quote:
quote:
In dat geval doen we een beroep op Mr. X:quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:41 schreef Charizma het volgende:
*vastloper*
En het nieuwe thema is??quote:
Slavendrijver!quote:
Ikke?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:09 schreef pyl het volgende:
Omdat Diaan dat zo graag wil, is "gerechten" het nieuwe thema.
[afbeelding]
Andijvieschotel
Verhip, dan heb ik dat verkeerd begrepen. Nu ja, dat gebeurt ook wel eens.quote:
Ja hoor, het overkomt soms de beste weleens hoor.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:15 schreef pyl het volgende:
[..]
Verhip, dan heb ik dat verkeerd begrepen. Nu ja, dat gebeurt ook wel eens.![]()
[afbeelding]
Chili con carne
Prima idee Pyl... ik lust het zelf alleen niet. Het volgende gerecht ook niet trouwens.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:53 schreef pyl het volgende:
Wat denk je van een stukje Quiche, Diaan?
[afbeelding]
Dat is geen dildoquote:
Flugelquote:Op zondag 2 juli 2006 20:21 schreef pos het volgende:
[..]
Dat is geen dildoEen dildo heeft geen trilmotor in tegenstelling tot de vibrator
![]()
Maar vooruit
[afbeelding]
Ecodrugs
Lieve Tokay, ik moet je even verbeteren.quote:Op zondag 2 juli 2006 15:59 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
Yum Cha (de Chinese variant op Spaanse tapas)
quote:Op maandag 3 juli 2006 18:41 schreef wyccie het volgende:
Lieve Tokay, ik moet je even verbeteren.![]()
Ten eerste wordt het uitgesproken als Yam Cha. (Maar het is wel heel erg Yum Yum)
En ten tweede heten die hapjes eigenlijk Dim Sum. Maar ik vind het heel leuk dat je Yam Cha hebt gekozen.![]()
TH en ik gaan nog een keer hier Dim Summen.
Je hoeft er ook niet van te houden, wyc...als je maar zonnige zomerse plaatjes plaatstquote:Op maandag 3 juli 2006 19:01 schreef wyccie het volgende:
Betekent Zomers ook echt dat het daar heet moet zijn? Daar houd ik niet zo van
Whehe, ja, ik vond Oezbekistan nou niet echt een zonnig vakantieparadijsje.quote:Op maandag 3 juli 2006 23:40 schreef PrintScreen het volgende:
Grappig dat we allebei Oman hebben Tokay
Geeft niet hoor. We zijn niet zo streng hier. 't Is maar een spelletjequote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:54 schreef Tarado het volgende:
Sorry, had ik eerst de regels even moeten lezen![]()
Ehm, Tarado.... na de E komt eerst de F.quote:
ja de reden zie je boven, ik was dus te snel maar ik ken het alfabet wel hoorquote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:04 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ehm, Tarado.... na de E komt eerst de F.![]()
eerst komt de L en dan de Mquote:
Verrek!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:43 schreef Lief-visje het volgende:
eerst komt de L en dan de M
En ik wist dat jij het wist!quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:39 schreef Tokay het volgende:
Ik wíst het!
De l komt pas na de k.quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:12 schreef Tokay het volgende:
Zie je mijn plaatjes, pyl? Ik ben te lui om ze te uploaden...![]()
De Xquote:
Dat las ik!quote:
Helemaal niets...maar nu hebben we nog een probleem, de Xquote:Op maandag 10 juli 2006 10:16 schreef pyl het volgende:
[afbeelding]
Wat let ons dan om af te reizen naar het meest Westelijke puntje van Sicilië, Marsala?
quote:
Maar natuurlijkquote:Op maandag 10 juli 2006 22:25 schreef Tarado het volgende:
@Pos, ik hoopte dat je daar mee ging afsluiten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |