Cutscenes zijn scenes die ze uit het spel hebben gehaald, toch? Waar kan ik die bij MW zien dan?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:02 schreef the_idiot het volgende:
Ik hoop iig wel op véél meer cutscenes zoals in Most WantedDie waren zó cheesy dat ze cool zijn
![]()
Nee, het zijn de tussenfilmpjesquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:06 schreef MosPos het volgende:
[..]
Cutscenes zijn scenes die ze uit het spel hebben gehaald, toch? Waar kan ik die bij MW zien dan?
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:29 schreef OnlineGokker het volgende:
Ik mis de Hummer en de Escalade
Nee, Volgens mij, begin November.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:48 schreef X-fi het volgende:
6 september komt hij uit? Das snel
Check maar het filmpje met het uitbouwen van de auto. Daar zie je: "Release NFS: Carbon: September 6th"quote:
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:20 schreef X-fi het volgende:
[..]
Check maar het filmpje met het uitbouwen van de auto. Daar zie je: "Release NFS: Carbon: September 6th"
quote:At the moment there are no specific releasedates for Need for Speed Carbon, but the game has been announced for "fall 2006". According to the predecessors of the Need for Speed series we can expect the game to be released in November 2006.
NFS Carbon is being developed for the following platforms:
PC-CD
Playstation® 3
Playstation® 2
PSP™
Xbox 360™
Xbox®
Nintendo Gamecube™
Gameboy® Advance
Nintendo DS™
WII™
Mobile
Huldequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:46 schreef MosPos het volgende:
Wikipedia
Hier staat veel info over NFSC...
Het leek me leuker als er dag en nacht in het spel zat...quote:It is also evident that nighttime racing will make a welcome return to the series as some of the cars appear to have neon lights.
Intervieuw met developer Michael Mannquote:Op de Games Convention in Leipzig, heeft EA een aantal consoles waar de demo van Need for Speed Carbon is te spelen. De geruchten gaan nu dat de demo op 3 september zal uitkomen. Het zal dezefde demo zijn als op de Games Convention, met een paar verbeteringen hier en daar. We houden je natuurlijk op de hoogte als de demo uit is. De release datum van het hele spel is 2 november voor alle consoles, inclusief PC.
Hopelijk hebben ze wel muziek van 50 Cent, G-Unit en andere gangsta's in de game gestopt om dit leed te verzachtenquote:
ik vind dat ze telkens van hetzelfde afleveren en iedere keer is de besturing in de NFS-serie weer dieptriest.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:02 schreef Will_I_am het volgende:
Ik zit hier wel op te wachten aangezien EA iedere keer wel weer een topgame aflevert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |