Wat is nu de aanleiding? Alle dwaze reacties die ik overal lees en hoor naar aanleiding van het vallen van het kabinet. De werkgeversorganisatie MKB-Nederland vindt de val van het kabinet-Balkenende II slecht voor de economie van Nederland. En dan krijg je reacties als:quote:dwaas1 (de ~ (m.), dwazen)
1 iem. die dwaze dingen doet => druif, gek, halvegare, halvezool, idioot, imbeciel, kwibus, lijpo, mafkees, mafketel, mafkikker, malloot, nar, piechem, randdebiel, zot
dwaas2 (bn.)
1 gek, blijk gevend van gebrek aan gezond verstand
dwaas·heid (de ~ (v.), -heden)
1 eigenschap, toestand van dwaas zijn => gekheid
2 dwaze handeling of uiting
*mompelt iets over spijkers en koppenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:08 schreef WeirdMicky het volgende:
Hoé kan het dat zulke dwazen bestaan? Denken ze niet na? Zijn ze geestelijk incapabel?
Deze mensen staan straks weer vooraan bij protesten doordat ze minder geld te makken hebben omdat de groei van de nederlandse economie achterblijft door bestuurlijke onzekerheden.quote:
Het maakt ze niets uit, omdat ze het probleem niet begrijpen. Ze hebben te weinig gezond verstand om te beseffen dat enkel boodschappen doen niet een indicatie is voor het consumentenvertrouwen.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:10 schreef Zyggie het volgende:
? Ik vind het opzich wel een logische reactie. Natuurlijk begrijp ik wel dat het vallen van een kabinet niet echt gunstig is voor het vertrouwen, maar zolang er maar mensen die het niets uitmaakt, of er juist blij mee zijn, werkt dat het probleem juist tegen.
Alsof je recht hebt op elk jaar vakantie zónder dat je werkt. Alsof je zielig bent met een 3-jaar oude pc. Are you out of your mind?! Geef je enkel het kabinet de schuld van je mislukte leventje?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 @ 13:32 schreef BloodRayne het volgende:
[..]
Wáár heb je het over? Ik heb in de afgelopen 3 jaar alléén maar ingeleverd! Ik ben DRIE jaar niet op vakantie geweest en werk met een 3 jaar oude PC. Dat PCtje heb ik dus al LANG INGELEVERD.
De enige die hier op andermans zak teert zal hoogstwaarschijnlijk JIJZELF zijn, want jij hebt écht veel te makkelijk praten. Zorg zelf maar eens voor een gezin zoals ik dat doe en kom dan nog eens terug.![]()
Mensen die werken en geld moeten betalen stemmen links.
Mensen die veel geluk hebben met een goedbetalende baan of op andermans zak teren (rijke ouders etc., lees: 80% van alle studenten die er hier in Leiden een kankerzooi van maken) stemmen rechts. Zij hebben namelijk al 2x per jaar vakantie en een antal weekendjes weg.
En over dat stelen van een pensioen moet je helemaal OPSAUTEN. Want de énige die de pensioenen willen inkrimpen zijn die rechtse figuren met hun gelul over de vergrijzing. Nóg langer doorwerken, nóg meer inleveren en nóg minder geld overhouden, nóg lagere koopkracht. Dát zijn de zaken waar ons huidige kabinet voor staat. Ga toch weg joh met je gel#l, daar raak ik echt erg alergisch van.
Die lijkt idd best wat weg te hebben van de zgn Politiek zwakzinnigen. Deze plaag heeft de beperking uitsluitend krantenkoppen te kunnen lezen en alleen afgaan op degene die het hardst schreeuwd en daar altijd mee meeschreeuwen, ook al veranderd dit geschreeuw dagelijks van strekking.quote:
quote:Het opgezette plannetje is geslaagd!
Links laat hun vrienden van de Vara ( ) een paar kritische documentaires uitzenden over Verdonk en AHA, de linkse politici gaan er heel moeilijk over doen in de Kamer, moties van wantrouwen etc, men krijgt D66 ook nog zover om mee te doen en weet zo het Kabinet op de knietjes te krijgen. Goed gedaan hoor jongens. Consumentenvertrouwen in de economie is na 2000 niet meer zo hoog geweest, werkeloosheid is sterk afgenomen, criminaliteit gedaald, aantal immigranten nog nooit zo laag geweest maar nee hoor we hebben echt behoefte aan een stelletje linksen om de boel weer te verpesten
Jep.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:49 schreef Gluckskafer het volgende:
Het zijn dus met name de arbeiders, hun echtgenotes (domme huisvrouwen) en andere laaggeschoolde paupers die maar dom meelullen met wat ze horen of zien.
Ik neem aan dat je met spuit11 de politieke zwakzinnigen bedoelt waar ik eerder aan refereerde. Het jammere is alleen dat deze mensen pas aan het eind van het jaar zich realiseren dat het economisch wat minder lekker en dan vervolgens weer van voor af aan beginnen met klagen, mokken, zeiken, hoe je het ook wil noemen.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:21 schreef Neutrino het volgende:
En tja.. dat is dan de mening van spuit11.
Je kan hem niet kwalijk nemen dat hij tenminste nadenkt en gevolgen trekt uit de acties die voorheen zijn gebeurd. De échte dwazen schreeuwen one-liners, bekijken de situatie alsof het een godsgeschenk is en denken niet na.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:45 schreef maartena het volgende:
Hier zo'n dwaas..... die denkt dat het een complot van links is:
[..]
Dwaas.
\quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:22 schreef Zyggie het volgende:
Ja veel domme mensen lijken zich met politiek bezig te houden en dan vooral de tegenstellingen tussen links en rechts.![]()
Enig idee wat nazi's zijn?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:20 schreef TheThirdMark het volgende:
Op het punt van campagne voeren zijn het allemaal NAZI's, ze brengen nooit meer hun wensen naar voren, alleen maar modder spuien over de tegen partijen.
En hebben ze een keer een punt dan, eenmaal gekozen, verwerpen ze dat idee weer.
Ik vind mezelf helemaal niet slim, maar de rest van nederland is nou eenmaal zo dom.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:03 schreef ethiraseth het volgende:
Wat is iedereen in dit topic toch superieur aan de rest van Nederland. Al zaten jullie in de regering zou vast alles meteen goedkomen, want jullie vinden jezelf zó slim.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |