echt wel.. hoe gaan we het zaterdag vieren dat we bij deel 100 zijn?quote:Op donderdag 29 juni 2006 19:46 schreef znarch het volgende:
Wat gaat dit snel zeg
Dat wil ik ook wel.quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:04 schreef Jorikjet het volgende:
en ik ga twee chicks gitaarles geven!
quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:04 schreef Jorikjet het volgende:
Pics ??quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:04 schreef Jorikjet het volgende:
yes, gitaren pimpen is cool! ik ga van de week misschien nog een spaanse gitaar pimpen van een vriend van me.
The Girls staat in haar lijstjequote:Op donderdag 29 juni 2006 20:14 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Pics ??
Ik kan het natuurlijk ook wel zeggen, maar stel je voor dat ze oerlelijk zeggen
O ja, ik ga soort van bandje beginnen met Sjarr
quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:48 schreef Jorikjet het volgende:
geen pics, binnenkort wel haha
en misschien een domme vraag, waarvan ik het antwoord denk ik al wel weet, maar zou je met een single coil ook een spaanse gitaar kunnen versterken? dus de nylon snaren... heb hier nog een setje liggen en zou wel vet zijn als ik die in me blokker gitaar zetanders zet ik ze misschien in me western gitaar
alleen bij de brug ofzo
eh nylon snaren zijn toch niet bepaald magnetischquote:Op donderdag 29 juni 2006 20:48 schreef Jorikjet het volgende:
geen pics, binnenkort wel haha
en misschien een domme vraag, waarvan ik het antwoord denk ik al wel weet, maar zou je met een single coil ook een spaanse gitaar kunnen versterken? dus de nylon snaren... heb hier nog een setje liggen en zou wel vet zijn als ik die in me blokker gitaar zetanders zet ik ze misschien in me western gitaar
alleen bij de brug ofzo
ja of je moet er stalen snaren op zetten natuurlijkquote:Op donderdag 29 juni 2006 21:10 schreef Jorikjet het volgende:
ow
Ziet dat er toevallig een beetje donker uit, had pas ook ergens patat gegeten en dacht dat ze er zand over hadden gestrooidquote:Op donderdag 29 juni 2006 21:36 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Even aan de Drentse mariachis, ja, dit is belangrijk: ooit in Borger geweest? Daar hebben (of hadden, ik ben er al meer dan 8 jaar niet geweest) ze een patatwinkel die paprikazout over de patat doet. Echt lekkâh!
Lijkt me niet verstandigquote:Op donderdag 29 juni 2006 21:39 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ja of je moet er stalen snaren op zetten natuurlijk![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |