Hangt er van af hoe je je hoofd moet houden, als je hoofd helemaal omhoog staat kun je wel goed zuipen en anders moet je rietjes gaan gebruikenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:35 schreef Afwazig het volgende:
En ik kan dus niet zuipen nu aangezien de wond eerst moet genezen![]()
Dat is een goeiequote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:38 schreef Vinno het volgende:
Laat jij het bier van je afpakken door zo'n wondje?
Mijn held!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:40 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Dat is een goeie
Ik wil zuipen![]()
Flikker op ik moet eerst genezen![]()
Hou je smoel het is vrijdag dan genees je maandag maar![]()
Ok![]()
![]()
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:50 schreef Rio het volgende:
Je kunt rustig zuipen hoor. Genoeg wonden en andere beschadigingen gehad, geen moment gestopt met zuipen. En ik leef nog. Dus: grijp die fles, aan de slag!
Hahaquote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:50 schreef Rio het volgende:
Je kunt rustig zuipen hoor. Genoeg wonden en andere beschadigingen gehad, geen moment gestopt met zuipen. En ik leef nog. Dus: grijp die fles, aan de slag!
Precies. Dat hoort die dokter gewoon te zeggen, zit in zijn standaardriedeltje. Hij meent er niks van hoor.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:53 schreef Afwazig het volgende:
Dan voel ik die pijn ook minder, denk dat ik zo de koelkast maar even opzoek idd. Smerige kut dokter wat denk hij wel niet.
Niet wachten man.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:28 schreef Afwazig het volgende:
Pijn begint al iets weg te trekken, hopen dat het zo nog beter gaat dan ga ik mooi de kroeg in.
+ paintje van de situatie bij de dokter + comentaar van : whehe jij kan niet drinken vanavond whehehe EINZquote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:25 schreef Maikuuul het volgende:
Maak es een foto !
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:53 schreef Afwazig het volgende:
[afbeelding]
![]()
Maar ik heb toch gezopen gister![]()
Edit: Ow en ik mag dus ook niet zwemmen voor een week ofzo![]()
Moet jij niet een topic aanmaken over hoe je je vriendin anaal heb uitgewoond gister?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:12 schreef Thrilled het volgende:
alcohol verdunt het bloed dus mocht de wond open gaan loop jij lekker leeg..
ga lekker zuipuh!!! plezier
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:18 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Moet jij niet een topic aanmaken over hoe je je vriendin anaal heb uitgewoond gister?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |