Misschien is hij uitgesteld:quote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:54 schreef X-fi het volgende:
[..]
Ja. Was gepland op 2/3 september maar is uitgesteld richting eind september begin oktober.
Hopen dat het niet waar is dat hij is uitgesteldquote:Op de officiele forums zei Smoothie, de PR van NFS, dat de demo op 3 september uitkomt. Andere geruchten zeggen 6 september.
Ik zet hun reactie hier ook wel neer.quote:Hello EA.
i'm looking forward to Need For Speed Carbon. I saw movies and screenshots, and I just can't wait to play it. A couple of weeks ago I saw that the Demo was coming out the 2nd or 3rd of September. But a couple of days ago I heard that it was coming out on the end of September / Begin October. I didn't like this news, and I thought that thej were joking. Can you please tell me when the demo is released. And if its coming out on the end of this month, please tell my why, because the hole world is waitng for it.
I'm looking forward to hear from you soon.
Your's faithfully
MosPos
Het is een Audi R8 (Audi Le Mans Quattro was de naam van het studiemodel). De officiele presentatie is op de autoshow van Parijsquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:04 schreef MosPos het volgende:
[..]
Dat is de 2007 Audi Le Mans Quatro
[afbeelding]
oh sorryquote:Op zaterdag 2 september 2006 08:02 schreef MegA het volgende:
[..]
Het is een Audi R8 (Audi Le Mans Quattro was de naam van het studiemodel). De officiele presentatie is op de autoshow van Parijs
Dat is nog van het oude spelquote:
Ik bedoel: Doe mij maar een intro met live-auto'squote:Op maandag 4 september 2006 11:03 schreef MosPos het volgende:
[..]
Dat is een eclipse en een Supra hoor![]()
quote:Several onlineshops already attached packshots of Need for Speed Carbon to their articles, but unfortunately only in really small resolutions.
At least when EA officially publishes the packshots we can show you pictures in higher quality than the one you can see to your right.![]()
Die heb ik al 3x uitgespeeld, inclusief deechallenge serie......quote:Op maandag 4 september 2006 18:39 schreef Mikkie het volgende:
Hmmm... moet nu weg, maar vanavond maar eens 't demofilmpje bekijken.
En haast gaan maken met het uitspelen van MW
quote:The demo of Need for Speed Carbon will be released end September / beginning October and you'll be able to download it here.
Opmerkelijk dat hij al te krijgen is terwijl ze er nog mee aan het werk zijn??? Of moeten ze alleen voor pc nog wat sleutelen?quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:28 schreef switchboy het volgende:
De demo voor PS2 is al via verschillende minder legale bronnen te krijgen
Dat of een of ander blad heeft exclusieve demo rechten voor een maandquote:Op dinsdag 5 september 2006 18:56 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Opmerkelijk dat hij al te krijgen is terwijl ze er nog mee aan het werk zijn??? Of moeten ze alleen voor pc nog wat sleutelen?
quote:EA seems to have learned from last year's NFS Most Wanted. In Europe the NFSMW Black Edition was only available for Playstation 2, but with Need for Speed Carbon things should be different.
Amazon.de (Germany) added the Need for Speed Carbon Collector's Edition for PC and PS2 to their sortiment. For PC there will be a Collector's Edition and a normal version - released on DVD.
quote:Exclusive Collector's Edition Content - Featuring three new cars, ten specially tuned cars, six new races, ten exclusive vinyl kits, and a bonus DVD containing behind-the-scenes footage on the making of the game.
In november pas....... Daar schieten we nu niet veel mee opquote:
Was gewoon nieuws. Het spel komt gewoon in November uit. Maar nu kan je de special ook kopen op dezelfde release date als de orginele: 2 nov.quote:Op woensdag 6 september 2006 19:14 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
In november pas....... Daar schieten we nu niet veel mee op
Op PSCX2 ziet het er jammergenoeg als een pixelfeest uitquote:Op donderdag 7 september 2006 00:40 schreef peacetaker het volgende:
ikzelf heb die minder legale ps2 demo
en ik moet zeggen dat die autosculpting mij gigantisch aansprak
je kan de auto's echt op heel veel manieren naar je eigen smaak maken
bijvoorbeeld al 9 opties voor de demo velgen
maargoed die demo gebruik ik alleen om te testen of ik hem wel zou willen kopen
Ik heb de auto's uit het 2de deel van de carlist, zelf geplaatst. Een GT lijkt me wel een exotic.quote:Op donderdag 7 september 2006 19:59 schreef the_idiot het volgende:
Wat doet de Ford GT bij de exotics?Verder ziet het er wel leuk uit, start auto wordt dus een Golf/Clio/Mazda 3 denk ik.
Nog niet alle auto's zijn officieel vrijgegeven. Zie je de Porsche Carrera GT, Lambo Gallardo of de Aston Martin ertussen staan? Die staan wel op de screenshots, maar nog niet oficieel vrijgegeven.quote:
Ik ga gewoon dood zeg...quote:Op donderdag 7 september 2006 21:29 schreef MosPos het volgende:
[..]
eind van de maand / begin volgende maand.
Tja dat moet je dan maar uitstellen to na de demo...quote:
quote:Op donderdag 7 september 2006 21:48 schreef switchboy het volgende:
[..]
Tja dat moet je dan maar uitstellen to na de demo...![]()
De PS2 versie wel ja, maar ik zie nog nergens een pc versiequote:Op woensdag 13 september 2006 20:35 schreef poehej het volgende:
ik zag op GoT staan dat de demo was gelekt.. ik weet alleen niet of het waar is.
Dat was NFSU2 ook, net als NFS MWquote:Op woensdag 13 september 2006 22:49 schreef Mikkie het volgende:
Wel tof dat de CE nu ook op de pc komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |