Midnight Club dan?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:13 schreef LoggedIn het volgende:
t is ook geen boeiende titel meer.. Vroeger stond NFS ergens voor, maar tegenwoordig..gare nachtzooi, slecht uitgewerkte autos (ze zien er redelijk waarheidsgetrouw uit, maar daar houdt het op), alles vindt plaats op een planeet waar alleen gebouwen zijn en geen levende dingen, ...
En het blijft er ook allemaal zo knuddig uitzien
Ziet er wat simpeltjes uit, dit is natuurlijk voor de xbox360, ik mag hopen dat de pc wel iets beter isquote:
newbiesquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:43 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Ziet er wat simpeltjes uit, dit is natuurlijk voor de xbox360, ik mag hopen dat de pc wel iets beter is![]()
Is die op de Pc te verkrijgen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:52 schreef Maikalo het volgende:
[afbeelding]
Midnight Club 3 Dub Edition Remix is ook wel vet, in vergelijking met NFSMW![]()
PS2 roeleertquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:54 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Is die op de Pc te verkrijgen.
Nee ow![]()
Ik heb hem hier liggen voor ps2, 5 minuten gespeeld, en toen weer terug naar mijn pc. Mijn pc roeleertquote:
Ja, ik heb een klotepc voor games dat scheeltquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:06 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Ik heb hem hier liggen voor ps2, 5 minuten gespeeld, en toen weer terug naar mijn pc. Mijn pc roeleert
Hehe, als je mijn dub edition wilt kopen mail me dan maarquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:11 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Ja, ik heb een klotepc voor games dat scheelt![]()
Midnight Club 3 is bagger. Kut besturing en al.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:52 schreef Maikalo het volgende:
[afbeelding]
Midnight Club 3 Dub Edition Remix is ook wel vet, in vergelijking met NFSMW![]()
quote:
Inderdaad. En lang leve de view in de autoquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:52 schreef switchboy het volgende:
[..]
Heerlijk om met vrienden split screen te spelen.
Split screen moet terug naar PC!
Dat waren nog eens tijden. Samen op 1 toetsenbord racenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:52 schreef switchboy het volgende:
[..]
Heerlijk om met vrienden split screen te spelen.
Split screen moet terug naar PC!
so did Iquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:52 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nostalgie! Mên, dat spel heb ik he-le-maal grijs gespeeld!
iedereen wel.. dat was nog een echte NFSquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:52 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nostalgie! Mên, dat spel heb ik he-le-maal grijs gespeeld!
Niemand houd je tegen om die te installeren tochquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:34 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
iedereen wel.. dat was nog een echte NFSgeen verwaarloosde carbon troep
Bij snelkoppeling kun je compatibiliteit in stellen, je gaat naar de snelkoppeling, eigenschappen, laatste tapje en dan kies je win 98/win95 of welke je ook wilt en gamen maarquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:21 schreef X-fi het volgende:
Helaas werkt die bij mij niet onder XP.
lol.. idd, als je 'geweldige' klassiekers erbij pakt, dan merk je toch wel hoe ver we vooruit zijn gegaanquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 08:24 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Bij snelkoppeling kun je compatibiliteit in stellen, je gaat naar de snelkoppeling, eigenschappen, laatste tapje en dan kies je win 98/win95 of welke je ook wilt en gamen maar![]()
Hoewel je het beter misschien niet kunt spelen, het valt altijd tegen, ik heb pas een jeugdspel geinstalleerd en gespeeld, maar vond dit erg tegenvallen, in mijn herinnering was het een geweldig spel, maar in werkelijkheid was het een 2d saai spel.
Ow. Wist niet dat dat wel ging werken.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 08:24 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Bij snelkoppeling kun je compatibiliteit in stellen, je gaat naar de snelkoppeling, eigenschappen, laatste tapje en dan kies je win 98/win95 of welke je ook wilt en gamen maar![]()
Hoewel je het beter misschien niet kunt spelen, het valt altijd tegen, ik heb pas een jeugdspel geinstalleerd en gespeeld, maar vond dit erg tegenvallen, in mijn herinnering was het een geweldig spel, maar in werkelijkheid was het een 2d saai spel.
anders is er wel een patch voor..quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 11:32 schreef X-fi het volgende:
[..]
Ow. Wist niet dat dat wel ging werken.
* X-fi installeert NFS:HS
Ik doe dit wel, makkelijkerquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 11:44 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
anders is er wel een patch voor..
En weer verslaafd? Of valt hij toch weer wat tegen?quote:
Over welke heb je het?quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:13 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
En weer verslaafd? Of valt hij toch weer wat tegen?
Vet spelquote:Op zondag 8 oktober 2006 21:21 schreef Arnold_fan het volgende:
NFS HS, waarvoor ik je die tip van de snelkoppeling gaf.....
Niet meer zon trek in.Heb hem al 4 keer uitgespeeld.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:24 schreef Maikalo het volgende:
Gisteren weer MW gespeeld. Blijft een topper![]()
De nostalgiequote:
Omdat de tuningscene veel meer kopers trektquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:19 schreef Rosbief het volgende:
[..]
De nostalgie![]()
Samen met Porsche 2000 de beste uit de reeks!
Waarom maken ze geen fatsoenlijke remakes van deze spellen, ipv dat undergrondse kampgedoe![]()
Vooral het muziek is weer goed verzorgdquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:43 schreef the_idiot het volgende:
Ik vind het anders best leuk om met een exotic (Carrera GT) een Golfje voorbij te rijden
! Goede mix dus!
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:43 schreef switchboy het volgende:
[..]
EA turned Nintendo on us Oh noes!!!
de beste NFS naar mijn gevoel, ik mis die cockpit al zo lang in NFSquote:
Most Wanted voldoet al aan een aantal van die eisen.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:45 schreef Impreza_STI het volgende:
Pff wanneer komen ze nou weer met een leuke NFS. Al die tuningpoep heb ik nu wel weer gezien. Waar zijn die goede ouwe tijden gebleven waar je nog dashboarden met dashboardverlichting had, waar je politie had, waar je zelf politie kan zijn, waar je overdag en s'nachts kan rijden, waar je in een niet tuppeware auto kan rijden![]()
Waar zijn die tijden !?!
Je hoeft niet te tunen, en met carbon kan je de politie zijn, online zelfs.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:45 schreef Impreza_STI het volgende:
Pff wanneer komen ze nou weer met een leuke NFS. Al die tuningpoep heb ik nu wel weer gezien. Waar zijn die goede ouwe tijden gebleven waar je nog dashboarden met dashboardverlichting had, waar je politie had, waar je zelf politie kan zijn, waar je overdag en s'nachts kan rijden, waar je in een niet tuppeware auto kan rijden![]()
Waar zijn die tijden !?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |