de besturing van MW was heerlijkquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:09 schreef peacetaker het volgende:
ik hoop dat ze de besturing anders hebben gemaakt dan die van Most Wanted
dat was meer het besturen van een stuk losgeslagen dekzeil...
Al die fopnegersquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:48 schreef OnlineGokker het volgende:
[..]
Hopelijk hebben ze wel muziek van 50 Cent, G-Unit en andere gangsta's in de game gestopt om dit leed te verzachtenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Als je het spel niet mooi of interesant vind, hoef je ook niet te reageren...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:05 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
ik vind dat ze telkens van hetzelfde afleveren en iedere keer is de besturing in de NFS-serie weer dieptriest.
En wees eerlijk, vergelijk de screenshots van Carbon nou eens met die van Test DRive Unlimited, daar komt EA niet eens bij in de buurt.
waar slaat dat nou weer op?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:28 schreef MosPos het volgende:
[..]
Als je het spel niet mooi of interesant vind, hoef je ook niet te reageren...
Ik vind het wel een goede tip om die ook eens te bekijken, die moet zeker ook nog gaan uitkomen?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:58 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
waar slaat dat nou weer op?
ik mag toch best kritiek leveren?
als het nou ongeredeneerd afzeiken was, ok, maar ik gaf duidelijk mijn onderbouwing
Jij gebruikt mijn tactiekquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:34 schreef Arnold_fan het volgende:
Wijze woorden, ik download ze allebei wel, en kijk welke de beste is, en dan koop ik die voor de multiplayer. Dat heb ik trouwens bij veel spellen, GTA SA heb ik ook eerst gedownload, maar hij was zo goed dat ik hem gelijk heb gekocht, sommige spellen moet je gewoon hebbenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Yup. En dan hebben ze ook weer zin om aan een nieuwe deel te werkenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:15 schreef MosPos het volgende:
Ik download gewoon de demo's, en als ik denk dit is een leuke game, koop ik hem. Alles legaal.
Dat tunen is echt superbruut!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:28 schreef MosPos het volgende:
[..]
Als je het spel niet mooi of interesant vind, hoef je ook niet te reageren...
Hier nog een cool filmpje. Hier laten ze wat wagens zien, en tunen ze de 2006 Subaru Impreza STi
Ik hoop dat dit niet waar is, en dat de Demo gewoon op 2 of 3 sept. uitkomt.quote:Het duitse magazine PCGames heeft informatie gekregen van Electronic Arts over de demo vanNeed for Speed Carbon. Deze zal vrijgegeven worden aan het eind van september / begin oktober. Eigenlijk was de demo op 3 september geplaned, maar als we naar de demo van NFS MW kijken was het eerder aan te nemen dat de demo van NFS Carbon ook later zou komen.
Klinkt wel ok. Echt autocruise muziekjequote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:55 schreef MosPos het volgende:
Kan er maar 1 vinden
Ladytron - Sugar
Evol Intent zelfs.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:15 schreef Sapstengel het volgende:
Drum 'n Bass is altijd wel relaxed. In de Most Wanted zaten ook twee D 'n B nummers geloof ikom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies./Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop