov.ww.)
1 (een land) besturen
2 [taalk.] bij zich hebben, met zich meebrengen
Een dwaas met het vermogen sorry te zeggen. Respect.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |