quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 13:25 schreef Copycat het volgende:[..]
Klopt helemaal. En wat schrijven betreft denk ik dat het 'in je vingers hebben' van de schrijfkunst iets is wat je van nature hebt en wat met een specifieke opleiding enkel kan worden bijgeschaafd.
Gewoon een portfolio maken inderdaad. En als je wilt dat ik eens een blik werp op je schrijfsels, vind je mijn mailadres in mijn profiel
![]()
.
Okee... ik zal je vanavond wel wat toesturen dan. Gewoon een voorbeeldje. Ga me nu ook weer volop storten op schrijfwerk.
Overigens:
quote:
Hartelijk dank voor uw reactie op onze vacature. Uw sollicitatiebrief en cv geven mij voldoende reden u uit te nodigen voor een kennismakingsgesprek op ons hoofdkantoor in Utrecht. U zult dat gesprek met mij en een collega-copywriter voeren.
Ik stel u de volgende opties voor:
maandag 3 juli, tussen 15.00 en 18.00 uur
dinsdag 4 juli, tussen 15.00 en 18.00 uur
woensdag 5 juli, tussen 13.00 en 16.00 uur
U kunt aangeven wanneer het u schikt.
Het gesprek zal ongeveer een uur duren. Wanneer wij beiden na afloop van het gesprek positief tegenover uw sollicitatie staan, krijgt u van mij een zogenaamde 'proeve van bekwaamheid' mee. Met deze schrijfopdracht krijgt u een goed beeld van het werk, en krijgen wij inzicht in uw schrijfvaardigheid, vindingrijkheid en klantgerichtheid. Wanneer wij uw werk voor de functie als uitstekend beoordelen, volgt een tweede gesprek met mij en een van de collega-copywriters. Bij een positief verloop van dat gesprek doen wij u een aanbieding om een in dienst te treden.
Dussss... ben heel benieuwd maar verwacht er nog maar even niets van