Net als met deel 4quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:36 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dezelfde, alleen Unleashed is voor Amerika, 2000 voor Europa.
Ja. Was gepland op 2/3 september maar is uitgesteld richting eind september begin oktober.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Misschien heb ik er overheen gelezen, maar komt er ook een demo voor de PC?
Misschien is hij uitgesteld:quote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:54 schreef X-fi het volgende:
[..]
Ja. Was gepland op 2/3 september maar is uitgesteld richting eind september begin oktober.
Hopen dat het niet waar is dat hij is uitgesteldquote:Op de officiele forums zei Smoothie, de PR van NFS, dat de demo op 3 september uitkomt. Andere geruchten zeggen 6 september.
Ik zet hun reactie hier ook wel neer.quote:Hello EA.
i'm looking forward to Need For Speed Carbon. I saw movies and screenshots, and I just can't wait to play it. A couple of weeks ago I saw that the Demo was coming out the 2nd or 3rd of September. But a couple of days ago I heard that it was coming out on the end of September / Begin October. I didn't like this news, and I thought that thej were joking. Can you please tell me when the demo is released. And if its coming out on the end of this month, please tell my why, because the hole world is waitng for it.
I'm looking forward to hear from you soon.
Your's faithfully
MosPos
Het is een Audi R8 (Audi Le Mans Quattro was de naam van het studiemodel). De officiele presentatie is op de autoshow van Parijsquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:04 schreef MosPos het volgende:
[..]
Dat is de 2007 Audi Le Mans Quatro
[afbeelding]
oh sorryquote:Op zaterdag 2 september 2006 08:02 schreef MegA het volgende:
[..]
Het is een Audi R8 (Audi Le Mans Quattro was de naam van het studiemodel). De officiele presentatie is op de autoshow van Parijs
Dat is nog van het oude spelquote:
Ik bedoel: Doe mij maar een intro met live-auto'squote:Op maandag 4 september 2006 11:03 schreef MosPos het volgende:
[..]
Dat is een eclipse en een Supra hoor![]()
quote:Several onlineshops already attached packshots of Need for Speed Carbon to their articles, but unfortunately only in really small resolutions.
At least when EA officially publishes the packshots we can show you pictures in higher quality than the one you can see to your right.![]()
Die heb ik al 3x uitgespeeld, inclusief deechallenge serie......quote:Op maandag 4 september 2006 18:39 schreef Mikkie het volgende:
Hmmm... moet nu weg, maar vanavond maar eens 't demofilmpje bekijken.
En haast gaan maken met het uitspelen van MW
quote:The demo of Need for Speed Carbon will be released end September / beginning October and you'll be able to download it here.
Opmerkelijk dat hij al te krijgen is terwijl ze er nog mee aan het werk zijn??? Of moeten ze alleen voor pc nog wat sleutelen?quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:28 schreef switchboy het volgende:
De demo voor PS2 is al via verschillende minder legale bronnen te krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |