Dat zeg ik ook niet... maar liever hem dan Ferry die voor de ultieme boskabouter gaat.... hij weet zeer weinig mensen te boeien net als Polakquote:Op vrijdag 30 juni 2006 01:38 schreef SunChaser het volgende:
Alsof Frits Wester onpartijdig is.
Volgens mij is hij zo oud nog nietquote:Op vrijdag 30 juni 2006 01:46 schreef NDAsilenced het volgende:
mingelen, was dat niet zo'n nazi-dokter?
Hij hoeft me niet te boeien, hij moet de juiste vragen stellen aan de mensen om wie t gaat, en kennis van zaken hebben. Ferry kan dat.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 01:45 schreef SeaOfLove het volgende:
hij weet zeer weinig mensen te boeien net als Polak![]()
Ferry kan dat absoluut niet....hij is een minder dan gemiddeld politiek verslaggever! (naar mijn mening)quote:Op vrijdag 30 juni 2006 01:58 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Hij hoeft me niet te boeien, hij moet de juiste vragen stellen aan de mensen om wie t gaat, en kennis van zaken hebben. Ferry kan dat.
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 01:58 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Hij hoeft me niet te boeien, hij moet de juiste vragen stellen aan de mensen om wie t gaat, en kennis van zaken hebben. Ferry kan dat.
Dat is zo mooi he, de een vindt dat hij goede vragen stelt, de ander niet... politieke kleur?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 02:14 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ferry kan dat absoluut niet....hij is een minder dan gemiddeld politiek verslaggever! (naar mijn mening)
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 01:25 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
haal jij je info bij KopSpijkers vandaan![]()
![]()
![]()
![]()
En terecht, meteen lid worden iedereen.quote:Op woensdag 20 december 2006 15:10 schreef BB6kijker het volgende:
Er is nu zelfs een fanclub van Ferry met al bijna 200 leden:
http://ferrymingelen.hyves.nl
Volgens mij heeft ie dat ook, net een alcoholistquote:Op woensdag 20 december 2006 16:55 schreef Samcali het volgende:
Die vent ziet er altijd uit alsof hij een hele avond gezopen heeft en net uit bed komt![]()
[afbeelding]
De man die de 'just-out-of-bedlook' perfectioneerde.quote:Op woensdag 20 december 2006 16:55 schreef Samcali het volgende:
Die vent ziet er altijd uit alsof hij een hele avond gezopen heeft en net uit bed komt![]()
[afbeelding]
Hoofdlettersquote:Op vrijdag 30 juni 2006 02:57 schreef RijstNatie het volgende:
VVD
Rita
Hersi ali
Van basten
Geert wilders
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |