Straks bij Studio Sportzomer wordt het volledige interview uitgezonden.quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:30 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Onthult hij straks en jij weet het al ? Hoef ik dat interview ook niet meer te zien
hij heeft al jaren nergens meer "zin in"quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:54 schreef golfer het volgende:
Cruijff had er geen zin in, maar ik denk dat ie niet durfte.
Zijn reputatie om weg te lopen als het er echt om gaat?quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:11 schreef Hathor het volgende:
Johan is bang om zijn reputatie te grabbel te gooien, das alles.
Dat maak jij er van. Hij heeft nog steeds voor veel mensen een aura van succes om zich heen, en niet alleen in Nederland.quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:12 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Zijn reputatie om weg te lopen als het er echt om gaat?
Heeft leeftijd er nu opeens wat mee te maken dan ?quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:26 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Dikke bullshit die kerel is toch ook al hartstikke oud. Iedereen weet dat ie kon voetballen, en als je dan gaat coachen je gaat op je bek, whatever voor hem.
quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:29 schreef Inca het volgende:
ow ik dacht als speler
quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:29 schreef Inca het volgende:
ow ik dacht als speler
dat denk ik ook, hij is bang om internationaal af te gaan.quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:54 schreef golfer het volgende:
Cruijff had er geen zin in, maar ik denk dat ie niet durfte.
Wat rook jij daar ?quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:29 schreef Inca het volgende:
ow ik dacht als speler
Hahaha Goeie!quote:
Het hoort zo te zijn, hij gaat natuurlijk nog eens denken, dat hij toch nog wel eens iets wil presteren voordat hij een oude opa is, en niet meer op NOS ed zal verschijnen, en in de vergetelheid zal raken.quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:28 schreef Hathor het volgende:
[..]
Heeft leeftijd er nu opeens wat mee te maken dan ?
Dat zal HEM nooit overkomen, neem dat maar van me aan. Ik ga nog een stapje verder...zodra Johan niet meer onder ons is, om wat voor reden dan ook, zal de naam "Amsterdam Arena" onmiddelijk veranderen in "Johan Cruyff Stadion".quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:36 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Het hoort zo te zijn, hij gaat natuurlijk nog eens denken, dat hij toch nog wel eens iets wil presteren voordat hij een oude opa is, en niet meer op NOS ed zal verschijnen, en in de vergetelheid zal raken.
Klopt.quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:42 schreef Hathor het volgende:
Dat zal HEM nooit overkomen, neem dat maar van me aan. Ik ga nog een stapje verder...zodra Johan niet meer onder ons is, om wat voor reden dan ook, zal de naam "Amsterdam Arena" onmiddelijk veranderen in "Johan Cruyff Stadion".
Hij heeft al een bypass achter de rug, dus ik hou overal rekening mee. Het verschil met Johan en andere legendes is dat Johan die status al bereikte als jong broekie, en sinds die tijd is dat alleen maar gegroeid. Ik was erbij toen Johan zijn debuut maakte voor Feyenoord in de Kuip, en er waren alleen maar spandoeken in de trend van "Feyenoord forever, Cruyff never", twee weken later hoorde je alleen nog maar "JOHAN...JOHAN...JOHAN". Zie je waar ik heen wil ? Cruyff staat boven al die pietluttige vetes, als Johan spreekt, luistert Nederland.quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:45 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Er zit een tijd tussen nu en dat hij doodgaat, als je dood gaat ben je natuurlijk weer bekend![]()
Cruyff betekent meer voor ons dan Pele. Is toch niet zo moeilijk ? Cruyff is Nederlandert, Pele is negert.quote:
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |