Maar ze hebben dus besloten dat enkel wie volgens het gerecht vanaf 1 jan 2005 betrokken is geweest uit de Tour wordt geweerd.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 03:55 schreef PLAE@ het volgende:
lol, ik wilde het niet verbeteren omdat ik niet precies begreep wat hij vertelde.
Maar iig niet wat de vorige spreker over dit onderwerp zei![]()
Per 1 januari 2005 is er een nieuwe regeling oid? k heb t item wel gehoord maar was niet supergeconcentreerd.
een tour zonder basso, ullirich, mancebo kan ik me eigenlijk niet voorstellen. Ik denk dat er heel veel weggemoffeld wordt zodat deze toch starten. Unfair tegenover bijvoorbeeld kelme wat na aanwijzingen niet eens mocht starten...quote:Op vrijdag 30 juni 2006 06:28 schreef maril het volgende:
Jee, ik houd mijn hart vast, of word de boel onder de mat geschoven tot na de tour?
![]()
goedenmorgen overigens, oops
verkeerde topic.
![]()
Da's vanwege de Protour. Bij invoeren van de Protour is besloten dat als rijders verdacht worden van doping, zij niet worden opgesteld door hun team. En alle Protour-teams hebben dat ondertekend.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 03:58 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Hier verder.
[..]
Maar ze hebben dus besloten dat enkel wie volgens het gerecht vanaf 1 jan 2005 betrokken is geweest uit de Tour wordt geweerd.
Het lijkt mij een behoorlijke nuance, vooral omdat degenen die het besloten allicht van méér weten. Wat als het gerecht nog geen datums kan bewijzen ? Gewoon starten ? (allicht wel dus)
Blijkt dat na 31 december 2004 niemand meer contact met die dokter heeft gehadquote:Op vrijdag 30 juni 2006 08:17 schreef Falco het volgende:
Zou die datum van 1 januari 2005 nog relevant gaan worden voor wie er wel of niet gaat starten? Het zou dan met een soort van sisser nog af kunnen lopen.
Inderdaadquote:Op vrijdag 30 juni 2006 08:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
Toch vreemd zoals die Spanjaarden roepen dat Valverde er zeker niet tussen staat. Zo schakelen ze wel de grootste concurrenten van AV uit en ze willen daarvoor Mancebo opofferen (en ook Heras en Beloki en zo, maar dat waren toch al gevallen sterren).
Ik hoorde hem nochtans zeggen op het nieuws dat hij vond dat de Pro Tour ploegen heel erg ver gingen met deze beslissing, maar dat ze onder zoveel druk staan dat ze niet anders meer kunnen.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 08:12 schreef Wombcat het volgende:
In Trouw zei Lefevre trouwens dat "alle renners die verdacht zijn met eigenlijk met 5 kilo lood om hun nek overboord moeten worden gegooid."
Dus nu zijn ze al schuldig als ze verdacht zijn
Het komt anders vaak genoeg voor dat mensen voor de rechtbank komen en vrijgesproken worden.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 08:53 schreef Ericr het volgende:
Is toch een standaardregel dat renners hangende een onderzoek nergens mogen starten? In dit geval lijkt me het ook logisch, ze gaan in Spanje straks niet tig renners beschuldigen terwijl ze het niet kunnen hard maken.
En afhankelijk van hun job worden daar soms ook mensen een tijdje op non-actief gezet.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:08 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Het komt anders vaak genoeg voor dat mensen voor de rechtbank komen en vrijgesproken worden.
Tja dat is het risico, maar de PT-ploegen hebben dat charter zelf opgesteld. Lefevere is daar ook vrij duidelijk in, op de lijst en je start niet.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:08 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Het komt anders vaak genoeg voor dat mensen voor de rechtbank komen en vrijgesproken worden.
waar dan?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:27 schreef Gitanki het volgende:
Als het goed is over een enkele minuten...
dat is wel stront... ik vertrek binnen 3 kwartier op vakantie en als wielerliefhebber hoopte ik nog net de ontknoping mee te maken.. Maar goed, het kan alsnog...quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:34 schreef Ericr het volgende:
Gewoon afwachten, als het een pers communique is dan zie je dat vanzelf binnen een uur of zo op diverse sites verschijnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |